GBTA

Σύμφωνα με στοιχεία από έρευνα που διεξήχθη από την Travelport και το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδίων και Τουρισμού (WTTC) φαίνεται ότι θα υπάρχει μέση ετήσια αύξηση της τάξης του 3,7% στα επαγγελματικά ταξίδια.

Η έρευνα αυτή, η οποία παρουσιάστηκε στο WTTC Global Summit στη Μπανγκόκ, σημειώνει ότι η μεγαλύτερη ανάπτυξη φαίνεται να υπάρχει στις ανερχόμενες αγορές, με αυτές της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού να ηγούνται των υπολοίπων με ποσοστό ετήσιας ανάπτυξης 6,2%.

Στην έρευνα επίσης παρουσιάζεται μια δεκάδα χωρών με τις ισχυρότερες πορείες για τα επαγγελματικά ταξίδια, όπως:

Στην Ασία, η Κίνα βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με ετήσια αύξηση 9,5% μέχρι το 2027, ακολουθούμενη από τη Μυανμάρ (8,7%), το Χονγκ Κονγκ (8%), την Καμπότζη (7,4%) και την Ινδία (7,2%).

Η Ρουάντα και η Γκαμπόν (αμφότερες 8,5%), βρίσκονται στην κορυφή για την Αφρική με την Τανζανία να έχει ποσοστό 7,9%.

Την τελευταία πενταετία οι δαπάνες των επαγγελματικών ταξιδιών σημείωσαν ραγδαία πρόοδο σε πολλές αναδυόμενες αγορές, με το Κονγκό να παρουσιάζει αύξηση 32% μεταξύ 2011-2016, το Κατάρ 25%, το Αζερμπαϊτζάν 21% και τη Μοζαμβίκη 19% κατά την ίδια περίοδο. Η έρευνα υπογραμμίζει ότι οκτώ από τους κορυφαίους είκοσι ταχύτερα αναπτυσσόμενους προορισμούς επαγγελματικών ταξιδιών έχουν λύσει τα θέματα με τις θεωρήσεις, πράγμα που συμβάλλει στην πρόοδο και την οικονομική ανάπτυξη του τομέα.

Οι μεγαλύτερες αγορές επαγγελματικού ταξιδιού είναι οι ΗΠΑ, η Κίνα, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Ιαπωνία.

Η έρευνα εντοπίζει διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη αυτή. Τα επαγγελματικά ταξίδια αποτελούν συχνά την κινητήρια δύναμη της συνολικής συνεισφοράς που έχει ο τουρισμός στο εθνικό ΑΕΠ της εκάστοτε χώρας, καθώς οι εταιρείες εξακολουθούν να βρίσκουν τρόπους ανάπτυξης νέων αγορών και μεγιστοποίησης των εσόδων τους. Οι χώρες που προέρχονται από συγκρούσεις όπως το Σουδάν, η Σρι Λάνκα, η Αγκόλα και η Ρουάντα εμφανίζονται επίσης σε μεγάλο βαθμό σε αυτή τη λίστα, προωθώντας έτσι την σημαντική σχέση μεταξύ ειρήνης και οικονομικής ανάπτυξης.

Η έρευνα επίσης εξετάζει περαιτέρω την αυξανόμενη χρήση της τεχνολογίας που βοηθά τους ταξιδιώτες και τις ταξιδιωτικές εταιρείες. Είναι γεγονός το πόσο σημαντικό είναι για όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους να λαμβάνουν ειδοποιήσεις και πληροφορίες σχετικά με ακυρώσεις ή ενημερώσεις πτήσεων αλλά και τυχόν διαφοροποιήσεις στο ταξίδι τους, μέσα από το κινητό τους τηλέφωνο.

Σημαντική θέση στην έρευνα κατέχει, λοιπόν, η λύση σε ζητήματα όπως οι επενδύσεις στην τεχνολογία και τις υποδομές, η άρση της απαγόρευσης των θεωρήσεων, η ασφάλεια του κυβερνοχώρου και η παροχή διαφοροποιημένων υπηρεσιών για τον κάθε ταξιδιώτη ξεχωριστά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας