Η Τουριστική Επιτροπή της Βιέννης σε συνεργασία με την Austrian Airlines και την ÖBB, ενώνει δυνάμεις με το Ην. Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Ελβετία δημιουργώντας μια «Ευρωπαϊκή Συμμαχία» που έχει στόχο την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών city break στις πρωτεύουσες.

Οι «Ηνωμένες Πόλεις Τουρισμού» λανσάρουν μια διεθνή καμπάνια στο πλαίσιο της οποίας όποιος ταξιδεύει στη Βιέννη, βοηθά και τη δική του πόλη. Για κάθε 100 επισκέπτες της Βιέννης από τις χώρες της συμμαχίας, ένας κάτοικος της Βιέννης έπειτα από διαγωνισμό θα μπορεί να απολαύσει τις διακοπές του σε κάποια από τις πόλεις της Συμμαχίας.

Στις 15 Μαϊου θα ξεκινήσει επίσης ανταλλαγή περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των τουριστικών επιτροπών της Βιέννης, του Λονδίνου, του Παρισιού, του Βερολίνου, του Μιλάνου και της Βαρκελώνης, κατά την οποία θα παρουσιάζονται στο Instagram κάθε πόλης εικόνες από τις υπόλοιπες πόλεις της Συμμαχίας.

Η καμπάνια θα λανσαριστεί σε συνεργασία με 17 ευρωπαϊκές πόλεις και έξι χώρες, και στο πλαίσιο αυτής θα προβάλλονται βίντεο σε αστικά κέντρα (Μόναχο, Βερολίνο, Αμβούργο, Φρανκφούρτη, Κολωνία, Ζυρίχη, Βασιλεία, Γενεύη, Ρώμη, Μιλάνο, Φλωρεντία, Λονδίνο, Μάντσεστερ, Βαρκελώνη, Παρίσι, Λυών και Νίκαια) έως τις 30 Ιουνίου του 2022.

Οι δύο μεγάλοι εταίροι της πόλης της Βιέννης – Austrian Airlines και ÖBB – θα έχουν ενεργό ρόλο στη καμπάνια.

Το πρόγραμμα πτήσεων της αυστριακής αεροπορικής εταιρείας θα επεκταθεί περαιτέρω τις επόμενες εβδομάδες, και σε ορισμένους προορισμούς ο αριθμός των συνδέσεων θα είναι ακόμη μεγαλύτερος από τα επίπεδα του 2019. Το καλοκαίρι, θα αξιοποιηθεί ολόκληρος ο στόλος αεροσκαφών της.

Από τον Μάρτιο του 2022, η Austrian Airlines πετά με βιώσιμα καύσιμα (SAF), κατασκευασμένα από χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι. Περίπου 330 πτήσεις μεταξύ Βιέννης και Λονδίνου μπορούν να πραγματοποιηθούν με αυτό και αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τη μείωση στο μισό των εκπομπών CO2 έως το 2030 και τη μείωση τους εντελώς έως το 2050, σύμφωνα με τον αερομεταφορέα.

Το ÖBB ως ο μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών νυχτερινών τρένων στην Ευρώπη με 1,5 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις στο Nightjet το 2019, διαδραματίζει επίσης βασικό ρόλο στην προσέλκυση επισκεπτών στη Βιέννη.

Η καμπάνια συνοδεύεται από ένα βίντεο με τον γκρινιάρη πρωταγωνιστή “Karl”, ο οποίος αρχικά δεν είναι καθόλου χαρούμενος που οι τουρίστες θα πλημμυρίσουν ξανά το αγαπημένο του καφενείο – αλλά στο τέλος αποδεικνύεται ότι ο τουρισμός πόλης αποτελεί βιοποριστικό και ουσιαστικό παράγοντα της ζωής του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας