Digital Hoteling

Κατάμεστο είναι το stage του Web hotel και την δεύτερη μέρα της 14ης HoReCa όπου αναλύονται σημαντικά ζητήματα για το Digital Hoteling αλλά και για τις ψηφιακές πωλήσεις όσο και για τα ηλεκτρονικά τουριστικά γραφεία και τα ψηφιακά κανάλια πώλησης.

Με θέμα τις ψηφιακές πωλήσεις, τις κρατήσεις αλλά και την τιμολόγηση ξεκίνησε η πρώτη ημέρα του Web Hotel που διεξάγεται στο πλαίσιο της HORECA. Με συντονιστή της πρώτης ενότητας τον Δημήτρη Σερίφη από τη Nelios, πραγματοποιήθηκε συζήτηση σε πάνελ, με το παραπάνω θέμα και με τη συμμετοχή του Βίκτωρα Μάτσα από τη WebHotelier και του Γ. Κουτσόπουλου από την Abouthotelier.com.

Οι ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα των online απευθείας κρατήσεων και η ανάγκη των ξενοδοχείων να πετύχουν όσο περισσότερες μπορούν, αποτέλεσε κύριο θέμα συζήτησης. Ακόμη αναλύθηκαν έξυπνοι τρόποι προσέλκυσης της πελατείας στο site του ξενοδοχείου, τεχνικές αλλά και σύγχρονες τεχνολογίες που βοηθούν τον ξενοδόχο να διαχειριστεί τις κρατήσεις του.

Στη συνέχεια ο Δημήτρης Μάντζιος από τη Flexibook αναφέρθηκε στο «δεκάλογο των απευθείας κρατήσεων» ενώ τη σκυτάλη πήρε ο Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος από τη Hotel Genius με θέμα ομιλίας «Απευθείας κρατήσεις και αύξηση εσόδων». Η πρώτη ενότητα συνεχίστηκε με ομιλία της Λίας Μπελεγάκη από τη Reveffect όπου αναφέρθηκε στον τρόπο υπολογισμού της σωστής τιμής πώλησης των δωματίων. Η πρώτη ενότητα ολοκληρώθηκε με τη Στέλλα Τσαντίλα από Webhotelier η οποία επισήμανε τρόπους ορθής αξιοποίησης των μηχανών απευθείας κρατήσεων, αλλά και τον Μιχάλη Δημόπουλο από τη Novus Conceptus με θέμα τη διαχείριση των κρατήσεων σε μία έξυπνη λύση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας