Αυτές είναι οι καλύτερες στρατηγικές τουριστικού μάρκετινγκ

Τις καλύτερες στρατηγικές τουριστικού μάρκετινγκ παρουσίασε η ένωση βρετανών tour operator ΑΒΤΑ καταθέτοντας όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζουν όσοι ασχολούνται με το τουριστικό μάρκετινγκ.

  1. Κατανόηση του κοινού στο οποίο απευθύνεστε.

Βασικό πρώτο βήμα για την σύσταση ενός επιτυχημένου πλάνου μάρκετινγκ είναι η κατανόηση του κοινού στο οποίο απευθύνεστε. Η κάθε στρατηγική μάρκετινγκ εξάλλου έχει μια αγορά-στόχο στην οποία απευθύνεται και την οποία πρέπει να ανακαλύψετε και να κατανοήσετε. Ξεκαθαρίζοντας τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού σας έχετε κάνει μια πολύ καλή αρχή καθώς έτσι μπορείτε να οπτικοποιήσετε τον πελάτη-αγοραστή σας. Αυτό το μοντέλο τουρίστα στο οποίο απευθύνεστε περιλαμβάνει πληροφορίες όπως η ηλικία, το φύλο και τα εισοδήματα, τι φαγητά τους αρέσουν, πόσα παιδιά έχουν, τι αυτοκίνητο οδηγούν και ποια είναι τα χόμπι και τα ενδιαφέροντά τους. Εφόσον γνωρίζετε τον πελάτη σας έχετε κάνει ένα πρώτο βήμα.

  1. Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που προσφέρετε;

Πρέπει να γνωστοποιήσετε ξεκάθαρα και ακριβώς τι προσφέρει το προϊόν που παρέχετε στους πελάτες σας και γιατί είναι καλύτερο από του ανταγωνιστή σας. Μην ξεχνάτε πως οι καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ στον κόσμο δεν είναι αρκετές να φέρουν αποτελέσματα εάν δεν γνωστοποιήσετε το value του προϊόντος σας ή των υπηρεσιών σας στους πελάτες.

  1. Δώστε έμφαση στο data base σας και μελετήστε τα δεδομένα.

Στην εποχή του Google Analytics δεν υπάρχουν δικαιολογίες για όσους δεν παρακολουθούν στενά τα στατιστικά στοιχεία της επιχείρησής τους στο διαδίκτυο καθώς με όλη αυτή την πληθώρα διαθέσιμων δεδομένων μάρκετινγκ, οι εταιρίες μπορούν να εντοπίζουν ποιες ιστοσελίδες δημιουργούν τα περισσότερα κλικ, πόσο χρόνο μένουν οι καταναλωτές στις σελίδες τους, από πού προέρχονται οι επισκέπτες κτλ.

  1. Ο τουρισμός είναι μεράκι, εάν δεν το έχετε δεν θα πετύχετε.

Μην υποτιμάτε τη δύναμη του πάθους στις επιχειρήσεις καθώς το πόσο νοιάζεστε για ένα πρότζεκτ που αναλαμβάνετε θα φανεί από το τελικό προϊόν. Μόνο εάν έχετε πάθος με την εταιρεία σας, το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας, αλλά και για τη στρατηγική μάρκετινγκ θα αποδώσουν τα επιχειρηματικά βήματα που πραγματοποιείτε.

  1. Δώστε προτεραιότητα στον πελάτη και όχι στο κέρδος.

Οι καλύτερες εταιρίες δίνουν έμφαση στο να βοηθούν τους πελάτες τους, δεν έχουν ως πρώτη προτεραιότητα το κέρδος. Κάτι τέτοιο δεν λειτουργεί. Εφόσον όμως δώσετε έμφαση στους πελάτες, πρέπει να συμπεριλάβετε την ομάδα μάρκετινγκ στις συσκέψεις σας και να εντοπίσετε άλλους τρόπους με τους οποίους η εταιρεία μπορεί να προσφέρει value στους πελάτες της.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας