Πώς θα σας φαινόταν εάν σας έλεγαν πως ο μέσος όρος που δαπανά ένας Ευρωπαίος για την αναζήτηση μιας πτήσης, χρονικά ξεπερνά την αντίστοιχη διάρκεια της πτήσης από το Λονδίνο στο Ραμπάτ, πρωτεύουσα του Μαρόκο; Αυτά και ορισμένα ακόμη ιδιαίτερα ενδιαφέροντα στοιχεία εξάγονται ως συμπεράσματα από μια πρόσφατη έρευνα που διενήργησε η εταιρεία Sabre Corp., η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα των συνολικών τεχνολογικών λύσεων και εφαρμογών που απευθύνονται στη διεθνή τουριστική βιομηχανία.

Η ευρωπαϊκή… ιδιορρυθμία των αεροπορικών πτήσεων!

Εκτιμάται πως οι ταξιδιώτες δαπανούν –κατά μέσο όρο– περίπου 3,5 ώρες προκειμένου να καταλήξουν στην τέλεια πτήση ή αλλιώς σε αυτήν που τους φαίνεται περισσότερο βολική και χωρίς μετεπιβιβάσεις.

Βέβαια, σε ό,τι αφορά την Ευρώπη, οι 3,5 ώρες αποτελούν –περίπου– τον χρόνο που απαιτείται προκειμένου κάποιος να ταξιδέψει από την μια άκρη της στην άλλη. Οπότε, θα μπορούσαμε να πούμε πως η διαδικασία αναζήτησης πτήσης του μέσου Ευρωπαίου ξεπερνά κατά μέσο όρο τη χρονική διάρκεια της πτήσης που τελικά θα πραγματοποιήσει!

“Οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες δαπάνησαν κατά μέσο όρο 3,5 ώρες ώστε να βρουν την τέλεια πτήση. Ένας στους 10 μάλιστα σπατάλησε πάνω από 7 ώρες έως ότου κατασταλάξει στην κατάλληλη πτήση, χρόνος που αντιστοιχεί στη συνολική διάρκεια πτήσης από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη!”

Το συγκεκριμένο στοιχείο αναδεικνύει και την εντυπωσιακά ευρεία γκάμα των επιλογών πτήσης που είναι πλέον διαθέσιμες στους ταξιδιώτες. Βέβαια, δεν πρέπει να ξεχνάμε και τον σημαντικό παράγοντα της εύρεσης κατάλληλης πτήσης και μάλιστα στη σωστή τιμή.

πτήσηΜέχρι και 6 ώρες αναζήτησης της κατάλληλης πτήσης!

Η Sabre Corp., λοιπόν, πήρε συνέντευξη από 2.200 καταναλωτές-ταξιδιώτες που κατοικούν σε χώρες της ευρύτερης Δυτικής Ευρώπης (λ.χ. Γερμανία, Αγγλία, Ισπανία, Ιταλία), ώστε να καταγράψει την εμπειρία τους πριν πραγματοποιήσουν κάποιο αεροπορικό ταξίδι.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι χρήστες της ηλικιακής ομάδας 25-34 δαπάνησαν το μεγαλύτερο ποσοστό χρόνου (κατά μέσο όρο 4 ώρες και 9 λεπτά ) προκειμένου να καταλήξουν στην εύρεση των κατάλληλων για εκείνους πτήσεων. Πρόκειται για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από οποιαδήποτε πτήση πραγματοποιείται εντός των ορίων της ίδιας της Ευρώπης!

Στη συνέχεια η έρευνα κατέγραψε ότι οι άνω των 55 ετών δαπανούν μόλις (!) 3 ώρες και 45 λεπτά για να βρουν την πτήση που τους ταιριάζει. Οι Ιταλοί επίσης επενδύουν 4 ώρες και 8 λεπτά για να επιλέξουν τις πλέον κατάλληλες πτήσεις, τη στιγμή κατά την οποίοι οι Ισπανοί χρειάζονται κατά μέσο όρο 2 ώρες και 47 λεπτά προκειμένου να ολοκληρώσουν τη διαδικασία.

Με μια πιο εκτενή ματιά στα στοιχεία που προκύπτουν από την έρευνα της Sabre Corp., οι Ιταλίδες ηλικίας από 25 έως και 34 ετών αναδείχθηκαν πρωταθλήτριες στον χρόνο που κατανάλωσαν προκειμένου να πραγματοποιήσουν μια αεροπορική κράτηση: 6 ώρες! Πραγματικά εντυπωσιακό νούμερο αν σκεφτεί κανείς πως τόση είναι, περίπου, η διάρκεια της πτήσης από το Μιλάνο στο Ντουμπάι…

Κρύο, καιρός για ταξίδι!

πτήσηΣύμφωνα πάντα με την έρευνα της Sabre Corp., οι μελλοντικοί Ευρωπαίοι επιβάτες πριν ακόμα έρθει ο χειμώνας και ό,τι τον συνοδεύει (κακοκαιρία, χιονοπτώσεις, χαμηλές θερμοκρασίες, δυσκολία στη μετακίνηση, μουντός ουρανός κ.ο.κ.) ξεκινούν την αναζήτηση σχετικά με το πού θα πραγματοποιήσουν τις χειμερινές τους αποδράσεις.

Αυτές μπορεί να αφορούν Χριστουγεννιάτικες διακοπές ή τις παύσεις που κάνουν τα σχολεία και οι επιχειρήσεις στα τέλη Οκτωβρίου και στα μέσα Φεβρουαρίου. Το 2017, μάλιστα, υπολογίζεται πως κάτι παραπάνω από το 43% των δυτικοευρωπαίων ταξίδεψαν με τη μορφή του continental city break ή ακόμη και της απόδρασης σε μια σειρά από θέρετρα (λ.χ. στα Κανάρια Νησιά) προκειμένου να απολαύσουν λίγο χειμερινό ήλιο.

Οι συγκεκριμένοι ταξιδιώτες δαπάνησαν κατά μέσο όρο 3,5 ώρες ώστε να βρουν την τέλεια πτήση. Ένας στους 10 μάλιστα σπατάλησε πάνω από 7 ώρες έως ότου κατασταλάξει στην κατάλληλη πτήση, χρόνος που αντιστοιχεί στη συνολική διάρκεια πτήσης από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη! Εντυπωσιακό πραγματικά.

Τα παραπάνω συμπεράσματα είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη πραγματικότητα που απορρέει από τις ίδιες τις αεροπορικές εταιρείες, όπως υπογραμμίζουν στελέχη της διεθνούς ταξιδιωτικής αγοράς. Πιο αναλυτικά, οι αεροπορικές εταιρείες διαχωρίζουν ολοένα και περισσότερο τους ναύλους τους και πωλούν ένα ευρύτερο φάσμα πρόσθετων προϊόντων και υπηρεσιών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας