Bovillage

Επιτυχημένη κρίνεται η συμμετοχή της Bovillage στην έκθεση Food Expo κατά το τριήμερο 16-18 Μαρτίου, όπου η μάρκα γιόρτασε τα 10 χρόνια της στην Ελλάδα με νέα ταυτότητα και κεντρικό μήνυμα «Υπογραφή ποιότητας».

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας:

«Με ένα εντυπωσιακό περίπτερο υποδέχτηκε τους Έλληνες επαγγελματίες η μάρκα γαλλικού βόειου κρέατος ανώτερης ποιότητας Bovillage στην κλαδική έκθεση Food Expo: µε αφορμή τα 10 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα, η Bovillage παρουσίασε την ανανεωμένη εικαστική της ταυτότητα. Με κεντρικό μήνυμα “Υπογραφή ποιότητας” και λογότυπο που παραπέμπει σε σφραγίδα, η μάρκα δηλώνει πως “τιμά την εμπιστοσύνη” των Ελλήνων επαγγελματιών που την έφεραν σήμερα στην πρώτη θέση της αγοράς.

Οι καθημερινές γευσιγνωσίες στο περίπτερο αλλά και τα “αυθόρμητα” tailor made σεμινάρια που παρέδιδε η ομάδα Bovillage –αποτελούμενη από τους σεφ Dominique Perrot και τον επίτιμο καλεσμένο artisan boucher της Γαλλικής ∆ιεπαγγελµατικής Οργάνωσης Ζώντων Ζώων και Κρέατος Interbev, Luc Perez– χαρακτήρισαν µε μοναδικό τρόπο τη συμμετοχή της Bovillage στην έκθεση Food Expo.

Στις 3 ημέρες της έκθεσης, δυναμικό παρών στο περίπτερο Bovillage έδωσαν επαγγελματίες έμποροι και κρεοπώλες, πελάτες του Γαλλικού κλάδου, αλλά και επαγγελματίες που ενημερώθηκαν από τα στελέχη/υπεύθυνοι εξαγωγών των σημαντικότερων βιομηχανιών κρέατος της Γαλλίας – µέλη του Ευρωπαϊκού Οµίλου Βόειου Κρέατος CVBE: Bigard, Bressuire, Charal, Elivia, Sicarev και Socopa.

Η συµµετοχή κορυφώθηκε µε την εκπαιδευτική εκδήλωση “Γαλλική Κοπή και Αξιοποίηση Κρέατος”, τη ∆ευτέρα 18 Μαρτίου. Την εκδήλωση παρακολούθησαν περισσότεροι από 60 άτομα, µαθητές της Σχολής Επαγγελμάτων Κρέατος Αθήνας, συνοδευόμενοι από τη διευθύντρια της Σχολής, κυρία Κώστογλου.

Το ενδιαφέρον του κοινού κράτησαν αµείωτο έως το τέλος ο Luc Perez, πλαισιωμένος από τους Hellenic Artisan Butchers κ.κ. Χατζηγρηγορίου, Λασκαρέλλη και Καραµαλέγκο, καθώς και τον Dominique Perrot µε την οµάδα του.

Η ιδιαίτερη αυτή στιγμή, σε ένα ζεστό και φιλικό κλίμα εκτίμησης και ανταλλαγής µεταξύ των επαγγελματιών των 2 χωρών, απέδειξε για άλλη µια φορά τις δυνατές σχέσεις που χαρακτηρίζουν την πολυετή συνεργασία Ελλάδας/Γαλλίας. Κυρίως όμως καταδεικνύει ότι ο επαγγελματισμός, η τεχνογνωσία, η αγάπη για το κρέας και την ανάδειξη της ποιότητάς του αποτελούν µία κοινή πυξίδα και δεν γνωρίζουν σύνορα και προελεύσεις”».

Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα προβολής και προώθησης της Bovillage της Γαλλικής ∆ιεπαγγελµατικής Interbev για τη µάρκα Bovillage έχει διάρκεια 3 χρόνια. Η Interbev εμπιστεύτηκε για άλλη µία φορά την εξειδικευμένη εταιρία στο µάρκετινγκ & επικοινωνία τροφίμων –και ειδικότερα του κρέατος– Sopexa».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας