Πως μπορούν τα αεροδρόμια να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των επιβατών

marilena
By marilena September 11, 2017 13:40

Πως μπορούν τα αεροδρόμια να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των επιβατών

Νέα δεδομένα από την ICLP, αναφέρουν πώς η καλύτερη κατανόηση του τι κινητοποιεί και τι αρέσει στους επιβάτες, θα επιτρέψει στ’ αεροδρόμια να επωφεληθούν από τον αυξημένο χρόνο παραμονής των επιβατών, για να ξοδέψουν χρήματα στους τερματικούς σταθμούς.

Ενώ είναι ευρέως αποδεκτό ότι στοιχεία όπως ο φόβος για μεγαλύτερες ουρές ή η εξοικείωση των επιβατών με το αεροδρόμιο (ή η έλλειψή αυτής) θα είναι βασικοί καθοριστικοί παράγοντες του χρόνου παραμονής, η έρευνα της ICLP αποκάλυψε ότι τα αεροδρόμια μπορούν να έχουν σημαντική επιρροή όταν πρόκειται να πείσουν τους επιβάτες να περάσουν περισσότερο χρόνο στον τερματικό σταθμό. Σημαντικό ποσοστό (42%) των επιβατών δήλωσε ότι θα έφθασαν στο αεροδρόμιο νωρίτερα αν ήξεραν ότι υπάρχουν εκπτώσεις αγορών ή κουπόνια τροφίμων και ποτών (46%).

Επιπλέον, ενώ σχεδόν το ένας στους πέντε (19%) ερωτηθέντες λέει ότι η μετάβαση στο αεροδρόμιο είναι κάτι που κάνουν απλά επειδή πρέπει, πάνω από το ήμισυ (53%) λένε ότι διασκεδάζουν αυτή τη διαδικασία. Αυτό υποδηλώνει ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια για τα αεροδρόμια να επενδύσουν σε στρατηγικές που θα ενθαρρύνουν τους επιβάτες να περνούν επιπλέον χρόνο στο τερματικό πριν από τις πτήσεις τους.

Οι επιβάτες μπορούν επίσης να μπουν στον πειρασμό να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα ενώ βρίσκονται στο τερματικό σταθμό. Σχεδόν το ήμισυ (45%) των ερωτηθέντων δήλωσε ότι εάν υπήρχαν διαθέσιμες προσφορές στα μαγαζιά πριν από το ταξίδι τους, θα πείθονται πιο εύκολα να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα. Πάνω από το ένα τρίτο (35%) δήλωσαν ότι θα αισθάνονταν ενθαρρυνμένοι να αγοράσουν περισσότερα στο αεροδρόμιο εάν κέρδιζαν αεροπορικά μίλια, και σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) δήλωσαν ότι θα δαπανούσαν περισσότερα εάν μπορούσαν να συγκρίνουν την τιμή των εμπορευμάτων μεταξύ των αεροδρομίων εσωτερικού και εξωτερικού. Οι εκπτώσεις είναι επίσης ένα βασικό κίνητρο, και τόσο οι περιστασιακοί (43%) όσο και οι συχνότεροι (46%) ταξιδιώτες λένε ότι θα μπορούσαν να δαπανήσουν περισσότερα αν υπήρχε αυτή η επιλογή.

Ένα σημαντικό 40% των επιβατών δήλωσε ότι θα επέλεγε ένα αεροδρόμιο με βάση το πρόγραμμα εμπιστσύνης ή επιβραβεύσεών του, με το 18% να δηλώνει ότι θα δαπανούσε περισσότερα χρήματα εάν είχε πρόσβαση σε ένα πρόγραμμα επιβραβεύσεων που συνδέεται με δαπάνες στο αεροδρόμιο. Ωστόσο, μόνο με το 7% των αερολιμένων να θεωρούν τα προγράμματα εμπιστοσύνης μεταξύ των κορυφαίων προτεραιοτήτων τους, φαίνεται ότι οι επιβάτες έχουν μεγαλύτερες προσδοκίες από τα προγράμματα πιστότητας αντί απο τα αεροδρόμια που τους εξυπηρετούν.

Ο Mignon Buckingham, διευθύνων σύμβουλος της ICLP, δήλωσε ότι τα αεροδρόμια έχουν όλο και μεγαλύτερη επίγνωση ότι το κλειδί για την αύξηση του εμπορικού κέρδους είναι η κατανόηση του επιβάτη ώστε να του προσφέρουν εμπειρίες που πραγματικά τους ενδιαφέρουν, ανεξάρτητα από τον λόγο του ταξιδιού, της ηλικίας ή του φύλου του καθενός.

“Οι πραγματικά σημαντικές σχέσεις με τους πελάτες βασίζονται στον αναγνώριση και την κατανόηση του επιβάτη του αεροδρομίου ως ατόμου και στη συνέχεια ως πελάτες. Όπως σε κάθε άλλη επιχείρηση, οι αερολιμένες πρέπει να εξετάσουν την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα, αλλά καθώς ο ανταγωνισμός αυξάνεται και οι τάσεις της αγοράς εξελίσσονται, πολλοί δυσκολεύονται να διατηρήσουν αυτή την κερδοφορία.

Δεδομένου ότι το 40% περίπου των εσόδων των αερολιμένων είναι μη αεροναυτικά και συχνά επιτυγχάνουν υψηλότερη κερδοφορία από τα έσοδα από την αεροναυπηγική, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι περισσότεροι αερολιμένες στρέφονται προς τη βιομηχανία αυτή για να μεγιστοποιήσουν την εμπορική τους επιτυχία. Η έρευνά μας δείχνει ότι, έχοντας καλή επαφή με τους πελάτες, υπάρχει δυνατότητα αύξησης των μη αεροναυτικών εσόδων σε μια εποχή που ποτέ δεν υπήρξε μια πιο σημαντική πηγή εισοδήματος για τα αεροδρόμια”.

marilena
By marilena September 11, 2017 13:40
Write a comment

No Comments

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Γράψτε το πρώτο σχόλιο για αυτό το άρθρο.

Write a comment
View comments

Write a comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε το ενημερωτικό newsletter του TourMarket.gr

Συνέδρια, Εκθέσεις, Εκδηλώσεις

< 2018 >
January
MTuWThFSS
1234567
  • 12:00 -14:00
    07/01/18

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Ημερίδα με θέμα «Ελληνοτουρκικές επιχειρηματικές σχέσεις» που θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια του Money Show, την Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018 και ώρα 12.00-14.00, στο ξενοδοχείο HILTON, αίθ. Θάλεια 2, Βασιλίσσης Σοφίας 46 , Αθήνα.

    Η είσοδος είναι ελεύθερη.

  • 14:00 -16:00
    07/01/18

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Ημερίδα με θέμα «Ελληνοβουλγαρικές επιχειρηματικές σχέσεις».

    Θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια του Money Show,την Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018, ώρα 14.00-16.00 στο Ξενοδοχείο HILTON, αίθ. Θάλεια 2 ,Βασιλίσσης Σοφίας 46 , Αθήνα.

    Η είσοδος είναι ελεύθερη.

  • 16:00 -18:00
    07/01/18

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Oμιλία με θέμα «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟ EL-SALVADOR».

    Θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια του Money Show, την Κυριακή, 7 Ιανουαρίου 2018 και ώρα 16.00-18.00, στο ξενοδοχείο HILTON, αίθ. Θάλεια 2 , Βασιλίσσης Σοφίας 46 , Αθήνα.

    Η είσοδος είναι ελεύθερη.

8
  • 19:00 -21:00
    08/01/18

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Βασιλίσσης Σοφίας 46, Αθήνα

    Hμερίδα με θέμα «ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ» θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια του Money Show, τη Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018 και ώρα 19.00-21.00.

    Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κα. Πασιώτη στα τηλέφωνα 2117000264 – 7

    H είσοδος είναι ελεύθερη.

910
  • All day
    10/01/18-31/05/18

    Εκθεσιακός Χώρος: «Τέχνη & Περιβάλλον», Επίπεδο Αναχωρήσεων

    Εκθεσιακός Χώρος: «Τέχνη & Περιβάλλον», Επίπεδο Αναχωρήσεων

    Η θεματική της έκθεσης είναι σχετική με το πανανθρώπινο ιδεώδες της Μαραθώνιας διαδρομής, το οποίο ξεπερνά τους περιορισμούς του Χρόνου και του Χώρου, και είναι αφιερωμένη στο διεθνή ταξιδιώτη, που καθημερινά κινείται μέσα στο αεροδρόμιο της Αθήνας και ο οποίος, μέσα από τα έργα του δημιουργού, νοητικά θα «ταξιδεύει» στο Μαραθώνιο Σύμπαν.

11121314
15161718192021
2223242526
  • 16:00 -19:00
    26/01/18

    Σκοπός της ημερίδας είναι η ανάδειξη των ευεργετικών αποτελεσμάτων της παραδοσιακής μεσογειακής διατροφής για την προστασία της υγείας των πολιτών, με την ταυτόχρονη ανάδειξη και προβολή των ελληνικών επιχειρήσεων που παράγουν και εμπορεύονται παραδοσιακά προϊόντα.

    Η εκδήλωση θα είναι ανοιχτή για το κοινό.

2728
293031
  • All day
    31/01/18-01/02/18

    8ο Πανελλήνιο Συνέδριο του HAPCO  για τον Επαγγελματικό και Συνεδριακό Τουρισμό, με τίτλο “Ραγδαίες αλλαγές – Νέες τάσεις και προκλήσεις”.

    Το πρόγραμμα του Συνεδρίου θα περιλαμβάνει θέματα τα οποία έχουν προκύψει από τις τελευταίες εξελίξεις στο συνεδριακό και πολιτικό «γίγνεσθαι» της χώρας μας.

    Κύριοι ομιλητές του Συνεδρίου θα είναι επαγγελματίες του συνεδριακού τουρισμού από την ελληνική και διεθνή αγορά, εκπρόσωποι της πολιτικής ηγεσίας, επαγγελματίες διοργάνωσης συνεδρίων, εξέχουσες προσωπικότητες της ακαδημαϊκής κοινότητας, καθώς επίσης και εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών που εμπλέκονται στο χώρο της Υγείας.

    

Μοιραστείτε το site μας…