Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), στα πλαίσια της στρατηγικής της για την αναβάθμιση της ποιότητας της εξυπηρέτησης των πολιτών, κατά τη διεκπεραίωση των συναλλαγών τους με τις Τελωνειακές Υπηρεσίες αυτής, εκδίδει επικαιροποιημένο τον «Οδηγό για την ενημέρωση των ταξιδιωτών».

Ο ως άνω Οδηγός συντάχθηκε από τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης (Γ.Δ.Τ. & Ε.Φ.Κ.) και αποσκοπεί στην έγκυρη ενημέρωση των πολιτών σε θέματα που ενδέχεται να τους απασχολήσουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, όπως η μεταφορά αγαθών στις αποσκευές τους (ατέλειες, απαλλαγές, αγορές από Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών, ρευστά διαθέσιμα, κ.λπ).

Η επικαιροποιημένη έκδοση του παρόντος Οδηγού εντάσσεται στον Στρατηγικό Στόχο της Γ.Δ.Τ. & Ε.Φ.Κ., σχετικά με τη δημιουργία μίας εξωστρεφούς, αποτελεσματικής και αποδοτικής Τελωνειακής Υπηρεσίας με σεβασμό προς τον πολίτη, για να γνωρίζουν οι ταξιδιώτες τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, ώστε να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα και καθυστερήσεις στη διεκπεραίωση των συναλλαγών τους με την αρμόδια Τελωνειακή Αρχή.

Για την επίτευξη του ανωτέρω Στρατηγικού Στόχου, η Γ.Δ.Τ. & Ε.Φ.Κ., σε συνεργασία και με άλλες υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., όπως με τη Γενική Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού & Οργάνωσης (Γ.Δ.Α.Δ.Ο.), θα μεριμνήσει για την έκδοση ανάλογων Οδηγών/Εγχειριδίων/Ενημερωτικών Φυλλαδίων και για άλλα τελωνειακά θέματα, για την αποτελεσματική ενημέρωση των πολιτών, την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και την εξωστρέφεια της Τελωνειακής Υπηρεσίας.

Δείτε την τελευταία Έκδοση του «Οδηγού για την ενημέρωση των ταξιδιωτών», Οκτωβρίου 2019 εδώ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας