Ο Δήμος Ρεθύμνου ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Στόχος του προγράμματος τουριστικής προβολής παραμένει η διατήρηση και ενίσχυση της εξωστρέφειας, η ενίσχυση των δράσεων προβολής στο εξωτερικό, η ποιοτική υποδοχή επισκεπτών, η ανάπτυξη νέων μορφών τουρισμού και κυρίως η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου Τουριστικού Μarketing συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της εκπόνησης στρατηγικής. Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης, υλοποιώντας συγκεκριμένες ενέργειες συμπεριλαμβανομένης και της στελέχωσης των εκθεσιακών συμμετοχών στις κύριες αγορές του εξωτερικού, της οργάνωσης προωθητικών ενεργειών και γενικά της χρήσης όλων των απαραίτητων «εργαλείων» προσέγγισης των αγορών – στόχων.

Ο Δήμος θέτει ως προτεραιότητα τη συνεργασία με τους τουριστικούς φορείς και μεγάλους Tour operators, Γερμανία, Ρωσία, Σουηδία και Πολωνία για το σχεδιασμό και την προώθηση των σχετικών προγραμμάτων με κύρια στόχευση στις παραδοσιακές αγορές του Ρεθύμνου με πολλές πτήσεις εβδομαδιαίως, μεγάλη ροή και ήδη μεγάλη διείσδυση στην αγορά για άμεση υποστήριξη και με συνεργαζόμενους Reps στις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες. Στην κατεύθυνση αυτή, επίσης, ο Δήμος προτείνει την ανάπτυξη συνεργειών και την κεφαλαιοποίηση ενός εκτεταμένου δικτύου επαφών, με στόχο τη διοργάνωση δημοσιογραφικών αποστολών Είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο δημοσίων σχέσεων που απευθύνεται σε ταξιδιωτικούς συγγραφείς, φωτογράφους, τηλεοπτικά συνεργεία, bloggers και συμβάλλει τόσο στην ενίσχυση της εικόνας του προορισμού.

Στο πλαίσιο του προγράμματος διαπιστώνεται:

-Η ανάγκη διατήρησης της παρουσίας του Ρεθύμνου μέσω των κύριων πολιτιστικών γεγονότων, όπως το Καρναβάλι, η Γιορτή Κρητικής Διατροφής, στο εσωτερικό σε συνεργασία με το FedHATTA για το πρόγραμμα «12». Στόχος είναι η προβολή του προορισμού αρχίζοντας από το Καρναβάλι σε ειδικές κατηγορίες, όπως σχολεία, ΚΑΠΗ, περιβαλλοντικές ομάδες και συλλόγους – και σε συνεργασία με boutique hotels – να δημιουργηθούν πακέτα και ξεκινώντας από το εσωτερικό να προχωρήσουμε και σε αγορές του εξωτερικού μέσω των συνεργασιών μας με Tour Operators.

-Η ανάγκη ενίσχυσης, εμπλουτισμού και διαφοροποίησης της προβολής στο εξωτερικό.

-Η προσέγγιση των αγορών με περισσότερες δράσεις, επιπρόσθετες των εκθέσεων.

-Η προσέγγιση των μεμονωμένων πελατών με την αξιοποίηση του διαδικτύου και με ανάπτυξη συνεργειών με μικρά εξειδικευμένα γραφεία τουρισμού αγορών του εξωτερικού.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας