Νέα επένδυση της Accor στην Ελλάδα

Η διεθνής ξενοδοχειακή αλυσίδα Accor, έχει δρομολογήσει ήδη τη διαδικασία επαναλειτουργίας ορισμένων εκ των ξενοδοχείων της που είχαν κλείσει λόγω της πανδημίας. Με τους περιορισμούς να αίρονται σταδιακά σε πολλούς προορισμούς και τον αριθμό των ξενοδοχείων που αποκαθιστούν τη λειτουργία τους να αυξάνεται σταθερά μέσα στους επόμενους μήνες, η Accor επενδύει στην αναζωογόνηση του τουρισμού και των υπηρεσιών φιλοξενίας καθώς και στην ανάκαμψη της οικονομίας στις περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται. 

Το πρόγραμμα ALL – Accor Live Limitless – o καθημερινός lifestyle οδηγός που συνδυάζει προνόμια, υπηρεσίες και εμπειρίες σε όλο το δίκτυο των brands της Accor, σύστησε τη νέα παγκόσμια καμπάνια με τίτλο «Reignite the Love of Travel» η οποία παρουσιάστηκε με ένα film σχεδιασμένο για να καθησυχάσει τους ταξιδιώτες και να ενισχύσει την επιθυμία τους για ταξίδια. 

Ο Steven Taylor, Chief Marketing Officer της Accor δήλωσε, μεταξύ άλλων: «Κατά τη διάρκεια της περιόδου του lockdown σε διάφορα σημεία του κόσμου, μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το πόσοι πολλοί άνθρωποι μοιράζονταν στα κοινωνικά δίκτυα την έντονη επιθυμία τους να ταξιδέψουν με πολύ δημιουργικό και χιουμοριστικό τρόπο. Το μήνυμα της καμπάνιας προέκυψε πολύ φυσικά καθώς επενδύαμε στην προετοιμασία για την αρχή της σεζόν αλλά και για πιο μακροπρόθεσμες κρατήσεις. Βλέποντας τη γρήγορη ανάκαμψη των επιχειρήσεων στην Κίνα, θελήσαμε να συμβάλλουμε κι εμείς από την πλευρά μας, ώστε να κάνουμε τους επισκέπτες μας να νιώθουν ασφαλείς και να αναζωπυρώσουμε την επιθυμία για το ταξίδι». 

Η πρωτοβουλία «Reignite the Love of Travel» της Accor, θα λανσαριστεί με μια διαδραστική καμπάνια στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Οι ταξιδιώτες θα κληθούν να μοιραστούν τα όνειρά τους και την έμπνευσή τους, τα οποία θα συνδυαστούν για τη δημιουργία ενός δεύτερου film

Το πρόγραμμα ΑLL SAFE έχει στόχο να προστατεύσει τους επισκέπτες και το προσωπικό, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι οι φιλοξενούμενοι θα νιώθουν ασφάλεια όταν διαμένουν σε κάποιο από τα ξενοδοχεία της Accor. Τα μέτρα που περιλαμβάνει έχουν αναπτυχθεί με την υποστήριξη της Bureau Veritas. Η καμπάνια της Accor θα λανσαριστεί κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού σε διάφορες χώρες του κόσμου. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας