Οι Αμερικανοί προτιμούν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες αντί των καταναλωτικών αγαθών

Eleni
By Eleni January 8, 2018 10:18

Οι Αμερικανοί προτιμούν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες αντί των καταναλωτικών αγαθών

Στη δημοσιότητα δόθηκαν από την Expedia.com, τα αποτελέσματα μίας νέας ταξιδιωτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε άτομα ενός μεγάλου ηλικιακού εύρους και με σκοπό να εξερευνήσει την καταναλωτική συμπεριφορά και τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Αμερικανών ενηλίκων της “Generation Z” (ηλικίες 18-22) και των “Baby Boomers” (ηλικίες 55-65).

Από τη μελέτη των αποτελεσμάτων της έρευνας, φαίνεται ότι οι άνθρωποι αποστασιοποιούνται σιγά σιγά από την υλιστική κοινωνία των προϊόντων, όπως τα ρούχα, τα ηλεκτρονικά και τα κοσμήματα και προσανατολίζονται προς μια κοινωνία εμπειριών και ήδη αποταμιεύουν για το συγκεκριμένο σκοπό ώστε να ταξιδέψουν.

Η Sarah Gavin, πρόεδρος της Expedia, Inc. Global Communications, τονίζει: “Οι προβλέψεις για τις νεότερες γενιές είναι έγκυρες και αυτήν τη στιγμή οι τάσεις δείχνουν ένα καταπληκτικό Εμπειρίες αντί καταναλωτικών αγαθών.

Τα Social Media συμβάλλουν πλέον στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών,  με 36% της Gen-Z να δηλώνει ότι έχουν διαλέξει έναν τουριστικό προορισμό, επειδή τον είδαν στα Social Media. Οι προτεραιότητες αλλάζουν, π.χ. από το να ποστάρει κανείς μια καινούργια τσάντα σε ένα live streaming με ραπέλ.

  • Το 74% όλων των Αμερικανών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν να ξοδέψουν το περίσσευμά τους σε εμπειρίες αντί σε καταναλωτικά αγαθά, ειδικά οι “millennials”, με το 65% να αποκαλύπτουν ότι αποταμιεύουν ήδη χρήματα για να τα ξοδέψουν σε ταξίδια.
  • Σχεδόν 20% όσων απάντησαν από τη γενιά “Z” είπαν, ότι έχουν μείνει σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο ή προορισμό έτσι ώστε να πάρουν θετικές αντιδράσεις από γνωστούς και φίλους στα κανάλια τους στα Social Media.
  • Περίπου οι μισοί από τους “millennials’ δήλωσαν, ότι θα πουλούσαν τα ρούχα τους ή τα έπιπλά τους για να μπορέσουν να ταξιδέψουν περισσότερο.
  • Στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι ταξιδιώτες προτιμούν να κλείνουν μέσω online τουριστικών πρακτορείων.  

Με την τεχνολογία να επιδρά όλο και περισσότερο στην καθημερινότητα των Αμερικανών καταναλωτών, ο τρόπος που επιλέγουν να κλείνουν τις διακοπές τους αλλάζει υπέρ της άνεσης και κατά της εταιρικής πιστότητας.

  • Το μεγαλύτερο ποσοστό (80%) κάθε γενιάς που εξετάστηκε, δήλωσε ότι προτίμησαν να κλείσουν ταξιδιωτική μεταφορά και διαμονή από μία ιστοσελίδα, αντί να κάνουν τις κρατήσεις αυτές ξεχωριστά.
  • Το 87% των απαντήσεων από τη γενιά “Z” είπε, ότι βρήκαν εξαιρετικά χρήσιμο το κλείσιμο όλων των παραμέτρων του ταξιδιού από ένα μέρος και οι περισσότεροι (55%) θα το σκεφτόντουσαν να κλείσουν εξ ολοκλήρου μέσω ενός OTA, χωρίς να κάνουν σύγκριση τιμών από πολλές ιστοσελίδες.

Οι πιο νέες εξεταζόμενες γενιές “Gen-Z” και “Millennials” (ηλικίες 22-35) εστιάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις στον τουρισμό, με το 65% να αποταμιεύει ήδη χρήματα για ένα ταξίδι αυτήν τη χρονιά. Οι νεότερες γενιές τείνουν να θέτουν ως προτεραιότητα τον ενθουσιασμό των συνομηλίκων τους, όπως και την αναζήτηση περιπέτειας, αλλά παράλληλα και τη μη χρήση ψηφιακών συσκευών, για ξεκούραση.

  • Οι “millennials” είναι φανατικοί των ταξιδιών, εξαιρετικά ανεξάρτητοι, με έναν στους τέσσερις να έχει ταξιδέψει μόνος σε ταξίδι αναψυχής τον περασμένο χρόνο.
  • Το 71% των αποκρίσεων από τη γενιά “Z” δήλωσε ότι θα δεχόταν μια δουλειά μερικής απασχόλησης, μόνο και μόνο για να μαζέψουν λεφτά για ένα ταξίδι αναψυχής.
  • Το 11% κυριολεκτικά ανέβαλε χωρισμό, λόγω ενός ήδη προγραμματισμένου ταξιδιού με τον/τη σύντροφό του.
Eleni
By Eleni January 8, 2018 10:18
Write a comment

No Comments

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Γράψτε το πρώτο σχόλιο για αυτό το άρθρο.

Write a comment
View comments

Write a comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε το ενημερωτικό newsletter του TourMarket.gr

Συνέδρια, Εκθέσεις, Εκδηλώσεις

< 2018 >
January
MTuWThFSS
1234567
  • 12:00 -14:00
    07/01/18

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Ημερίδα με θέμα «Ελληνοτουρκικές επιχειρηματικές σχέσεις» που θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια του Money Show, την Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018 και ώρα 12.00-14.00, στο ξενοδοχείο HILTON, αίθ. Θάλεια 2, Βασιλίσσης Σοφίας 46 , Αθήνα.

    Η είσοδος είναι ελεύθερη.

  • 14:00 -16:00
    07/01/18

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Ημερίδα με θέμα «Ελληνοβουλγαρικές επιχειρηματικές σχέσεις».

    Θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια του Money Show,την Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018, ώρα 14.00-16.00 στο Ξενοδοχείο HILTON, αίθ. Θάλεια 2 ,Βασιλίσσης Σοφίας 46 , Αθήνα.

    Η είσοδος είναι ελεύθερη.

  • 16:00 -18:00
    07/01/18

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Oμιλία με θέμα «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟ EL-SALVADOR».

    Θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια του Money Show, την Κυριακή, 7 Ιανουαρίου 2018 και ώρα 16.00-18.00, στο ξενοδοχείο HILTON, αίθ. Θάλεια 2 , Βασιλίσσης Σοφίας 46 , Αθήνα.

    Η είσοδος είναι ελεύθερη.

8
  • 19:00 -21:00
    08/01/18

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Hμερίδα με θέμα «ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ» θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια του Money Show, τη Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018 και ώρα 19.00-21.00.

    Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κα. Πασιώτη στα τηλέφωνα 2117000264 – 7

    H είσοδος είναι ελεύθερη.

910
  • All day
    10/01/18-31/05/18

    Εκθεσιακός Χώρος: «Τέχνη & Περιβάλλον», Επίπεδο Αναχωρήσεων

    Εκθεσιακός Χώρος: «Τέχνη & Περιβάλλον», Επίπεδο Αναχωρήσεων

    Η θεματική της έκθεσης είναι σχετική με το πανανθρώπινο ιδεώδες της Μαραθώνιας διαδρομής, το οποίο ξεπερνά τους περιορισμούς του Χρόνου και του Χώρου, και είναι αφιερωμένη στο διεθνή ταξιδιώτη, που καθημερινά κινείται μέσα στο αεροδρόμιο της Αθήνας και ο οποίος, μέσα από τα έργα του δημιουργού, νοητικά θα «ταξιδεύει» στο Μαραθώνιο Σύμπαν.

11121314
15161718192021
2223242526
  • All day
    26/01/18-29/01/18

    Με δικό του περίπτερο συμμετέχει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών «ΕΞΠΟΤΡΟΦ». Στο πλαίσιο της έκθεσης και με στόχο να ενημερώσει το κοινό για το πρόγραμμα «Επιχειρούμε έξω», το Επιμελητήριο οργανώνει σχετική εκδήλωση τη Δευτέρα 29 Ιανουαρίου, ώρα 13:00, στην αίθουσα Συνεδρίων.

  • 16:00 -19:00
    26/01/18

    Σκοπός της ημερίδας είναι η ανάδειξη των ευεργετικών αποτελεσμάτων της παραδοσιακής μεσογειακής διατροφής για την προστασία της υγείας των πολιτών, με την ταυτόχρονη ανάδειξη και προβολή των ελληνικών επιχειρήσεων που παράγουν και εμπορεύονται παραδοσιακά προϊόντα.

    Η εκδήλωση θα είναι ανοιχτή για το κοινό.

2728
293031
  • All day
    31/01/18-01/02/18

    8ο Πανελλήνιο Συνέδριο του HAPCO  για τον Επαγγελματικό και Συνεδριακό Τουρισμό, με τίτλο “Ραγδαίες αλλαγές – Νέες τάσεις και προκλήσεις”.

    Το πρόγραμμα του Συνεδρίου θα περιλαμβάνει θέματα τα οποία έχουν προκύψει από τις τελευταίες εξελίξεις στο συνεδριακό και πολιτικό «γίγνεσθαι» της χώρας μας.

    Κύριοι ομιλητές του Συνεδρίου θα είναι επαγγελματίες του συνεδριακού τουρισμού από την ελληνική και διεθνή αγορά, εκπρόσωποι της πολιτικής ηγεσίας, επαγγελματίες διοργάνωσης συνεδρίων, εξέχουσες προσωπικότητες της ακαδημαϊκής κοινότητας, καθώς επίσης και εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών που εμπλέκονται στο χώρο της Υγείας.

    

Μοιραστείτε το site μας…