Μας ενδιαφέρει η εστιατορική αγορά

Τελευταία, η Délifrance Hellas επιχειρεί να τονώσει περαιτέρω την παρουσία της και στις κουζίνες εστιατορίων κι εν γένει χώρων μαζικής εστίασης, κάνοντας ένα «άνοιγμα» προς τη συγκεκριμένη αγορά, έχοντας συνάψει ήδη συνεργασία με αρκετούς σεφ, ενώ «κτίζει» και τη συμμετοχή της σε σχολές μαγειρικής. «Πρόκειται για μια φυσική εξέλιξη της εντός των συνόρων δραστηριοποίησής μας, η οποία και δικαιολογείται πλήρως από το προϊοντολόγιό μας, όπου διαθέτουμε τάρτες που είναι έτοιμες προς γέμιση, απλά αλλά και ιδιαίτερα ψωμιά, φύλλο σφολιάτας κ.ά.

Παράλληλα, προσπαθούμε να εκπαιδεύσουμε τους σεφ, αλλά και τους μελλοντικούς συναδέλφους τους που φοιτούν σε αρκετές σχολές σχετικά με νέες τεχνικές, καινοτόμα προϊόντα και δημιουργικές ιδέες. Δεν σας κρύβω πως μπορεί μέχρι πρότινος η εστιατορική αγορά να εντασσόταν στο πελατειακό μας mix ως ένα καθετοποιημένο τμήμα, ωστόσο από φέτος δίνουμε σημαντικό βάρος για την ανάπτυξή της. Το ενδιαφέρον είναι ιδιαίτερα αυξημένο και καθημερινά γινόμαστε αποδέκτες του από τους ίδιους τους εστιάτορες και τους σεφ τους!».

Αναπτυσσόμενη η αγορά των vegan προϊόντων μας

Στην Ελλάδα, η ανάπτυξη των μεγεθών που σχετίζονται με τα vegan προϊόντα είναι αξιοσημείωτη, ωστόσο υπολείπεται ακόμη των όσων ισχύουν διεθνώς. Παρ’ όλα αυτά, σημειώνεται αυξανόμενη τάση, γεγονός που έχει οδηγήσει την εταιρεία να σχεδιάσει και να αναπτύξει συγκεκριμένα προϊόντα στις κατηγορίες των κρουασάν και του ψωμιού. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Ρούδας: «Εξυπακούεται πως η κύρια καινοτομία συναντάται στο κρουασάν, καθώς εκ της φύσεώς του αποτελεί προϊόν στα συστατικά του οποίου συμπεριλαμβάνονται βούτυρο, αυγό και γάλα. Το γεγονός αυτό ανάγκασε την Délifrance να καινοτομήσει εκ νέου, αντικαθιστώντας τα παραπάνω με φυτικά υλικά, ενώ κι οι γεύσεις που αναπτύχθηκαν είναι ιδιαίτερες: από κρουασάν με μείγμα αλεύρων σίτου και Ζέας, με σπόρους, με γέμιση μαρμελάδα ροδάκινο και αλόε βέρα μέχρι άλλα με τζίντζερ και λεμόνι ή με κρέμα αμυγδάλου!

Στην… παλέτα των πρώτων υλών μας συναντώνται από κινόα, κράνμπερι και σπόροι Chia μέχρι παντζάρι, ρεβίθια, λιναρόσπορος, κολοκυθόσπορος, ηλιόσπορος κ.ά. Μέχρι στιγμής, η ζήτηση για τις vegan προτάσεις μας προέρχεται πρωτίστως από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, στη λογική πως φιλοξενούν πολλούς διεθνείς επισκέπτες, στους οποίους είναι κάτι παραπάνω από πιθανό να ενυπάρχουν vegans. Την ίδια στιγμή, ενδιαφέρον εκδηλώνεται από περισσότερο εξειδικευμένα αρτοποιεία, ακόμη και πιο αναβαθμισμένα σνακ μπαρ και καφέ, τα οποία διαβλέπουν την τάση κι επιθυμούν να εκπαιδεύσουν, μα συνάμα και να ικανοποιήσουν γευστικά το κοινό τους».

Τι περιλαμβάνουν οι φετινοί σχεδιασμοί

Ψηλά στην «ατζέντα» του διευθύνοντος συμβούλου της Délifrance Hellas για το 2020 βρίσκεται η υλοποίηση της «Go Clean» στρατηγικής της εταιρείας που αφορά το σύνολο της διαθέσιμης προϊοντικής γκάμας της. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια συνειδητή δέσμευση απέναντι σε κάθε πελάτη της εταιρείας, αναφορικά με τη χρήση πρώτων υλών, συνταγών και διαδικασιών παρασκευής των προϊόντων, δίχως επιβλαβή πρόσθετα για τον οργανισμό. «Μέσω της “Go Clean” δράσης μας, εξασφαλίζουμε πιο απλές συνταγές, που με τη σειρά τους χρησιμοποιούν απλά υλικά, εύκολα και κατανοητά, λαμβάνοντας υπόψιν τις πιο προηγμένες τεχνολογικές εξελίξεις, τους κανονισμούς, καθώς και τις διαρκώς εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Παράλληλα, για όλα τα απλά κρουασάν βουτύρου και σοκολάτας μας που παρασκευάζονται στην Ευρώπη έχουμε μειώσει σημαντικά τον αριθμό των συστατικών τους σε όσο το δυνατόν λιγότερα.

Επιπροσθέτως, προωθούμε τη χρήση πρώτων υλών από βιώσιμες πρακτικές που ελαχιστοποιούν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις κι ευνοούν την ορθή μεταχείριση των ζώων. Για παράδειγμα, από τον Ιανουάριο, ήδη το 100% των αυγών που χρησιμοποιούνται για τα προϊόντα μας προέρχονται από κότες ελευθέρας βοσκής (cage free). Την ίδια στιγμή, έχουμε δεσμευθεί να μειώσουμε το αλάτι και τη ζάχαρη στην γκάμα των προϊόντων μας κατά 5% μέχρι το 2021, ενώ η ζάχαρη θα μειωθεί κατά 10% μέχρι το 2025. Τέλος, πειραματιζόμαστε με τις διαφορετικές γεύσεις, σε μια προσπάθεια να καινοτομήσουμε, να ανανεώσουμε την προϊοντική γκάμα των πελατών μας, καθώς επίσης να συλλάβουμε και να μορφοποιήσουμε τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς. Για παράδειγμα, πρόσφατα παρουσιάσαμε το κρουασάν cappuccino, μπαγκέτες με αρχαίους σπόρους, κρουασάν με super foods κ.ο.κ.».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας