Alfa: Διεύρυνση ποικιλίας Alfa: Διεύρυνση ποικιλίας Στη δημιουργία κι ανάπτυξη καινούργιων και καινοτόμων κωδικών προϊόντων που απευθύνονται στην κατηγορία του λιανεμπορίου, αλλά και του Food Service, προχωρά φέτος η εταιρεία alfa.

Η alfa το 2018 πέτυχε σημαντικά ενισχυμένο τζίρο κι εξαγωγές

Κινήσεις, οι οποίες εντάσσονται στη διαρκή αναπτυξιακή πορεία του brand, το οποίο πέρυσι σημείωσε εντυπωσιακή επίδοση, όπως αποτυπώνεται στο σύνολο των οικονομικών κι εμπορικών στοιχείων της εταιρείας, αποτέλεσμα της ποιότητας, του πλούτου, του εύρους και της μοναδικότητας των προϊόντων της, αλλά και των διαρκών όσο κι ευμεγεθών επενδύσεων στις εγκαταστάσεις, τον τεχνολογικό εξοπλισμό, την έρευνα κι ανάπτυξη κ.ο.κ.

Alfa: Διεύρυνση ποικιλίαςΤον τελευταίο μήνα προβάλλεται στις τηλεοπτικές οθόνες το νέο διαφημιστικό σποτ της alfa, ένα… νοσταλγικό flash back, που τοποθετείται στην Κοζάνη της δεκαετίας του ’50. Όσο για το κεντρικό πρόσωπο του σποτ, δεν είναι άλλο από τον ιδρυτή της εταιρείας, Αθανάσιο Κουκουτάρη, ο οποίος και περιγράφει… «φύλλο–φύλλο» την ιστορία κι εν γένει πορεία της στον χρόνο! Στη διαφήμιση, αναφέρεται στο πώς έφτιαχνε με τη μητέρα του, στην κουζίνα τους, παραδοσιακές στριφτές πίτες με τυρί –τις περίφημες Κιχί της alfa– τις οποίες εν συνεχεία πουλούσε εκείνος στην πλατεία, στους περαστικούς, έχοντας επινοήσει, μάλιστα, κι ένα φαναράκι με ενσωματωμένη θερμάστρα, που λειτουργούσε με κάρβουνο, ώστε να τις κρατά ζεστές! Η οικογενειακή συνεργασία έχει εξελιχθεί σήμερα στη βιομηχανία alfa, μια state of the art ανώνυμη εταιρεία, η οποία και θεωρείται ως μία από τις πλέον ισχυρές στην κατηγορία του Food Service. Alfa: Διεύρυνση ποικιλίας

Πώς διαμορφώνεται η αγορά σε επίπεδο χαρακτηριστικών; Τι ζητούν οι επαγγελματίες; Ποια τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα κι ο βαθμός διαφοροποίησης σε επίπεδο προϊόντων; Τι περιλαμβάνει ο σχεδιασμός της εταιρείας για την αγορά του HoReCa/Food Service; Υπάρχουν σκέψεις για τη διεύρυνση της διαθέσιμης προϊοντικής γκάμας που απευθύνεται στους επαγγελματίες της εστίασης; Η Κατερίνα Κουκουτάρη, Marketing Director της alfa, έχει τις απαντήσεις! Alfa: Διεύρυνση ποικιλίας

Κυρία Κουκουτάρη, πώς κινήθηκαν τα οικονομικά κι εν γένει εμπορικά μεγέθη της alfa, κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους; Ποιοι οι στόχοι κι οι βλέψεις για το 2019;

Το 2018 αποτέλεσε μια ιδιαίτερα καλή χρονιά για την alfa, γεγονός που αποτυπώθηκε στο σύνολο των οικονομικών κι εμπορικών στοιχείων της επιχείρησής μας. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών μας αυξήθηκε κατά 12,11%, ενώ περίπου διπλάσια ήταν η αύξηση που σημείωσε ο τομέας των εξαγωγών, που πραγματοποίησε άνοδο της τάξεως του 25%. Πολύ θετικά κινηθήκαμε και στον τομέα των επενδύσεων. Μάλιστα, πριν από έναν χρόνο περίπου, ολοκληρώσαμε μια σημαντική επένδυση ύψους €3.000.000 για την προμήθεια σύγχρονου μηχανολογικού εξοπλισμού. Παράλληλα, συνεχίζουμε την υλοποίηση επένδυσης €6.250.000, προκειμένου να επεκτείνουμε τις κτηριακές εγκαταστάσεις μας –εργοστάσιο κι αποθήκες–, καθώς επίσης και να ανανεώσουμε περαιτέρω τον εξοπλισμό μας. Μάλιστα, η εν λόγω επένδυση αναμένεται να ολοκληρωθεί τον προσεχή Ιούλιο, προσδίδοντάς μας νέες δυνατότητες κι εντυπωσιακή προοπτική σε ό,τι αφορά τόσο την εγχώρια, όσο και την αντίστοιχη αγορά του εξωτερικού. Alfa: Διεύρυνση ποικιλίας Alfa: Διεύρυνση ποικιλίας

Βασιζόμαστε σε μια μακρά παράδοση που προέρχεται αφενός από τη γαστρονομική ιστορία του τόπου μας, κυρίως σε ό,τι αφορά τις πίτες, αφετέρου από το τεράστιο αρχείο των συνταγών που έχουμε δημιουργήσει, με την πολύτιμη βοήθεια των καταναλωτών μας.

Υπό αυτό το πρίσμα, στοχεύουμε σε σημαντική ώθηση στην παραγωγική ικανότητα της εταιρείας, εξοικονόμηση ενέργειας, μείωση του συνολικότερου κόστους παραγωγής, καθώς επίσης και στη δυνατότητα παραγωγής νέων προϊόντων. Κάθε ένα από τα προαναφερθέντα ξεχωριστά και όλα μαζί ως σύνολο είναι ιδιαίτερα σημαντικά για εμάς! Ειδικά σε ό,τι αφορά το θέμα της ενέργειας, η alfa έχει δεσμευτεί σε ένα πλαίσιο λειτουργίας, που προβλέπει απόλυτο σεβασμό προς την προστασία του περιβάλλοντος και πλήρη συμμόρφωση με την ελληνική νομοθεσία. Όμως, ακόμη πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι κατορθώσαμε να διευρύνουμε την οικογένεια της alfa, η οποία, σήμερα, αριθμεί περισσότερους από 400 εργαζόμενους, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Αναφορικά με τις βλέψεις και τους στόχους μας για το 2019, τα στοιχεία δείχνουν ότι έχει ξεκινήσει κι αυτό δυναμικά, πράγμα που μας διευκολύνει στην υλοποίηση των σχεδίων μας για νέα ανοίγματα, καθώς επίσης και στη δημιουργία καινούργιων και καινοτόμων κωδικών, τόσο στην κατηγορία του λιανεμπορίου όσο και στο Food Service. Alfa: Διεύρυνση ποικιλίας Alfa: Διεύρυνση ποικιλίας

Πώς διαμορφώνεται η αγορά, σε επίπεδο μορφολογικών χαρακτηριστικών, τάσεων, ζήτησης, ιδιαιτεροτήτων, προϊόντων;

Η αγορά καταγράφει ανοδική πορεία στον κλάδο της ξενοδοχειακής και, γενικά, τουριστικής εστίασης. Κάτι που είναι πολύ θετικό και δημιουργεί ελπίδες περαιτέρω ανόδου κατά το εγγύς μέλλον. Παράλληλα, οι καταναλωτές σε όλους τους χώρους είναι πιο απαιτητικοί, σχετικά με το προφίλ και την ποιότητα των προϊόντων που επιλέγουν για τη διατροφή τους. Δίνουν ιδιαίτερη βάση στα συστατικά, με αποτέλεσμα να εμπιστεύονται ολοένα και περισσότερο αξιόπιστες μάρκες που, όπως συμβαίνει με την alfa, χρησιμοποιούν αποδεδειγμένα στα προϊόντα τους εξαιρετικής ποιότητας πρώτες ύλες, οι οποίες και προέρχονται από Έλληνες παραγωγούς. Επιπλέον, παρατηρείται τεράστια αύξηση στα σημεία πώλησης καφέ (take away). Αρκεί να σημειωθεί πως μόνο στον νομό Αττικής, η εν λόγω αγορά διαθέτει περισσότερα από 7.000 σημεία! Alfa: Διεύρυνση ποικιλίας  Alfa: Διεύρυνση ποικιλίαςAlfa: Διεύρυνση ποικιλίας

Κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να μεγαλώνει η «πίτα» της αγοράς, γεγονός που, κατ’ επέκταση, ευνοεί τόσο εμάς όσο και τον ανταγωνισμό. Θα ήθελα να αναφερθώ και σε μια τάση που παρουσιάζει μικρό μεν, αλλά διαρκώς αυξανόμενο, ενδιαφέρον. Αυτή δεν είναι άλλη από τις ιδιαίτερες προτιμήσεις του κοινού, όπως τα προϊόντα που απευθύνονται σε vegan πελάτες, ή χωρίς γλουτένη, ή με βάση το ελαιόλαδο ως α’ ύλη κ.ο.κ. Αντίστοιχα, υπάρχει ζήτηση για προϊόντα που παραπέμπουν σε έννοιες, όπως χειροποίητο, φρέσκο, «ζωντανό» κ.ά., τα οποία εκπροσωπούνται με τον καλύτερο τρόπο από τη σειρά elegant της alfa. Επιπροσθέτως, οι καταναλωτές ζητούν επιτακτικά καινοτόμα προϊόντα ζύμης, στην καλύτερη δυνατή σχέση μεταξύ ποιότητας και τιμής. Από την πλευρά μας, προσπαθούμε να καινοτομούμε διαρκώς, ανταποκρινόμενοι δυναμικά στο σχετικό αίτημα! Alfa: Διεύρυνση ποικιλίας Alfa: Διεύρυνση ποικιλίαςAlfa: Διεύρυνση ποικιλίας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας