Αύξηση ρεκόρ αναμένεται στον τομέα του food tourism κατά το φετινό καλοκαίρι στην Τουρκία, καθώς όπως εκτιμούν τα στελέχη του, τα έσοδα που θα προκύψουν από την συγκεκριμένη έκφανση αναμένεται να υπερβούν το επίπεδο των 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Οι ίδιοι θεωρούν πως σε αυτή την πραγματικότητα θα συμβάλουν τα αυξημένα μεγέθη τουρισμού που εκτιμάται πως θα βιώσει κατά το 2019 ο Τουρκικός τουρισμός. “Μύχιος” πόθος των Τούρκων είναι να καταφέρουν κατά το αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα να προσελκύσουν συνολικά 50 εκατομμύρια επισκέπτες και 40 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Kaya Demirer, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εστιατορίων και Επιχειρήσεων Ψυχαγωγίας της Τουρκίας (TURYİD): “Πέρυσι, η κατά κεφαλή δαπάνη των τουριστών για γαστρονομικούς σκοπούς ανήλθε στα επίπεδα των $650, ποσό που φέτος επιδιώκουμε να αυξηθεί σε $720! Παράλληλα, στην περίπτωση κατά την οποία πετύχουμε να υποδεχτούμε 50 εκατομμύρια τουρίστες ετησίως, τότε το μέγεθος της αγοράς του food tourism αυτομάτως θα… εκτοξευθεί στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια. Δεν σας κρύβω πως εστιάζουμε τις προσπάθειές μας στον γαστρονομικό τουρισμό υλοποιώντας μια σειρά από προωθητικές ενέργειες, έχοντας την ενεργή στήριξη κυβερνητικών φορέων και παραγόντων”.

Η δυναμική της σύνδεσης με τον αγροδιατροφικό τομέα σε νούμερα!

Τουρκία
Το λαχματζούν έχει καταγωγή τη Μέση Ανατολή και συνηθίζεται πολύ στο Λίβανο, τη Συρία, τη Σαουδική Αραβία και την Τουρκία.

Η αλληλένδετη σύνδεση του γαστρονομικού τουρισμού με την πρωτογενή παραγωγή αποτυπώνεται ανάγλυφα με βάση τα στοιχεία που γνωστοποιούν οι επιμέρους Τουρκικές επαγγελματικές ενώσεις. Συγκεκριμένα, η Τουρκική Ομοσπονδία Κρεοπωλών επισημαίνει πως η… αναγέννηση της τουριστικής βιομηχανίας έχει αυξήσει την ζήτηση για κρέας, σε τέτοιο σημείο ώστε κάτι παραπάνω από 5% του κρέατος συνολικά που παράγεται στην γειτονική χώρα καταναλώνεται από τον τουριστικό κλάδο. Επιπροσθέτως, υπολογίζεται πως φρούτα και λαχανικά η αξία των οποίων υπερβαίνει κατά πολύ τα $200 εκατομμύρια καταναλώνονται σε ετήσια βάση σε εν γένει τουριστικές εγκαταστάσεις. Μέγεθος, το οποίο ισούται με το 25% των εξαγωγών που πραγματοποιεί η Τουρκία στην Ρωσία. Όπως τονίζει ο Τουρκικός Σύνδεσμος Ξενοδόχων (TÜROFED), με βάση τα στοιχεία πρόσφατης μελέτης που διενήργησε, η ετήσια κατανάλωση τροφίμων για ένα ξενοδοχείο με δυναμικό 400 δωμάτια και μέσο όσο πληρότητας 65%, “μεταφράζεται” σε 56 τόνους τροφίμων για πρωϊνό, 580 τόνους φρούτων και λαχανικών, 59 τόνους κόκκινου κρέατος, 40 τόνους λευκού κρέατος, 12,5 τόνους κρεάτων delicatessen, 35 τόνους θαλασσινών, 322.000 αυγά, 35,5 τόνους πατάτες, 41,5 τόνους αλευριού, 666.000 λίτρα αναψυκτικών, 80 τόνους γαλακτοκομικών, καθώς επίσης και 412.000 λίτρα εμφιαλωμένου νερού!

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας