75 ΧΡΟΝΙΑ Best Western – Διεθνής Αλυσίδα Ξενοδοχείων – 4.300 ξενοδοχεία, 18 διαφορετικά brands, παρουσία σε 100 χώρες, 36 εκατομμύρια πελάτες.

Το 1946, ο ξενοδόχος M.K. Guertin ιδρύει στην Καλιφόρνια την εταιρεία Best Western Motels, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε ξενοδόχους να «ανταλλάσσουν» πελατολόγιο, προτείνοντας συνεργαζόμενα καταλύματα σε ταξιδιώτες. Μέχρι το 1963 υπάρχουν 699 Best Western Motels που καλύπτουν το σύνολο των Η.Π.Α. Το 1966, με τη μεταφορά της έδρας στο Φοίνιξ, η εταιρεία εισάγει αυστηρότερα κριτήρια επιλογής των καταλυμάτων, αλλά και μία σειρά υπηρεσιών πωλήσεων και προβολής, ενώ εγκαινιάζει το πρώτο κέντρο τηλεφωνικών κρατήσεων. Το 1974, η εταιρεία διαμορφώνεται πλέον σε αλυσίδα ξενοδοχείων και επεκτείνεται εκτός των ΗΠΑ. Το 1975 εντάσσονται τα πρώτα Best Western ξενοδοχεία στην Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία. 3 χρόνια αργότερα κάνει την εμφάνισή της στην Ευρώπη με τα πρώτα ξενοδοχεία στη Μ. Βρετανία και την Ιρλανδία.

Στην Ελλάδα τα πρώτα ξενοδοχεία εντάσσονται στην αλυσίδα το 1991. Μέσα σε 5 χρόνια, το γραφείο της Best Western Ελλάδος επεκτείνει την περιοχή ευθύνης του σε 5 χώρες και μέχρι σήμερα αναπτύσσεται. Το γραφείο της Αθήνας είναι υπεύθυνο για τη νοτιοανατολική Ευρώπη, έχοντας στην ευθύνη του 13 χώρες. Παράλληλα, εξυπηρετεί 35 ξενοδοχεία σε 9 χώρες. Από την ίδρυσή της, η Best Western παραμένει αλυσίδα που διοικείται από τους ίδιους τους ξενοδόχους της. Το ελληνικό γραφείο κατατάσσεται σταθερά ως ένα από τα 3 καλύτερα στον κόσμο την τελευταία 10ετία, ενώ 3 φορές έχει αναδειχτεί πρώτο στον κόσμο.

Το γκρουπ της Best Western επεκτάθηκε τόσο στην αγορά των «Economy Ξενοδοχείων» δημιουργώντας το 2016 το γκρουπ των Sure Hotels με 4 διαφορετικά brands, αλλά και στα ξενοδοχεία πολυτελείας, εξαγοράζοντας το 2019 την αλυσίδα των World Hotels. Έτσι, η αλυσίδα καλύπτει ευρύτατη γκάμα σε επίπεδο υπηρεσιών και τιμής. Σήμερα το γκρουπ Best Western διαθέτει ένα παγκόσμιο δίκτυο 4.300 ξενοδοχείων, κάτω από 18 διαφορετικά brands με παρουσία σε 100 χώρες.

Προγράμματα πιστότητας πελατών

Το πρόγραμμα πιστότητας πελατών Best Western Rewards, για πάνω από 30 χρόνια αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο digital marketing που στοχεύει σε περισσότερες απευθείας κρατήσεις μεμονωμένων πελατών, με χαμηλότερο κόστος. Προσφέρει μία σειρά προνομίων στους πελάτες της, όπως ειδικές τιμές για μέλη, πόντους για τις διαμονές που δεν λήγουν ποτέ, μίλια σε αεροπορικές εταιρείες και ένα παγκόσμιο σύστημα εξαργύρωσης πόντων με δωρεάν διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία της αλυσίδας, αλλά και σε συνεργαζόμενες εταιρείες. Σήμερα αριθμεί 36 εκατομμύρια μέλη και συνεχίζει να αναπτύσσεται. Το 2018, το πρόγραμμα συνέβαλε σχεδόν στο 48% των συνολικών εσόδων προς στα ξενοδοχεία.

Σχέσεις εμπιστοσύνης = Διασφάλιση ποιότητας

Η φιλοσοφία της Best Western είναι πελατοκεντρική, με έμφαση στο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών ανεξαρτήτως κατηγορίας ξενοδοχείου. Το 2020, 2.037 ξενοδοχεία Best Western έλαβαν πιστοποιητικό διάκρισης TripAdvisor. Από το 2007, η αλυσίδα παρακολουθεί τους δείκτες ικανοποίησης πελατών για τα ξενοδοχεία-μέλη της, θέτοντας συγκεκριμένους στόχους για κάθε ξενοδοχείο, με τη βαθμολογία των πελατών να ενσωματώνεται στα ετήσια αποτελέσματα ελέγχου ποιότητας. Το πρόγραμμα διασφάλισης ποιότητας βοηθά στην προστασία της διαφορετικότητας του κάθε ξενοδοχείου, στον σχεδιασμό των ανακαινίσεων, στην αισθητική των ξενοδοχείων και πιστοποιεί τα υψηλά επίπεδα παρεχόμενων υπηρεσιών. Ενδεικτικό στοιχείο των επενδύσεων από τα ξενοδοχεία είναι το γεγονός ότι στην Ελλάδα και τα 6 ξενοδοχεία της αλυσίδας έχουν υλοποιήσει την τελευταία πενταετία εκτενή προγράμματα ανακαίνισης σε όλα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους, ενώ στην περιοχή ευθύνης του ελληνικού γραφείου το 30% των ξενοδοχείων είναι νεόδμητα.

Εκπαίδευση Προσωπικού – We Care

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης της αλυσίδας επεκτείνεται σε όλα τα τμήματα, καθώς και στη διαρκή επιμόρφωση του προσωπικού των ξενοδοχείων και των υπαλλήλων της εταιρείας. Καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που εστιάζει στη διαχείριση ξενοδοχείων, τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ, την τιμολογιακή πολιτική, τις νέες τεχνολογίες και την ικανοποίηση των επισκεπτών. Η καινοτομία του έγκειται στην εκπαιδευτική πλατφόρμα «BWI University», ένα δυναμικό περιβάλλον που περιέχει σεμινάρια, τεχνικές οδηγίες, εργαλεία και διεθνείς πρακτικές για κάθε τμήμα του ξενοδοχείου.

Διεθνές Δίκτυο Πωλήσεων και η δύναμη της παγκόσμιας αλυσίδας

Η συμμετοχή ενός ξενοδοχείου στην αλυσίδα του εξασφαλίζει τη διαπραγματευτική δύναμη μίας διεθνούς αλυσίδας. Αξιοποιεί, με σαφώς ευνοϊκότερους όρους, διεθνείς συνεργασίες αλλά και τη δυναμική μίας ομάδας πωλήσεων που δραστηριοποιείται σε 100 χώρες. Οι κεντρικές συμφωνίες της αλυσίδας καλύπτουν όλο το φάσμα της αγοράς, όπως είναι όλες οι travel management εταιρείες, εμβληματικοί tour operators και οι μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες. Παράλληλα, υπάρχει διαρκής παρουσία στις τοπικές αγορές μέσω εξειδικευμένων προγραμμάτων και συμμετοχή σε πάνω από 50 εκθέσεις παγκοσμίως. Καινοτομώντας, τα ευρωπαϊκά Best Western γραφεία, τον Σεπτέμβριο του 2020 διοργάνωσαν την πρώτη διαδικτυακή έκθεση, παρουσιάζοντας τους προορισμούς και τα ξενοδοχεία διακοπών της αλυσίδας σε 80 επιλεγμένους ευρωπαϊκούς τουριστικούς πράκτορες και οργανισμούς.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας