Η καλύτερη αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και νέων εργαλείων όπως είναι για παράδειγμα οι εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας (virtual reality – VR) βρέθηκαν στο επίκεντρο του φετινού Digi.travel EMEA Conference & Expo, το οποίο πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις 24-25 Οκτωβρίου στις εγκαταστάσεις του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών.

Το φετινό συνέδριο απέδειξε για άλλη μία χρονιά γιατί θεωρείται μία εξαιρετικά σημαντική εκδήλωση για τον ελληνικό τουρισμό, ο οποίος καλείται να προσαρμοστεί στα δεδομένα και τις απαιτήσεις που δημιουργεί η διαρκώς αυξανόμενη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών. Οι ψηφιακές στρατηγικές ήταν άλλωστε και το θέμα της ομιλίας του κ. Δημήτρη Βασιλειάδη, στελέχους του ΕΟΤ, ο οποίος παρουσίασε τις δράσεις που υλοποιήθηκαν τη φετινή χρονιά για την καλύτερη προώθηση της Ελλάδος ως τουριστικού προορισμού.

Προϋπόθεση για να υιοθετηθούν και να αξιοποιηθούν οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι, φυσικά, οι υποδομές, τα δίκτυα νέας γενιάς, τα οποία με τη σειρά τους δημιουργούν και άλλες ευκαιρίες όσον αφορά την ενίσχυση των πωλήσεων αλλά και τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών, όπως ανέφερε στη δική του ομιλία ο κ. Σπύρος Τιμοθεάτος, υποδιευθυντής εμπορικής ανάπτυξης στον Όμιλο ΟΤΕ. Στο ίδιο κλίμα κινήθηκε και η παρουσίαση της Zoottle, την οποία πραγματοποίησε ο κ. Γαβριήλ Ευσταθίου, ο οποίος αναφέρθηκε στις ευκαιρίες που προσφέρει για συγκέντρωση πληροφοριών η πρόσβαση στο WiFi. Οι ψηφιακές τεχνολογίες μπορούν να συνεισφέρουν σημαντικά στη βελτίωση της εμπειρίας με υπηρεσίες όπως αυτή της Handy για την οποία μίλησε η κα Βασιλική Μαυροκεφάλου, γενική διευθύντρια της Tink Labs.

Ιδιαίτερη αίσθηση και ενδιαφέρον προκάλεσαν πάντως οι δύο παρουσιάσεις που έγιναν αναφορικά με τις δυνατότητες του VR. Ο κ. Άρης Μάρκου (Head IM & B2B sales, Samsung Electronics Hellas) και ο κ. Θωμάς Κολοκύθας (διευθυντής της DTMH) παρουσίασαν τις δυνατότητες που προσφέρουν οι υπάρχουσες λύσεις VR στα ξενοδοχεία, προκειμένου να προωθήσουν καλύτερα τις υπηρεσίες τους, ενώ στη συνέχεια ο κ. Λεωνίδας Μπαμπάνης (North Events) παρουσίασε το project του VR Visit Greece, το οποίο αναμένεται να μας απασχολήσει αρκετά τα επόμενα χρόνια.

Η ισχύς και η δυναμική που μπορούν να προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ειδικά το Twitter και το LinkedIn ήταν το θέμα της παρουσίασης του κ. Ντένη Κουτούδη, η οποία ήταν από τις πλέον ενδιαφέρουσες με τον ιδρυτή της εταιρείας LinkedSuperPowers να δίνει αρκετά παραδείγματα για το πώς μία τουριστική επιχείρηση μπορεί να αξιοποιήσει τα social media. Στη συνέχεια, ήταν η σειρά της Xenia Temur από την HQPlus, η οποία παρουσίασε τρόπους αξιοποίησης των δεδομένων που έχει στη διάθεση του ένα ξενοδοχείο προκειμένου να βελτιώσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα του, ενώ η κα Λίνα Καστρίτη από τη Nelios αναφέρθηκε στη σημασία των επενδύσεων στις ψηφιακές τεχνολογίες, οι οποίες δεν επηρεάζουν θετικά μόνο τις πωλήσεις αλλά και άλλα τμήματα μίας τουριστικής επιχείρησης.

Η δεύτερη ημέρα του φετινού Digi.travel EMEA Conference & Expo ξεκίνησε με την ομιλία του Fernardo Ramiro από την Amadeus, ο οποίος αναφέρθηκε στις νέες λύσεις της Amadeus, οι οποίες προσφέρουν τη δυνατότητα για συγκέντρωση και ανάλυση στοιχείων και δεδομένων που επιτρέπουν την καλύτερη κατηγοριοποίηση των υποψήφιων επισκεπτών.

Αμέσως μετά ήταν η σειρά της Virna Moschini από την Travelport, η οποία επεσήμανε τη σημασία που έχουν πλέον τα smartphone και οι φορητές συσκευές αλλά και το πώς θα καταφέρουμε να διατηρήσουμε μία σχέση με τους ταξιδιώτες που επισκέπτονται έναν προορισμό.

Οι δυνατότητες που προσφέρουν τεχνολογικές λύσεις στα ταξιδιωτικά γραφεία προκειμένου να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό ήταν το θέμα της παρουσίασης του κ. Στέργιου Παναγιωτάκηαπό τη Cyberlogic, ενώ στη συνέχεια ο κ. Γιώργος Μαρούτσος (πρόεδρος ΠΕΤΑΓΑ) και ο κ. Ντίνος Φραντζεσκάκης (Discover the World) συζήτησαν τις αλλαγές που φέρνουν οι ψηφιακές πλατφόρμες στα ταξιδιωτικά πρακτορεία, τονίζοντας ότι ευκαιρίες υπάρχουν αρκεί να γίνουν οι κατάλληλες προσαρμογές.

Η τελευταία ενότητα ξεκίνησε με μία πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία του Peter Jordan της Toposophy, ο οποίος μίλησε για τις αλλαγές που φέρνει η αποκαλούμενη “οικονομία διαμοιρασμού” που δεν επηρεάζει μόνο τον τουρισμό αλλά πολλούς ακόμη κλάδους. Η ενότητα έκλεισε με την παρουσίαση από την κα Βενταλίνα Καραγιάννη (ClioMuse) της διαφορετικής εμπειρίας που μπορεί να προσφέρει στον επισκέπτη ένα εξειδικευμένο και προσωποποιημένο tour με ποδήλατα.

Επίσης, κατά τη διάρκεια του φετινού συνεδρίου βραβεύθηκαν για τη συνεισφορά τους στον ελληνικό τουρισμό η Amadeus, η Grecotel Hotel & Resorts και η Travelport.

Υπενθυμίζεται ότι το Digi.travel EMEA Conference & Expo 2017 αποτελεί την “ευρωπαϊκή” έκδοση της σειράς συνεδρίων Digi.travel, διοργανωτής των οποίων είναι η Travel Media Applications.

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδας (ΞΕΕ), του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) και της Πανελλήνιας Ένωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων Αερομεταφορών (Π.Ε.ΤΑ.Γ.Α).

Platinum χορηγός ήταν η COSMOTE, χρυσοί χορηγοί η Amadeus, η Handy και η HQPlus και ασημένοι χορηγοί οι Travelport, Samsung, Cyberlogic, Zootle, Nelios, Webotel και WebOlution.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας