Περισσότεροι κατά 1,4 εκατομμύρια  θα είναι οι επιβάτες κρουαζιέρας σε όλο τον κόσμο το 2018, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Παγκόσμιας Ένωσης Κρουαζιέρας, CLIA.

Στη νέα έκθεση για τις προοπτικές και τις τάσεις της παγκόσμιας κρουαζιέρας το 2018, η CLIA προβλέπει αύξηση των επιβατών σε 27,2 εκατ. έναντι 25,8 εκατ. το 2017 και 24,7 εκατ. το 2016.

Την τελευταία πενταετία (2011-2016), η παγκόσμια κρουαζιέρα είχε αύξηση επιβατών της τάξης του 20,5%. Ενδεικτικό της ραγδαίας ανάπτυξης της παγκόσμιας κρουαζιέρας είναι το γεγόνος ότι το 2018 θα ταξιδεύουν στους ωκεανούς και τα ποτάμια σε όλο τον κόσμο 27 νέα κρουαζιερόπλοια.

Όσον αφορά τον παγκόσμιο οικονομικό αντίκτυπο της κρουαζιέρας το 2016, οι δαπάνες στη βιομηχανία κρουαζιέρας δημιούργησαν 126 δισ. δολάρια στη συνολική παγκόσμια παραγωγή, στηρίζοντας περισσότερες από 1 εκατ. θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης με εισοδήματα ύψους 41 δισ. δολαρίων.

Στην έκθεση 2018 State of the Cruise Industry Outlook της CLIA, εντοπίζονται ακόμη οι 9 κορυφαίες τάσεις στην κρουαζιέρα την ερχόμενη χρονιά.

1. Ταξιδιώτες με διαφορετικά εισοδήματα θα κάνουν κρουαζιέρα. Το ένα τρίτο των ταξιδιωτών κρουαζιέρας που συμμετείχαν στην έρευνα και είχαν κάνει κρουαζιέρα την τελευταία τριετία έχουν εισοδήματα μικρότερα των 80.000 δολαρίων. Ενώ η κρουαζιέρα προσελκύει περισσότερους πλουσίους σε σχέση με άλλα είδη διακοπών, η έκθεση έδειξε ότι ταξιδιώτες από όλα σχεδόν τα επίπεδα εισοδημάτων θα κάνουν κρουαζιέρα το 2018.

2. Η επόμενη επανάσταση στα ταξίδια εμπειρίας θα αφορά ταξιδιώτες που θα κάνουν ένα βήμα παρακάτω στην αναζήτηση εμπειριών που θα τους μεταμορφώνουν. Από την εξερεύνηση του πολιτισμού και τον εθελοντισμό μέχρι τις ακραίες περιπέτειες, όσοι θα επιστρέφουν από την κρουαζιέρα θα έχουν αλλάξει την οπτική τους γωνία και την αίσθηση αυτοεκπλήρωσης.

Μερικά νέα δρομολόγια κρουαζιέρας δίνουν τη δυνατότητα δοκιμής της τοπικής κουζίνας, ξενάγησης σε μικρά χωριά, ακόμα και επίσκεψης και σε ιδιωτικά σπίτια.

3. Βιωσιμότητα στη θάλασσα. Θα δοθεί ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στον βιώσιμο τουρισμό κρουαζιέρας. Οι ταξιδιώτες θα μπορούν να συμμετέχουν σε βιώσιμες πρακτικές τόσο εν πλω όσο και επί ξηράς, από την ανακύκλωση και τη διαχείριση απορριμμάτων μέχρι πρωτοβουλίες εθελοντισμού που στοχεύουν στη δημιουργία θετικού περιβαλλοντικού και κοινωνικού αντίκτυπου σε προορισμούς σε όλο τον κόσμο.

4. Οι Millennials προτιμούν τις κρουαζιέρες ποταμού. Η κρουαζιέρα σε ποτάμια και με μικρά πλοία συνεχίζει να προσελκύει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, ιδιαίτερα από τους Millennials, καθώς προσφέρει πλέον ευρεία γκάμα επιλογών σε δρομολόγια και εμπειρίες προορισμών που ξεφεύγουν από τα walking tours αλλά και ατέλειωτες επιλογές ιδανικών στιγμών για φωτογραφίες στο Instagram.

5. Η ζήτηση για κρουαζιέρα για διαφορετικές γενιές ταξιδιωτών αναμένεται να αυξηθεί. Όμως τα ταξίδια αυτά, με παππούδες και εγγονούς να ταξιδεύουν μαζί χωρίς τους γονείς, αναμένεται να έχουν ακόμα πιο ισχυρή ζήτηση το 2018 αλλά και μέσα στα επόμενα χρόνια.

6. Δημοφιλείς οι ψυχροί προορισμοί. Προορισμοί με ψυχρό κλιμα όπως η Βαλτική, ο Καναδάς, η Αλάσκα και η Ανταρκτική, αναπτύσσουν τη δυναμική τους με περισσότερους και επαναλαμβανόμενους τουρίστες, προσφέροντας μεγάλο εύρος εκδρομών, από την παρατήρηση άγριας ζωής μέχρι το ψάρεμα.

7. Οι ταξιδιώτες αναζητούν ταξίδια με επίκεντρο την υγεία και την ευεξία, περισσότερο από ποτέ και η κρουαζιέρα ανταποκρίνεται σε αυτή την ανάγκη με υπηρεσίες και εμπειρίες για το σώμα και το μυαλό. Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες συμμετέχουν σε σεμινάρια υγείας από ειδικούς, σε προγράμματα ευεξίας, διαχείρισης του άγχους και σε προγράμματα σπα. Μάλιστα, προσφέρονται προγράμματα αφιερωμένα εξολοκλήρου στη διαχείριση του βάρους.

8. Έξυπνη τεχνολογία. Ο ερχόμενος χρόνο θα χαρακτηρισθεί από την αύξηση της χρήσης τεχνολογιών φιλικών στον επιβάτη. Ορισμένες εταιρίες κρουαζιέρας εισήγαγαν φορητές τεχνολογίες για τους επισκέπτες, οι οποίες προσφέρουν προσωποποιημένες εμπειρίες.

9. Τα τουριστικά γραφεία συνεχίζουν να καταγράφουν σταθερή ζήτηση από καταναλωτές που σχεδιάζουν διακοπές κρουαζιέρας. Μερικοί από τους σημαντικότερους παράγοντες για τη συνεχιζόμενη αναζήτηση τουριστικού πράκτορα είναι ο προγραμματισμός, η εξειδίκευση και οι οικονομικές προσφορές.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας