3. Επιλέγοντας τη virtual διαδρομή

Αποτελεί κοινό τόπο, πλέον, τόσο στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς, πως τα εστιατόρια και δη όσα από αυτά λειτουργούν κατά βάση ή και αποκλειστικά με τη μορφή της πλήρους εξυπηρέτησης στη σάλα, και κατ’ αυτό τον τρόπο προσελκύουν πρόσθετους πελάτες, θα χρειαστεί να περάσει αρκετός καιρός έως ότου γεμίσουν και πάλι τις τραπεζαρίες τους! Όταν, όμως, το delivery και το carryout μετατρέπεται στο μεγαλύτερο μέρος της καθημερινής λειτουργίας τους, τότε ολόκληρο το σενάριο της σάλας, το οποίο είναι και αρκούντως ακριβό, πάει… περίπατο!

Αυτοί οι τύποι εστιατορίων μπορούν ενδεχομένως να χρησιμοποιήσουν την πλεονάζουσα χωρητικότητα της κουζίνας τους, προκειμένου να δημιουργήσουν μια εντελώς νέα εμπειρία φαγητού – και κατ’ επέκταση μια καινούργια οδό προσπορισμού εσόδων -, δημιουργώντας μια «εικονική» ή ακόμη και «ghost» κουζίνα. Κάτι που συναντάται ολοένα και πιο συχνά στο εξωτερικό.

Επιπροσθέτως, οι εν λόγω επαγγελματίες θα μπορούσαν να διαμορφώσουν και να λανσάρουν ένα αποκλειστικά ψηφιακό brand παράδοσης, με έντονες «πινελιές» φουτουρισμού, το οποίο ναι μεν θα λειτουργεί από τον ίδιο φυσικό χώρο, εντούτοις θα προσεγγίζει ένα νέο διαδικτυακό κοινό! Αυτό το είδος λειτουργίας επιτρέπει στα εστιατόρια να αξιοποιήσουν τον χώρο και την εργασία τους πληρέστερα, δίχως παράλληλα να απαιτηθεί να αλλάξουν άρδην ή να «κανιβαλίσουν» το υφιστάμενο brand.

Delivery4. Καινοτομία

«Κάθε φορά που καλείσαι να βρεθείς αντιμέτωπος με μία σημαντική αλλαγή, τότε η πραγματικότητα μπορεί να αποδειχτεί ανυπέρβλητη», αποτελεί μια συνήθη προσέγγιση και στον τομέα της μαζικής εστίασης. Ίσως και να ορθώνεται μπροστά σας μια εντυπωσιακής διάστασης ευκαιρία να ανανεώσετε και να μετατρέψετε την επιχείρησή σας σε κάτι το σχετικό με τα όσα ισχύουν σήμερα, αλλά και να δημιουργήσετε κάτι το νέο στην ευρύτερη αγορά.

Το ερώτημα που προκύπτει σε αυτή την προσέγγιση είναι εάν μια επιχείρηση μαζικής εστίασης μπορεί να βρει, να διαμορφώσει ανάλογα κι εν τέλει να αναδείξει μια συνολικότερη εμπειρία που να μπορεί ο πελάτης να βιώσει στο εστιατόριο και στο οικιακό περιβάλλον. Υπάρχουν, άραγε, μοναδικοί τρόποι παράδοσης ή προσφοράς φαγητού που είναι ικανοί από μόνοι τους να τραβήξουν την προσοχή του πελάτη; Ανεξάρτητα από την προσέγγιση, το δημιουργικό marketing αναμένεται να αποτελέσει το «κλειδί», ώστε να παρέχετε το συνολικό σας offering προς τέρψη των πελατών σας. Delivery

Delivery

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας