ΔΙΑΚΟΠΕΣ UBER ALLES! Η Γερμανία αποτελεί σταθερά τη χώρα προέλευσης του μεγαλύτερου τουριστικού ρεύματος στην Ελλάδα εδώ κι αρκετά χρόνια. Κατ’ επέκταση, η καλύτερη γνώση των συνηθειών, των ζητούμενων και των ενδιαφερόντων των Γερμανών μπορεί να… ξεκλειδώσει μια σειρά από νέες, ανεξερεύνητες πτυχές που σχετίζονται με την ενδυνάμωση του revenue stream.

To… ψυχογράφημα του μέσου Γερμανού τουρίστα

ΔΙΑΚΟΠΕΣ UBER ALLESOι Γερμανοί αποδεικνύονται στην πράξη ως οι πλέον πιστοί καλοκαιρινοί επισκέπτες της πατρίδας μας. Πέρυσι, περισσότεροι από 4,4 εκατομμύρια Γερμανοί τουρίστες επέλεξαν τη χώρα μας, προκειμένου να πραγματοποιήσουν τις διακοπές τους. Μέγεθος-ρεκόρ αναφορικά με τις αφίξεις των Γερμανών επισκεπτών στην Ελλάδα, που εμφανίστηκε αυξημένο κατά 18% για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά! Αρκεί να σημειωθεί πως η χώρα μας αναδεικνύεται ως ο 2ος δημοφιλέστερος ευρωπαϊκός προορισμός για τους Γερμανούς τουρίστες! Σε αυτό το πλαίσιο, η σφαιρικότερη γνώση των δεδομένων που συνδέονται κι απορρέουν από τους συγκεκριμένους ταξιδιώτες μπορεί να αποδειχτεί πραγματικός θησαυρός για τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες του ευρύτερου κλάδου της φιλοξενίας και του τουρισμού. ΔΙΑΚΟΠΕΣ UBER ALLES

Τέτοιος, που δύναται να συμβάλλει σε αποφασιστικό βαθμό στην επίτευξη σαφώς ενισχυμένων εσόδων και δη σε ένα πολλαπλά διευρυμένο μέτωπο. Μάλιστα, καθώς τα δεδομένα προέρχονται από εκτενή έρευνα και μελέτη των Γερμανών τουριστών, χρήσιμο είναι να λαμβάνονται υπόψη για τη χάραξη μιας στρατηγικής προσέγγισης. Απώτερος σκοπός; Η προσέλκυση ακόμη μεγαλύτερου πλήθους, η τυχόν ενδυνάμωση ή διαφοροποίηση του προϊόντος και των εμπειριών που τους παρέχονται, η αναζήτηση κι εξεύρεση πρόσθετων πηγών άντλησης εσόδων, η θεμελίωση και σταδιακή σύσφιξη δεσμών, τέτοιων που θα κάνουν πράξη την επαναληψιμότητα των επισκέψεων με τον ταυτόχρονο προσεταιρισμό φίλων και συγγενών τους κ.ο.κ.

Κάτι παραπάνω από 55 εκατομμύρια Γερμανοί ταξιδιώτες προβαίνουν σε περίπου 70 εκατομμύρια εκδρομές ετησίως.

Ζητούμενο η ασφάλεια του προορισμού

Βάσει στοιχείων που άπτονται των ταξιδιωτικών συνηθειών των Γερμανών, προκύπτει πως οι ίδιοι αγαπούν πολύ τα ταξίδια! Μάλιστα, όταν ερωτώνται σχετικά με τις προτιμήσεις τους μεταξύ των δημοφιλέστερων επιλογών διακοπών, όπως κρουαζιέρες, ημερήσιες αποδράσεις, διακοπές κοντά στη φύση και διακοπές στη θάλασσα, δεν φαίνεται να δείχνουν κάποια ιδιαίτερη προτίμηση. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι η αίσθηση της ασφάλειας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τα ταξίδια των Γερμανών. ΔΙΑΚΟΠΕΣ UBER ALLES

Με βάση τα ίδια στατιστικά στοιχεία, κάτι παραπάνω από 55 εκατομμύρια Γερμανοί ταξιδιώτες προβαίνουν σε περίπου 70 εκατομμύρια εκδρομές ετησίως. Ο μέσος χρόνος των διακοπών τους ανέρχεται στις 13 ημέρες, ενώ ταξιδεύουν, κυρίως, στην Άπω Ανατολή, τη Βόρεια Αφρική, την Ισπανία και την Ελλάδα. Ωστόσο, οι ταξιδιωτικοί προορισμοί εντός Γερμανίας, όπως το Mecklenburg-Vorpommern στη Βαλτική Θάλασσα το καλοκαίρι ή το σκι στη Βαυαρία κατά τη διάρκεια του χειμώνα, είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς.

Οι νέοι προτιμούν τα οργανωμένα ταξίδια

Οι οργανωμένες διακοπές με τη μορφή ολοκληρωμένων πακέτων που έχουν την ιδιαιτερότητα να μπορούν να σχεδιαστούν εκ των προτέρων, ενέχουν ιδιαίτερη αξία για τους Γερμανούς ταξιδιώτες. Τέτοιου τύπου πακέτα περιλαμβάνουν all-inclusive ταξίδια, καθώς επίσης κι εκδρομές για τις οποίες μπορούν να κάνουν κράτηση αρκετά νωρίτερα, και δη μέσω διαδικτύου. Ενδεικτικά, τα συγκεκριμένα ταξίδια αποτέλεσαν το 43% των συνολικών ταξιδιών που έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια του 2018.

Κάτι παραπάνω από 55 εκατομμύρια Γερμανοί ταξιδιώτες προβαίνουν σε περίπου 70 εκατομμύρια εκδρομές ετησίως.Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι οι νέοι μεταξύ 14 και 29 ετών επιλέγουν οργανωμένα ταξίδια σε ποσοστό 44%, μέγεθος μεγαλύτερο συγκριτικά με τη διευρυμένη ηλικιακή ομάδα 30 – 49 ετών, η οποία κι επιλέγει οργανωμένα ταξίδια σε ποσοστό 40%! Παρότι τα οργανωμένα ταξίδια τα τελευταία χρόνια είχαν σημειώσει σημαντική πτώση, φαίνεται ότι ανακάμπτουν κι ο κύριος λόγος είναι ότι πλέον προσφέρουν εξατομικευμένες επιλογές και λύσεις.

Ασφάλεια και «οικολογικά» ταξίδια

Όσον αφορά τη συνολική δαπάνη στην αγορά ταξιδιών, τα πακέτα διακοπών ανήλθαν στο 53% τον περασμένο χρόνο. Η τάση αυτή εμφανίζεται σταθερή και δεν φαίνεται να υποχωρεί, κάτι που αποδίδεται, κυρίως, στο γεγονός ότι οι Γερμανοί τουρίστες αξιολογούν θετικά την ασφάλεια και προστασία που τους προσφέρουν τα οργανωμένα ταξίδια. Οι ειδικοί, μάλιστα, έφτασαν στο σημείο να δηλώνουν ότι το 2018 υπήρξε η «χρονιά των οργανωμένων διακοπών»! Αν θέλουμε να αναζητήσουμε τους λόγους γι’ αυτή την αύξηση στα πακέτα διακοπών, μάλλον θα κάνουμε εικασίες, καθώς στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν ακόμα επίσημα στοιχεία. Εικάζοντας, λοιπόν, η τάση ίσως οφείλεται στον πόλεμο τιμών των μεγάλων ταξιδιωτικών πρακτόρων.

Οι τουριστικές εταιρείες TUI και ThomasCook δεν κερδίζουν πια χρήματα από τα πακέτα διακοπών, αφού, σύμφωνα με εκτιμήσεις, το περιθώριο κέρδους από τα πακέτα διακοπών είναι από 1 έως και 3%… Υπό αυτό το πρίσμα, λοιπόν, οι τουριστικοί οργανισμοί υποχρεώνονται σε αλλαγή στρατηγικής, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση σε δικά τους ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες και κρουαζιερόπλοια, καθώς επίσης και στην παροχή συμπληρωματικών υπηρεσιών. Πλέον, υψηλότερες τιμές μπορούν να ζητηθούν μόνο από όσους καταφέρνουν να ενσωματώνουν ειδικές παροχές στις υπηρεσίες τους, λ.χ. πεζοπορία.

Τέλος, ένα σημείο που δεν πρέπει να διαφεύγει την προσοχή είναι το γεγονός ότι οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού κερδίζουν έδαφος. Ειδικότερα, σύμφωνα με την ηλεκτρονική πύλη, Statista, από το Αμβούργο, σχεδόν το 54% των Γερμανών ταξιδιωτών δηλώνει ότι θα ήθελε τα ταξίδια του να είναι περισσότερο φυσιολατρικά και με μεγαλύτερο σεβασμό στην προστασία του περιβάλλοντος. ΔΙΑΚΟΠΕΣ UBER ALLES

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας