Ακόμη και… ακτινογραφία των πελατών σας!

Οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης δύναται να έχουν ενσωματωμένες μικροσκοπικές κάμερες που με τη σειρά τους είναι συνδεδεμένες με εξειδικευμένες εφαρμογές λογισμικού αναγνώρισης προσώπου. Κάτι που τους επιτρέπει να είναι σε θέση να συλλέγουν πολύτιμα στοιχεία, σχετικά με τους πελάτες που παρατηρούν ή διαβάζουν τον ψηφιακό κατάλογο του εστιατορίου σας, όπως το φύλο, την ηλικιακή ομάδα, την εθνικότητα κ.ο.κ. Στη συνέχεια, οι πληροφορίες που προκύπτουν, με την κατάλληλη επεξεργασία, μπορούν να αποδειχτούν πραγματικός… θησαυρός για τους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες, καθώς δύναται να τους οδηγήσουν σε πολύτιμα συμπεράσματα σχετικά με τη βάση των πελατών τους.

ψηφιακής σήμανσης

Τι να προσέξετε – πώς να επιλέξετε!

Θέστε ξεκάθαρους στόχους
Ενδεχομένως το πρώτο βήμα που πρέπει να πραγματοποιήσει ο επαγγελματίας του κλάδου της μαζικής εστίασης είναι να σκεφτεί και να καταγράψει τι ακριβώς επιθυμεί να πετύχει, μέσω της εγκατάστασης και της λειτουργίας του νέου συστήματος. Κι αυτό, πέρα από την προβολή περιεχομένου με έναν περισσότερο «ζωντανό» τρόπο. Μπορεί να αποδειχτεί εξαιρετικά χρηστικό όσο κι αποτελεσματικό, εάν προσδιορίσετε τόσο τους βραχυπρόθεσμους όσο και τους μακροπρόθεσμους στόχους σας. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία ένα σύστημα ψηφιακής σήμανσης θα πρέπει να είναι σε θέση να λειτουργεί απροβλημάτιστα και με πλήρη αξιοπιστία για χρονικό διάστημα που εκτείνεται από τρία έως και πέντε χρόνια. Βέβαια, δεν λείπουν και τεχνολογικοί πάροχοι που κάνουν λόγο για περισσότερο εκτεταμένη λειτουργία που κυμαίνεται από τα επτά έως τα δέκα χρόνια.

Εξαιρετικά χρήσιμο θα ήταν να αποφύγετε τον… πειρασμό της εξοικονόμησης ορισμένων –μόνο– ευρώ, επιλέγοντας προϊόντα που απευθύνονται αποκλειστικά σε τελικούς χρήστες, με εξόχως χαμηλότερες τεχνολογικές όσο και λειτουργικές απαιτήσεις.

Αποφύγετε την πιθανότητα εμφάνισης «μαύρης» οθόνης!
Δίχως αμφιβολία, στον ευρύτερο τομέα της μαζικής εστίασης και των τροφίμων εν γένει, ο όρος «αξιοπιστία» αποτελεί τον πλέον πολύτιμο παράγοντα. Σκεφτείτε, λοιπόν, οι οθόνες ξαφνικά να… παγώσουν ή να «μαυρίσουν»! Ακούγεται σαν σενάριο ταινίας καταστροφής. Χώρια τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει στους πελάτες σας. Κύριο ζητούμενο αποτελεί η επιλογή οθόνης που το ποσοστό λειτουργικής αποτυχίας ή αστοχίας θα κινείται κοντά στο μηδέν ή –ακόμη καλύτερα– σε απόλυτα μηδενικό επίπεδο! Εξαιρετικά χρήσιμο θα ήταν να αποφύγετε τον… πειρασμό της εξοικονόμησης ορισμένων –μόνο– ευρώ, επιλέγοντας προϊόντα που απευθύνονται αποκλειστικά σε τελικούς χρήστες, με εξόχως χαμηλότερες τεχνολογικές και λειτουργικές απαιτήσεις, τα οποία, παράλληλα, δεν έχουν σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και ούτε, φυσικά, παρέχουν την ανάλογη εγγύηση, ώστε να λειτουργούν σε καθημερινή βάση και δη επί μακρόν.

ψηφιακής σήμανσηςΌταν εξετάζετε τι τύπο οθόνης να επιλέξετε για την επιχείρησή σας, θα πρέπει να έχετε κατά νου ορισμένους βασικούς παράγοντες και μια σειρά από λεπτομέρειες. Τέτοιες μπορεί να είναι:

  • Η ύπαρξη οθονών με αντιθαμβωτική προστασία
  • Οθόνες με υψηλή ανάλυση
  • Εξοπλισμό με συμπαγή όσο και στιβαρή μηχανική υποδομή.

Είναι εξόχως σημαντικό να μην σας διαφύγει μια λεπτομέρεια: η οθόνη αποτελεί ένα και μόνο τμήμα ενός συνολικότερου συστήματος ψηφιακής σήμανσης. Γιατί, για παράδειγμα, υπάρχουν κι αυτά του media player, του συνοδευτικού λογισμικού, της δικτύωσης κ.ο.κ. Υπό αυτό το σκεπτικό, αρκεί ένας … αδύναμος κρίκος στην εικόνα, προκειμένου η άρτια λειτουργία ολόκληρου του συστήματος να τεθεί σε αμφισβήτηση! Στα υπόψη του επαγγελματία της εστίασης θα πρέπει να βρίσκεται κι η αναμενόμενη χρήση, οπότε πρέπει να δοθεί βαρύτητα και στην εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής, αλλά και στο πλαίσιο τεχνικής υποστήριξης.

ψηφιακής σήμανσης

Μειώστε την εκδοχή των αστοχιών και δυσλειτουργιών σε επίπεδο λειτουργίας
Αναμφίβολα, το θέμα του user interface ανάγεται σε στρατηγικής σημασίας ζητούμενο. Θα πρέπει να είναι εύκολο στη διαδικασία της απευθείας αλλαγής των μηνυμάτων που προβάλλονται, αναφορικά λ.χ. με την προσθήκη καινούργιων πιάτων και γεύσεων στο μενού, την προώθηση οικονομικών προσφορών, την ενημέρωση για την ύπαρξη εποχιακών μενού κ.ο.κ. Η λύση που θα επιλέξετε θα πρέπει να είναι συμβατή με μια ποικιλία συστημάτων, ώστε η επιθυμητή πληροφορία να είναι άμεσα διαθέσιμη απλώς και μόνο με τη σύνδεση ενός media player στο πίσω μέρος της οθόνης ή ακόμη και μέσω του cloud.

Τιμολογιακή πολιτική
Εξυπακούεται πως η τιμή αποτελεί έναν ακόμη παράγοντα, σε πλείστες περιπτώσεις και τον πλέον καθοριστικό… Τα θετικά νέα είναι πως, τελευταία, τα συστήματα ψηφιακής σήμανσης έχουν γίνει περισσότερο προσιτά. Ακόμη κι έναντι στατικών λύσεων! Υπό αυτό το πρίσμα, οι επαγγελματίες θα ήταν χρήσιμο να μην μένουν κολλημένοι αποκλειστικά στο hardware τμήμα της λύσης, αλλά να αναλογίζονται τι θέλουν να πετύχουν μέσω αυτών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας