Aσφάλεια με πιστοποιητικό. Στις πρωτόγνωρες συνθήκες που επικρατούν μετά την πανδημία, σημαντικό μέρος του καταναλωτικού κοινού δείχνει προβληματισμένο και με πολλές απορίες για τις συνθήκες που επικρατούν στους χώρους μαζικής εστίασης, αποφεύγοντας τις πολλές εξόδους. Στο Τέξας των ΗΠΑ, οι επιχειρήσεις αποφάσισαν να βγουν στην… αντεπίθεση, διεκδικώντας μεγαλύτερα μεγέθη πελατών κι αυξημένη κατανάλωση.

Του Γιάννη Πατιά

Η ένωση εστιατορίων του Τέξας δείχνει τον δρόμο

Η Ένωση των Εστιατορίων του Τέξας (Texas Restaurant Association – TRA) πραγματοποίησε πρόσφατα έρευνα, με βάση την οποία το 77% των καταναλωτών δήλωσε πως σκοπεύει να επισκεφθεί εστιατόρια λιγότερο συχνά σε σχέση με το παρελθόν, αμέσως μετά τη σταδιακή λήξη των περιορισμών του lockdown. Αυτό, αυτομάτως, ενήργησε ως – άτυπο – «καμπανάκι» για τους επαγγελματίες του κλάδου, οι οποίοι αντελήφθησαν πως κινδυνεύει η ίδια η υπόστασή τους. Αποτέλεσμα; Να επιλέξουν να κινηθούν άμεσα, σε μια προσπάθεια αντιστροφής της κατάστασης. Οι πρωτοβουλίες της προαναφερθείσας Ένωσης έρχονται σε μια στιγμή που πολλοί αναρωτιούνται εάν το αμερικανικό κράτος βιάστηκε να ανοίξει τους χώρους μαζικής εστίασης στην προσπάθειά του να επανεκκινήσει άμεσα την έντονα πληττόμενη οικονομία των ΗΠΑ.

Πιστοποιητικό διασφάλισης απέναντι στον Covid-19

Η TRA, λοιπόν, επέλεξε να επεξεργαστεί ένα πιλοτικό πρόγραμμα που αποσκοπεί να διαβεβαιώσει τους τελικούς καταναλωτές – πελάτες για την ασφάλεια του φαγητού που προσφέρεται στα εστιατόρια. Με ποιο τρόπο; Απονέμοντας ένα καινοτόμο πιστοποιητικό σε όσες επιχειρήσεις – μέλη του TRA έχουν εφαρμόσει τα προτεινόμενα πρωτόκολλα για την πρόληψη μολύνσεων, ως απόρροια του Covid-19.

Προκειμένου τα εστιατόρια να λάβουν την εν λόγω πιστοποίηση, θα πρέπει να υποβληθούν σε ειδική κατάρτιση του προσωπικού τους και να περάσουν εκτενή κι εξειδικευμένη αξιολόγηση.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως η πιστοποίηση που θα λάβουν τα εστιατόρια του προγράμματος θα μπορεί να τοποθετηθεί σε εμφανές σημείο στην εξώπορτά ή τη βιτρίνα τους.

Επιπροσθέτως, θα έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν την πιστοποίηση στις επιμέρους ενέργειες διαφήμισης και προώθησης σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έντυπο υλικό, newsletter, εφημερίδες, περιοδικά κ.ο.κ.

Aσφάλεια με πιστοποιητικόΑσφαλιστικές δικλείδες χρηστής εφαρμογής

Όμως, το πρόγραμμα δεν ολοκληρώνεται με τη διαδικασία της πιστοποίησης. Σε τακτά χρονικά διαστήματα, επιθεωρητές που θα προέρχονται από μια υπηρεσία mystery shopping θα προβαίνουν σε τυχαία επιλεγμένες και ξαφνικές επισκέψεις σε πιστοποιημένες εστιατορικές εγκαταστάσεις, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η επαλήθευση της συνεχιζόμενης συμμόρφωσής τους με τις αρχές και τις εν γένει απαιτήσεις του προγράμματος. Ήδη το πρόγραμμα έκανε την παρθενική του εμφάνιση, έχοντας δεχτεί το άμεσο ενδιαφέρον 500 και πλέον εστιατορίων της ευρύτερης Πολιτείας του Τέξας. Aσφάλεια με πιστοποιητικό

“Στο πρόγραμμα έδειξαν άμεσα ενδιαφέρον 500 και πλέον εστιατόρια της ευρύτερης Πολιτείας του Τέξας.”

Η Επιτροπή Εργατικού Δυναμικού του Τέξας, μια κρατική υπηρεσία που παρέχει επιδόματα ανεργίας, αναμένεται να καλύψει μέρος των εξόδων συμμετοχής των επιχειρήσεων για την πιστοποίηση. Η Ένωση των Εστιατορίων του Τέξας και το Πανεπιστήμιο του Dallas, το εκπαιδευτικό όργανο που ανέπτυξε την εκπαιδευτική συνιστώσα της πρωτοβουλίας, δήλωσαν ότι σκοπεύουν να αναζητήσουν πρόσθετες επιχορηγήσεις, προκειμένου να διασφαλίσουν ότι μπορούν να συμμετάσχει στην όλη διαδικασία το σύνολο των εστιατορίων της Πολιτείας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας