Στην έκθεση World Travel Market 2017 συμμετείχε για μια ακόμα χρονιά, το Γραφείο Συνεδρίων κι Επισκεπτών (ACVB) της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ). Η ευγενική φιλοξενία του ACVB  από την Περιφέρεια Αττικής, στο περίπτερο του ΕΟΤ, επέτρεψε στο Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών του δήμου Αθηναίων να συνεχίσει τη στοχευμένη προβολή της Αθήνας ως προορισμού city break καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, που αποτελεί στρατηγικό στόχο του Δήμου.

Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης, η εκπρόσωπος του ACVB πήρε μέρος σε περισσότερες από 20 συναντήσεις με εκπροσώπους  από την Βρετανική αλλά και τη διεθνή αγορά τουριστικών γραφείων, με στελέχη εταιρειών διοργάνωσης ταξιδιών, δημοσιογράφων, bloggers κ.α.  Σημαντική επίσης υπήρξε και η συμμετοχή στις διοργανώσεις (speed networking events), με επιλεγμένους buyers, που παρακολούθησαν τη ναυαρχίδα των διεθνών εκθέσεων τουρισμού.

Σύμφωνα με τα, μέχρι στιγμής στοιχεία από τον ΕΟΤ, το πρώτο εννεάμηνο του 2017, οι Βρετανοί επισκέπτες άγγιξαν τα 2,79 εκατομμύρια, με αύξηση 5,4 σε σχέση με πέρυσι είναι στην κορυφή της λίστας με διεθνείς αφίξεις. Το 2017, οι αφίξεις Βρετανών τουριστών, στην Ελλάδα, αναμένεται να ξεπεράσουν τα 3 εκατομμύρια, ενώ για το 2018, οι μέχρι στιγμής προκρατήσεις από τη Βρετανία κινούνται σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα από το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Το ενδιαφέρον για την Αθήνα ήταν ουσιαστικό κι αποτυπώθηκε στη ζήτηση για πληροφορίες και υλικό, καθώς και για συμμετοχή στις ενέργειες που αναπτύσσει το ACVB. Στο πλαίσιο του World Travel Market 2017, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με buyers, οι οποίοι έχουν συμμετάσχει στο Travel Trade Athens, τη μεγάλη συνάντηση επαγγελματιών του τουρισμού για την Αθήνα, που διοργανώνουν ο δήμος Αθηναίων και η ΕΑΤΑ, με επιτυχία, από το 2013, διευρύνοντας συνεχώς τη δυναμική προσέλκυσης επισκεπτών και συνεδρίων. Πολλά ήταν τα στελέχη εταιρειών, που εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους για συμμετοχή σε επόμενες αντίστοιχες διοργανώσεις, αποδεικνύοντας ότι οι πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει ο δήμος Αθηναίων για την ανάδειξη των μοναδικών πλεονεκτημάτων της πόλης, φέρνουν αποτελέσματα.

Μέσω της Σύμπραξης για την Τουριστική Προβολή της Αθήνας (Athens Tourism Partnership), ο δήμος Αθηναίων, η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών έχουν ενώσει τις  δυνάμεις τους, με έναν κοινό στόχο: την προβολή της Αθήνας ως κέντρου σύγχρονου πολιτισμού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού, για όλο το χρόνο. Η πρώτη φάση της δυναμικής καμπάνιας για την ανάδειξη της αθηναϊκής εμπειρίας του This is Athens με τίτλο «One City. Never Ending Stories», έγινε με πόρους των μελών της σύμπραξης, ενώ για τον Δήμο Αθηναίων, έγινε με αποκλειστική δωρεά της Ελληνικής Πρωτοβουλίας – Τhe Hellenic Initiative, που υλοποιείται από το Athens Partnership.

Τις στρατηγικές ενέργειες για την προβολή της Αθήνας ως ιδανικού προορισμού αναψυχής υποστηρίζει ο μεγάλος αρωγός στην ανάπτυξη του τουρισμού της πόλης, Aegean, χορηγώντας τα ταξίδια του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας