Όσο για το εκπαιδευτικό κομμάτι της διαδικασίας πιστοποίησης, απαιτεί από τους υπαλλήλους των χώρων μαζικής εστίασης που εμπλέκονται σε πρωτόκολλα ασφαλείας να παρακολουθήσουν πέντε εκπαιδευτικά σεμινάρια. Στα εν λόγω μέλη του προσωπικού δύναται να περιλαμβάνονται από διευθυντές κι εργαζόμενοι που ασχολούνται με την παραλαβή και την παράδοση, σερβιτόροι κι υπάλληλοι κουζίνας, μέχρι και μέλη που είναι επιφορτισμένα με το καθάρισμα. Τουλάχιστον πέντε εργαζόμενοι από κάθε εστιατόριο θα πρέπει να παρακολουθήσουν τη σχετική εκπαιδευτική διαδικασία.

Εκτός από την επαλήθευση της συμμόρφωσης, μέσω αιφνιδιαστικών επισκέψεων, θα μπορούν να παρεμβαίνουν άμεσα στην όλη διαδικασία και οι καταναλωτές, επαληθεύοντας με τη σειρά τους τον βαθμό συμμόρφωσης ενός εστιατορίου με τα πρότυπα ασφαλείας που οφείλει ακολουθεί. Με ποιο τρόπο; Με τη χρήση μιας εφαρμογής, οι πελάτες θα είναι σε θέση να στείλουν μήνυμα κειμένου «ΑΣΦΑΛΗΣ», προκειμένου να δείξουν ότι βρήκαν μια εγκατάσταση σύμφωνη με τις συνιστώμενες πρακτικές ασφαλείας!

Aσφάλεια με πιστοποιητικόΑπό την πλευρά τους, τα μέλη που θα είναι επιφορτισμένα με τη διαδικασία του ελέγχου της χρηστής εφαρμογής των όσων ορίζονται από την πιστοποίηση θα προσπαθούν να καλύψουν μια σειρά από must do λεπτομέρειες και παράλληλα να παρέχουν διορθωτικές οδηγίες, στην περίπτωση που διαπιστώνουν ότι ένα εστιατόριο δεν κάνει ό,τι οφείλει, ώστε να προστατεύει τους επισκέπτες του. Η TRA διατύπωσε με ξεκάθαρο τρόπο τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθούν οι ιδιοκτήτες εστιατορίων, οι υπάλληλοι κι οι επισκέπτες τους, ώστε να διασφαλίσουν την ασφάλεια όλων των εμπλεκόμενων πλευρών.

Τα εστιατόρια που δεσμεύτηκαν να ακολουθήσουν τα μέτρα μπορούν να ενημερώσουν παντοιοτρόπως και να διαβεβαιώσουν τους πελάτες ότι οι συστάσεις των υγειονομικών Αρχών έχουν υιοθετηθεί. Επιπλέον, θα είναι σε θέση να ενημερώσουν τους πελάτες σχετικά με το τι οφείλουν να κάνουν, ώστε να κρατήσουν τους επισκέπτες και τους υπαλλήλους ασφαλείς. Aσφάλεια με πιστοποιητικό

«Αν μη τι άλλο, το ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιτρέπει τόσο στους ιδιοκτήτες εστιατορίων όσο και στο προσωπικό τους να αποδείξουν στο καταναλωτικό κοινό και τους πελάτες τους ότι έχουν κάνει οτιδήποτε είναι δυνατόν, προκειμένου να δεχτούν με ασφάλεια τους επισκέπτες στους χώρους των εστιατορίων τους. Πρόκειται για μια μεγάλη νίκη για τη βιομηχανία μας, συνολικότερα, και μέσω των δράσεών μας αποσκοπούμε στο να συνεχίσουμε να κτίζουμε δεσμούς εμπιστοσύνης μεταξύ καταναλωτών κι εστιατορίων», ανέφερε χαρακτηριστικά η κυρία Emily Knight, διευθύνουσα σύμβουλος της TRA.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας