DON’T

1. Η λογική σας περιστρέφεται φανερά ή μη γύρω από τις πωλήσεις

Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που είθισται να λειτουργούν αποτρεπτικά για δυνητικούς φίλους, followers και πελάτες είναι να περιστρέφεται η παρουσία σας στα social media γύρω από τη λογική των πωλήσεων. Εξυπακούεται πως δεν υπάρχει κάτι το μεμπτό ή λανθασμένο με τη διαδικασία της προώθησης και προβολής των πλεονεκτημάτων που απορρέουν από ένα προϊόν ή υπηρεσία που διαθέτετε στην αγορά. Απλά καλό είναι, αυτή η διάθεση να γίνεται με μέτρο, στυλ και τακτ, αποφεύγοντας βαρύγδουπα ή υπερβολικά στοιχεία και δεδομένα και δη με φουλ επιθετική λογική πωλήσεων…

digital marketing 9+1 Do’s and Don’ts2. Συγχέετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη διαδικασία των πωλήσεων!

Από τη μορφολογία τους τα social media αποτελούν μια πραγματικότητα που βασίζεται στις σχέσεις. Φυσικά, όλοι αποβλέπουν στο να κερδίσουν τα μέγιστα από την παρουσία τους, αν και η δική σας βασική επιδίωξη σε αυτό το πλαίσιο είναι να αναπτύξετε μια ξεκάθαρη λογική αυθεντικότητας, πίστης στην επιχείρηση και στο brand, αλλά και στην παροχή αξίας στους πελάτες σας. Ως ανταπόδοση, εκείνοι θα προωθήσουν το προϊόν σας, θα δώσουν θετικές κριτικές πελατών και εν τέλει θα ανταποκριθούν θετικά στις όποιες προσπάθειες marketing λάβουν χώρα.

3. Πραγματοποιείτε post όταν το… θυμηθείτε!

Είναι μαθηματικώς βέβαιο πως οι άστοχες δίχως ειρμό και συχνές αναρτήσεις θα οδηγήσουν –αναπόφευκτα– στην αδρανοποίηση της όλης διαδικασίας και θα αποθαρρύνουν τους φίλους, πελάτες και followers που έχετε στα social media. Στην περίπτωση αυτή, τα ημερολόγια περιεχομένου αποδεικνύονται ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης μιας επιχείρησης ή ενός brand. Επιλέξτε λοιπόν με προσοχή, λογική και σύνεση τόσο τις ημέρες που θα πραγματοποιείτε δημοσιεύσεις, αλλά και το περιεχόμενό που θα έχουν και –απλά– φροντίστε να το τηρήσετε!

4. Απλώνεστε πέρα από τις δυνατότητές σας

Υπάρχει μια εσφαλμένη αντίληψη πως πρέπει να έχετε ενεργή παρουσία στο ΣΥΝΟΛΟ και σε ΟΛΕΣ τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Κι όμως, αυτό πρακτικά δεν είναι ούτε εφικτό ούτε και σωστό. Πρέπει να επιλέξτε σωστά το online προφίλ σας, δημιουργώντας αντίστοιχης λογικής περιεχόμενο. Εάν για παράδειγμα θεωρείτε πως τα πιάτα και οι εν γένει γεύσεις σας διακρίνονται από ποικιλία και ευελιξία, τότε χρήσιμο θα ήταν να στρέψετε το βλέμμα και το ενδιαφέρον σας προς εφαρμογές που μπορούν να υποστηρίξουν το περιεχόμενο που θέλετε να προωθήσετε.

digital marketing 9+1 Do’s and Don’tsΤέτοιες είναι το Pinterest ή ακόμη και το Instagram. Είστε επιχείρηση που δίνει έμφαση και στηρίζει σημαντικό μέρος του τζίρου της σε εταιρικά events ή εν γένει κοινωνικές εκδηλώσεις; Το Facebook αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη λύση. Απλά, θα πρέπει να έχετε κατά νου πως οι social πλατφόρμες δεν έχουν σχεδιαστεί με ισομερή ή ισοβαρή λογική, άρα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί στην επιλογή που θα κάνετε.

5. Αγνοείτε τις συνέπειες της εξυπηρέτησης πελατών

Εφόσον αποφασίζετε να έχετε παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να είστε σε θέση να επικοινωνείτε με του πελάτες, φίλους, followers. Η σιωπή στα social media θα σας κοστίσει και στην πράξη. Πιο συγκεκριμένα, 1 στους 3 καταναλωτές-πελάτες επιλέγουν να ακολουθήσουν ή και να εμπιστευτούν τους ανταγωνιστές του brand με το οποίο μέχρι πρότινος ήταν άρρηκτα συνδεδεμένοι, όταν νιώθουν (ή διαπιστώνουν) να αγνοούνται στα social media.

Το 34% των ατόμων, μάλιστα, επιλέγουν τα social media ως την κορυφαία επιλογή για την εξυπηρέτηση πελατών, γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα πως τα social media όντως αποτελούν το νέο PR, HR και όλα τα ενδιάμεσα τμήματα και επιχειρηματικούς τομείς…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας