Τη σημασία οι εμπλεκόμενοι παράγοντες με τον τουρισμό να παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς τις διαρκώς μεταβαλλόμενες τάσεις και να προσαρμόζουν το «προϊόν» ή την πρότασή τους με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνονται στα σύγχρονα «θέλω» των επισκεπτών, υπογράμμισε ο γκουρού στις στρατηγικές του μέλλοντος, Paul Papadimitriou, ιδρυτής της Intelligencr, κατά τη διάρκεια της keynote ομιλίας του στο ετήσιο συνέδριο του ΣΕΤΕ με τον τίτλο: “Redefining Realities: #someReactDifferent”.

Το παράδειγμα της Ιαπωνίας, σύμφωνα με τον κ. Paul Papadimitriou, είναι αποκαλυπτικό αναφορικά με την οικοδόμηση ενός τουριστικού brand. Εκεί, η “αξία” που πρεσβεύει για τον υποψήφιο επισκέπτη δεν είναι άλλη από τον πολιτισμό, την κουλτούρα, τα ήθη και τα έθιμα που επικρατούν. Πρόκειται δε, για τον πρωταρχικό λόγο που την επισκέπτονται κάτι παραπάνω από 38 εκατομμύρια τουρίστες σε ετήσια βάση.

“Σήμερα, βρισκόμαστε ενώπιον μιας εντελώς καινούριας εποχής στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού εν γένει. Καταγράφεται δε μια μεταβολή στην συμπεριφορά και -το κυριότερο- στις αξίες του πελάτη οι οποίες μέχρι πρότινος αποτελούσαν σκόρπιες εκφάνσεις που συναντώταν εδώ κι εκεί, ωστόσο πλέον έχουν επιταχυνθεί και η ενιαία μορφή τους δεν θα αργήσει να λάβει χώρα. Προκειμένου, λοιπόν, η Ελλάδα να ξεχωρίσει και να διακριθεί, θα πρέπει να αναθεωρήσει το σκεπτικό και την κουλτούρα της αναφορικά με τον τουρισμό. Οφείλει να προσμείξει την μοναδική πολιτιστική και αρχαιολογική της κληρονομιά με τους πυλώνες στους οποίους σχεδιάζει να βασίσει το μέλλον της, δομώντας ένα offering που όμοιό του δεν συναντάται στο διεθνές στερέωμα! Πάντοτε έχοντας το βλέμμα στο μέλλον και επιδιώκοντας να αναπτυχθεί ταχύτερα και ψηλότερα!”, τόνισε με έμφαση ο κ. Papadimitriou.

Ο ίδιος ανέφερε πως κάτι που θεωρούνταν ως μοναδική εμπειρία πριν από μερικά χρόνια, πλέον αποτελεί πραγματικότητα ή δεν βρίσκεται καν στο προσκήνιο! Οι σημερινοί ταξιδιώτες όταν φτάνουν στην στιγμή κατά την οποία θα πρέπει να ασχοληθούν προκειμένου να οργανώσουν τις διακοπές τους, βασίζονται αποκλειστικά στον εαυτό τους και στην φορητή συσκευή κινητής τηλεφωνίας.

«Σήμερα στην παγκόσμια τουριστική αγορά υπάρχει μια παράμετρος που χρήσιμο είναι να ληφθεί υπόψη, απαιτώντας ταχύτατα ανακλαστικά προκειμένου να μην χαθεί η ευκαιρία της κατά το δυνατόν μεγαλύτερης αξιοποίησης των περίπου 2,5 δισεκατομμυρίων (!) Ινδών και Κινέζων που προέρχονται από τις εκεί μεσαίες κοινωνικο-οικονομικές τάξεις και ταξιδεύουν ολοένα και πιο συχνά, όλο και πιο μακριά. Την ίδια στιγμή οφείλουμε να παρατηρήσουμε πως μεταβάλλεται και η ανθρωπογεωγραφία των παγκόσμιων τουριστών, αφού ο πληθυσμός ευρύτερα γηράσκει, ενώ την ίδια στιγμή το ποσοστό των νεαρής ηλικίας ατόμων που ταξιδεύουν, διαρκώς αυξάνεται!», σημείωσε ο ιδρυτής της Intelligencr.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας