Έμφαση στην τοπικότητα

AΣΙΑΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑΜια τάση που υπάρχει έντονα στο εξωτερικό κι αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της κι εδώ είναι οι τοπικές κουζίνες της Κίνας. Η Κινεζική κουζίνα έχει έτσι και αλλιώς κυρίαρχη παρουσία στο κομμάτι του Asian food, ωστόσο τώρα παρουσιάζονται και προτάσεις από τοπικές κουζίνες της συγκεκριμένης χώρας. Γνωρίζουμε όλοι ότι όταν αναφέρουμε την Κίνα, μιλάμε για μία χώρα τεράστια σε έκταση και σε πληθυσμό. Εντός της χώρας η κουζίνα διαφοροποιείται δραματικά από περιοχή σε περιοχή κι αυτή ακριβώς η τεράστια ποικιλία είναι που συγκινεί πολλούς food lovers. Φτάνοντας τώρα στο επίμαχο, ας δούμε τι κινήσεις μπορεί να κάνει μια επιχείρηση εστίασης, ανεξαρτήτως τύπου, προκειμένου να αντλήσει οφέλη κι έσοδα από την αγορά της Ασιατικής κουζίνας.

Η γνώση του καταναλωτικού κοινού που προτιμάει την Ασιατική κουζίνα έχει αυξηθεί κι η αυθεντικότητα είναι σημαντική, για να έχει επιτυχία το πιάτο ή τα πιάτα που θα ενταχθούν στο μενού. Από την άλλη πλευρά, η συνεργασία με ειδικευμένο σεφ στην Ασιατική κουζίνα είναι μάλλον πολυδάπανη επιλογή, συν του ότι συνήθως αυτοί οι επαγγελματίες απασχολούνται σε ειδικευμένα εστιατόρια τα οποία ως επί το πλείστον είναι και πολυτελείας. Η γνώση των μπαχαρικών και βοτάνων που χρησιμοποιούνται στις Ασιατικές κουζίνες είναι ένα καλό μέσο, για να προσεγγίσει κανείς τις αυθεντικές συνταγές. Για παράδειγμα, με φρέσκο κόλιανδρο και μέντα έχουμε γεύσεις από το Βιετνάμ, με πράσινο πιπέρι από την Καμπότζη και με μωβ βασιλικό από την Ταϊλάνδη.

Επίσης, το ρύζι είναι κυρίαρχο στην Ασιατική κουζίνα και σχετικά εύκολο να παρουσιαστεί με έναν γευστικό και παραδοσιακό ασιατικό τρόπο. Ένας άλλος τρόπος είναι η συνεργασία
με εταιρείες που ειδικεύονται στο ασιατικό φαγητό. Μία από αυτές είναι η εταιρεία Take-Nikolopoulou, η οποία από το 1989 έως σήμερα παράγει στην Ελλάδα μια μεγάλη ποικιλία από ασιατικά finger foods, με γεύσεις που παντρεύουν τις παραδοσιακές συνταγές με τις γευστικές συνήθειες της χώρας μας. Η γκάμα που προμηθεύει η συγκεκριμένη εταιρεία την αγορά του food service περιλαμβάνει προϊόντα όπως spring rolls, won ton και samosas, σε ποικιλία μεγεθών και με διάφορες γεμίσεις και γεύσεις, τόσο χορτοφαγικές όσο και με κρέας.

Οι πρώτες ύλες είναι κατά βάση φρέσκα λαχανικά ελληνικής παραγωγής και σε κανένα προϊόν δεν συμπεριλαμβάνεται γλουταμινικό μονονάτριο. Όποιος δρόμος και τρόπος κι αν επιλεγεί, το κεντρικό ζήτημα είναι πως ο εμπλουτισμός του μενού με γεύσεις από την Ασία μόνο όφελος μπορεί να είναι για ένα εστιατόριο, με την προϋπόθεση ότι το πιάτο που θα σερβιριστεί θα είναι αυθεντικό και νόστιμο. AΣΙΑΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ

Μια τάση που υπάρχει στο εξωτερικό κι αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της και εδώ είναι οι τοπικές κουζίνες της Κίνας.

Κυρίαρχες γεύσεις

Οι προτιμήσεις των καταναλωτών σε διεθνές επίπεδο και σε ό,τι αφορά την εν γένει Ασιατική κουζίνα δείχνουν να εστιάζονται στις Ιαπωνικές, Κορεατικές και Ινδικές γεύσεις, γεγονός που αναμένεται να σηματοδοτήσει σημαντικά το τι επιλέγουν να δοκιμάσουν στα αντίστοιχα εστιατόρια. Υπό αυτό το πρίσμα, στα προσεχώς εκτιμάται πως θα επικρατήσουν ανά κουζίνα:

Ιαπωνική
Αντλώντας έμπνευση από το street food του Τόκιο, η Ιαπωνική κουζίνα αναμένεται να προβάλλει μια εντελώς διαφορετική γευστική πλευρά. Σε αυτό το πλαίσιο, τα ελαφρύτερα και πιο φίνα πιάτα αναμένεται να περάσουν σε δεύτερη μοίρα, προς χάριν των πιο έντονων όσο και πλούσιων γεύσεων. AΣΙΑΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ

Το 90% των Βρετανών έχει δοκιμάσει πιάτα από την Κίνα, 56% από την Ταϊλάνδη και 35% από την Ιαπωνία

Κορεατική
Πρόκειται αναμφίβολα για έναν δυναμικά ανερχόμενο «παίκτη» της ασιατικής αγοράς τροφίμων και γεύσεων. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία πετύχει να ικανοποιήσει το αίτημα των καταναλωτών για την απόλαυση συναρπαστικών πιάτων, όσο και γευστικών συνταγών! Υπό αυτό το πρίσμα, το πλέον δημοφιλές πιάτο της Κορεατικής κουζίνας, τηγανιτό κοτόπουλο με τραγανή επικάλυψη που σερβίρεται με ρύζι και Kimchi, εισβάλλει σε ολοένα και περισσότερες αγορές σε παγκόσμιο επίπεδο. AΣΙΑΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ

Ινδική
Το Ινδικό φαγητό κινείται –πλέον- πέρα και πάνω από το πλαίσιο του comfort food, αποδεικνύοντας στην πράξη πως αποτελεί πολύ περισσότερα. Τόσο ως περιεχόμενο, όσο και γευστικά. Σε αυτό αναμένεται να συμβάλλει και η «στροφή» προς τους street vendors σε ολόκληρη την αχανή χώρα, εξελίσσοντας τη γεύση πέρα από το all time classic κάρυ, αναδεικνύοντας ένα «μπουκέτο» από γεύσεις κι αρώματα. Σε σημείο τέτοιο που δεν έχει συμβεί ποτέ κατά το παρελθόν! Δεν έχετε παρά να σκεφτείτε mini pakoras, roti wraps κι αρκούντως νόστιμα μπολ ρυζιού! AΣΙΑΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας