Αυτά είναι τα είδη email που πρέπει να διαθέτουν τα ξενοδοχεία

Ποιά είδη email θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία, ειδικά μετά την ολοκλήρωση της εφαρμογής του GDPR, του κανονισμού για την εύρυθμη χρήση των προσωπικών δεδομένων;

Πλέον το email θεωρείται επίσημο – ηλεκτρονικό – έγγραφο και αποτελεί πολύ σημαντικό εργαλείο για την προώθηση της ιδιαίτερης ξενοδοχειακής εμπειρίας που προσφέρουν τα ξενοδοχεία ενώ η σημασία τους έχει τέτοια βαρύτητα, αξιοπιστία και εμπιστοσύνη που δύσκολα προσφέρουν τα social media.

  1. Welcome email

Eίναι το email με το οποίο ουσιαστικά καλωσορίζει το ξενοδοχείο τον πελάτη έπειτα από την εγγραφή που πραγματοποιεί στο newsletter της επιχείρησης σας. Με τον τρόπο αυτό τον ευχαριστείτε που επέλεξε την δική σας επιχείρηση και επιβεβαιώνετε το ενδιαφέρον του μέσω σχετικού link.

  1. Unsubscribe email

Είναι εκείνο το είδος του email με το οποίο «αποδεσμεύετε» τον πελάτη, επισκέπτη από τις υπηρεσίες και τα νέα του ξενοδοχείου σας. To unsubscribe email πρέπει να είναι δομημένο με τρόπο φιλικό μεν αλλά όχι πιεστικό και να ευχαριστεί τον πελάτη για την μέχρι τώρα επικοινωνία. Επίσης μπορείτε να του θυμίσετε ότι έχει την δυνατότητα να απευθυνθεί ξανά σε εσάς εάν το επιθυμήσει στο μέλλον.

  1. Newsletter

Είναι το πιο σημαντικό ίσως email που «βγαίνει» από την επιχείρηση σας καθώς αντικατοπτρίζει όλη την εταιρική σας ταυτότητα. Η συχνότητα αποστολής και το περιεχόμενο είναι κάτι που έγκειται στην δική σας κρίση ωστόσο θα πρέπει να υπάρχει συνέπεια στο διάστημα μεταξύ των αποστολών ενώ το περιεχόμενο πρέπει να ταιριάζει με το ύφος και τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου σας. Μην ξεχνάτε επίσης ότι ένα προσεγμένο newsletter μπορεί να επεκτείνει το εύρος των πελατών σας.

  1. Προωθητικά email

Μετά την δημοσιότητα που έλαβε ο νέος κανονισμός προσωπικών δεδομένων τα προωθητικά email και γενικά η συχνότητα αυτών πρέπει να φιλτράρεται διπλά καθώς δεν πρέπει η επιχείρηση σας να γίνει κουραστική. Εάν μέσω αυτών προωθείτε ένα συγκεκριμένο πακέτο, ή μια συγκεκριμένη υπηρεσία, ή ακόμη και ειδικές τιμές πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο πως αυτά παρουσιάζονται.

  1. Confirmation email

Το email μέσω του οποίου ζητάτε επιβεβαίωση κρατήσεων ή παρουσιάζετε αναλυτικά μια υπηρεσία ή ένα πρόγραμμα εκδρομών ή ακόμα και οδηγίες για το πως να έρθουν στο ξενοδοχείο πρέπει να είναι εξαιρετικά αναλυτικό. Μέσω αυτού δίνετε στον πελάτη όλες τις χρήσιμες και απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να είναι ιδιαίτερα αναλυτικό για να αναγνωρίσει ότι η επιχείρηση σας είναι οργανωμένη.

  1. Ευχαριστήριο email

Πρόκειται για ένα είδος email που κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τουρισμό πρέπει να αποστέλλει στον πελάτη μετά το check out. Με τον τρόπο αυτό τους ευχαριστείτε που προτίμησαν το δικό σας ξενοδοχείο αλλά και για την εμπιστοσύνη που σας έδειξαν ενώ ένα απλό «Θα χαρούμε να σας ξαναδούμε» και διαδικτυακά μπορεί να κάνει τη διαφορά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας