Πλούσιος είναι ο απολογισμός δράσεων στοχευμένης προβολής της Ίου σε Ελλάδα και εξωτερικό,  κατά το τελευταίο τετραήμερο. Η παρουσίαση του προτύπου πρωινού της Ίου το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου για το Ελληνικό Πρωινό στην έκθεση HORECA, αποτέλεσε τη δυναμική αφετηρία.

Με «πρώτες ύλες» τα αγνά υλικά του νησιού και τον πηγαίο ενθουσιασμό, η κυρία Δέσποινα Δεναξά με την κυρία Πόπη Αστρατσανάκη και τη βοήθεια της κυρίας Άντζελας Φάκου και του κυρίου Ευάγγελου Ρουκουτάκη ετοίμασαν το Νιώτικο πρωινό, έναν αρμονικό συνδυασμό αλμυρών και γλυκών γεύσεων. Το χαρουπόψωμο,  η ποικιλία Νιώτικων τυριών,  το τοπικό μέλι, η ιδιαίτερη καρπουζόπιτα,  τα παξιμάδια,  η μοναδική κολοκυθόπιτα και τα ξερά σύκα ήταν μερικά μόνο από τα εδέσματα που εντυπωσίασαν τους δεκάδες επαγγελματίες που παραβρέθηκαν στην παρουσίαση. 

Τον ενθουσιασμό του κυρίου Γιώργου Πιττα, εμπνευστή του Ελληνικού Πρωινού, σχετικά με την αυθεντικότητα του Νιώτικου μενού, συμμερίστηκε ο Δήμαρχος της Ίου, κύριος Μιχάλης Πετρόπουλος που ευχαρίστησε θερμά τις κυρίες Δεναξά, Αστρατσανάκη, Άρτεμη,  Μιχαλοπούλου και Κώνστα, τον κύριο Μερσίνη, τα δύο τυροκομεία και γενικά όλους όσους συνέβαλαν στην άριστη διοργάνωση και υλοποίηση της πρότασης του ξεχωριστού πρωινού της Ίου “που διακρίνεται για τη γεύση και τη θρεπτική του αξία”,  όπως χαρακτηριστικά τόνισε ενώ προσέφερε ένα καλάθι γεμάτο Νιώτικες γεύσεις και αρώματα στην Υπουργό Τουρισμού κυρία Έλενα Κουντουρά, προκαλώντας την στην Ιο.  

Εξάλλου η γαστρονομία,  ως στοιχείο ποιότητας της νέας εικόνας του προορισμού, αποτέλεσε μεταξύ άλλων, βασικό πυλώνα σύσφιξης των σχέσεων με το ταξιδιωτικό κοινό, τους Τουριστικούς πράκτορες και τους εκπροσώπους καθιερωμένων ΜΜΕ της Ιταλίας, στη διάρκεια των προγραμματισμένων συναντήσεων,  στο πλαίσιο της εκθεσιακής παρουσίας του Δήμου Ιητών στην διεθνή έκθεση Τουρισμού “BIT 2018” στο Μιλάνο στο διάστημα 11-13 Φεβρουαρίου 2018.

Στο μοντέρνο  περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου,  ο Δήμος Ιητών με την στήριξη της εταιρείας συμβούλων Marketing Remake αξιοποίησε το τριήμερο για στοχευμένες επαφές με πλήθος σημαντικών  δημοσιογράφων, bloggers και ταξιδιωτικών  πρακτόρων με στόχο την ανάδειξη της φύσης, των δραστηριοτήτων,  του πολιτισμού και των εντυπωσιακών παραλιών του νησιού.

“Σχεδιάζουμε τα επόμενα βήματα μας,  συντηρώντας τις αγορές που μας έχουν καθιερώσει και ταυτόχρονα βάζουμε πλώρη για νέες”,  σχολίασε η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού της Ίου, κυρία Άντζελα Φάκου  που δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένη, έπειτα από τις επιτυχημένες εμφανίσεις του προορισμού στην Αθήνα και το Μιλάνο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας