Γιατί οι επιλογές του επιδορπίου πρέπει να αντιμετωπίζονται ως μια γευστική συνήθεια δίχως ωράριο;

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης μελέτης της Technomics, οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν το επιδόρπιο ως μια επιλογή που μπορεί να αφορά κάθε στιγμή της ημέρας. Έτσι ολοένα και περισσότερα εστιατόρια επιλέγουν να επεκτείνουν τον χρόνο διάθεσης των προϊόντων που σχετίζονται με το επιδόρπιο.

Χαράς ευαγγέλια, λοιπόν, για τους επαγγελματίες της εστίασης, οι οποίοι μπορούν να ενισχύσουν δραστικά τις πωλήσεις τους, επωφελούμενοι και από τα αξιοπρόσεκτα περιθώρια κέρδους που απορρέουν από τα προϊόντα επιδορπίου.

Η πρακτική της διάθεσης μικρού μεγέθους γλυκών ή εδεσμάτων ως «ευχαριστήριο» συνοδευτικό του λογαριασμού, αποτέλεσε κοινό τόπο για ένα συντριπτικά μεγάλο ποσοστό επιχειρήσεων εστίασης. Πλέον, καθώς τα πάσης φύσεως έξοδα ακολουθούν γεωμετρικά αυξανόμενη πορεία, σε συνδυασμό με την παρατηρούμενη πτώση της κατανάλωσης και του πλήθους των πελατών (ειδικά Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη), τα εστιατόρια εξετάζουν πλέον ποικίλες μορφές αντιμετώπισης αυτής της δυσκολίας.

Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές δεν αντι­μετωπίζουν το επιδόρπιο ως συνέχεια ή ακόμα και ολοκλήρωση ενός γεύματος ή δείπνου. Αντιθέτως, υποστηρίζουν πως αποτελεί μια χορταστική επιλογή για κάθε στιγμή της ημέρας.

Προς αυτή την κατεύθυνση έχουν στο πλευρό τους ως πολύτιμο σύμβουλο τα συμπεράσματα της εξειδικευμένης μελέτης που διενήργησε πρόσφατα η Technomics με τίτλο: 2017 Dessert Consumer Trend Report.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές δεν αντιμετωπίζουν το επιδόρπιο ως συνέχεια ή ακόμα και ολοκλήρωση ενός γεύματος ή δείπνου.

Αντιθέτως, υποστηρίζουν πως αποτελεί μια χορταστική επιλογή για κάθε στιγμή της ημέρας. Μάλιστα, όπως επισημαίνεται, οι προγραμματισμένες συναντήσεις φίλων με αφορμή ή με βάση το επιδόρπιο, αυξάνονται με σταθερό ρυθμό. Ειδικά τα άτομα της διευρυμένης ηλικιακής ομάδας 18 έως 34 ετών, πολλαπλασιάζουν τις επισκέψεις τους σε εστιατόρια για την απόλαυση ενός γεύματος, εξαιτίας της ποιότητας και της ποικιλίας του επιδορπίου που αυτά προσφέρουν. Έτσι, γίνεται αντιληπτό πως η τοποθέτηση επιδορπίων ως stand-alone επιλογή δύναται να ενισχύσει τις πωλήσεις των εστιατορίων σε στιγμές και ώρες εκτός αιχμής.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας