3. Γνωστοποιούν τις υψηλές απαιτήσεις και τις προσδοκίες τους

Ένα από τα γνωρίσματα που, δυστυχώς, μας διακρίνουν ως χώρα εδώ και αρκετά χρόνια είναι η ανεκτικότητα, η αναζήτηση και η… βολή απέναντι στη μετριότητα. Παρ’ όλα αυτά, οι πραγματικά σημαντικοί γενικοί διευθυντές δείχνουν μηδενική ανοχή απέναντι στη μετριοκρατία, ξεκινώντας πρώτα από τον εαυτό τους και δευτερευόντως από το προσωπικό τους. Μάλιστα, είναι απολύτως δική τους ευθύνη να θέσουν τον τόνο και να προσδιορίσουν με ακρίβεια τις προσδοκίες τους για το ξενοδοχείο, τα υψηλά στάνταρντ της λειτουργίας του, την αναγκαιότητα ανταπόκρισης του προσωπικού σε αυτά, την αρτιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών, καθώς επίσης και την επίτευξη ανώτατων επιπέδων απόδοσης.

Σε αυτή τους την προσπάθεια, έχουν ως πολύτιμο… σύμμαχο την καθιέρωση μιας συνολικής κουλτούρας απόλυτου επαγγελματισμού, με βάση την οποία οι επισκέπτες-πελάτες αισθάνονται ξεχωριστοί όσο και πολύτιμοι, ενώ τα μέλη του προσωπικού του ξενοδοχείου διέπονται από αισθήματα υπερηφάνειας σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχουν και το εργασιακό περιβάλλον στο οποίο συμμετέχουν.

4. Διακρίνονται από ακεραιότητα

Η ευθύτητα, η πνευματική συγκρότηση, η ισονομία, η δικαιοσύνη, η ισορροπία και η ακεραιότητα αποτελούν βασικά γνωρίσματα της προσωπικότητας και της συμπεριφοράς ενός γενικού διευθυντή που σέβεται τον εαυτό του, την επιχείρηση για την οποία εργάζεται, καθώς επίσης και τους συνεργάτες-εργαζομένους σε αυτήν. Είναι μαθηματικώς βέβαιο πως οι «φτασμένοι» και αποδεκτοί γενικοί διευθυντές φέρονται σε όλους με αξιοπρέπεια και σεβασμό, ανεξαρτήτως της θέσης που καλύπτουν ή των καθηκόντων που επιτελούν. Την ίδια στιγμή, είναι άμεσοι και ξεκάθαροι στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν, μεταφέροντας δίχως «στρογγυλέματα» τα μηνύματά τους.

Το πλέον σημαντικό στοιχείο που τους κάνει να ξεχωρίσουν από τους πολλούς είναι πως ουδέποτε διστάζουν να αναλάβουν την ευθύνη των αποφάσεων και των πράξεών τους, δίχως να αναζητούν διαρκώς εξιλαστήρια θύματα ή «φτηνές» δικαιολογίες.

5. Διαρκώς εμπλουτίζουν το γνωστικό τους «οπλοστάσιο», μαθαίνουν και εξελίσσονται

4+1 ικανότητες ενος επιτυχημενου διευθυντη ξενοδοχειουΑποτελεί γεγονός πως η επίτευξη της επιτυχίας αποτελεί μια αέναη διαδικασία, καθώς δύσκολα μπορεί να θεωρήσει κάποιος πως έχει βρει την απόλυτη καταξίωση βιώνοντας τη μέγιστη επιτυχία. Υπό αυτό το πρίσμα οι γενικοί διευθυντές όταν βρεθούν στο peak της καριέρας τους, αναγνωρίζουν γρήγορα και με άνεση, επιβραβεύοντας μάλιστα την επιτυχία, ωστόσο διαρκώς πιέζουν και ωθούν για την επίτευξη μεγαλύτερης βελτίωσης.

Παράλληλα, έχουν επίγνωση του πεδίου του ανταγωνισμού, προσπαθούν να είναι ενημερωμένοι για τις τάσεις που διέπουν την αγορά τους, ενώ την ίδια στιγμή δεν φοβούνται την καινοτομία, καθώς επιδιώκουν να την υλοποιήσουν και την εφαρμόσουν στην επιχείρηση που διευθύνουν.

Το πλέον σημαντικό στοιχείο που τους κάνει να ξεχωρίσουν από τους πολλούς είναι πως ουδέποτε διστάζουν να αναλάβουν την ευθύνη των αποφάσεων και των πράξεών τους, δίχως να αναζητούν διαρκώς εξιλαστήρια θύματα ή «φτηνές» δικαιολογίες.

Χαρακτηρίζονται από έντονη φιλομάθεια σε ό,τι έχει να κάνει με την επέκταση των γνωστικών τους οριζόντων και να την εκμάθηση στρατηγικών, θεωριών, τακτικών, ακόμη και βέλτιστων πρακτικών που με τη σειρά τους μπορούν να συμβάλουν καταλυτικά ώστε ένας οργανισμός να μπορέσει να βρεθεί στο αμέσως επόμενο επίπεδο της δραστηριοποίησής του. Κι αυτό, προς όφελος του συνόλου των εμπλεκόμενων πλευρών.

Συμμετέχοντας μάλιστα ενεργά σε ευκαιρίες που άπτονται της κατάρτισής τους και κατ’ επέκταση συνδέονται με την επαγγελματική εξέλιξή τους, είναι αυτομάτως σε θέση να ξεφύγουν λίγο από τη ρουτίνα και την πίεση της καθημερινότητας και των ανάλογων υποχρεώσεων. Εκτίθενται σε νέους τρόπους και εν γένει ρεύματα σκέψης και μοιράζονται εμπειρίες, cases και βέλτιστες πρακτικές με συναδέλφους τους απ’ ολόκληρο
τον κόσμο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας