Ο Οκτώβρης έχει καθιερωθεί παγκοσμίως ως μήνας ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού, γι αυτό η Chiquita χρωματίζει Ροζ το εμβληματικό Μπλε Αυτοκόλλητό της, για να ταιριάζει με τη Ροζ Κορδέλα, το διεθνές σύμβολο για τον καρκίνο του μαστού.

Στην Ελλάδα, η εταιρεία συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», για να στηρίξει το Greece Race for the Cure, που διοργανώνεται ψηφιακά στις 01, 02 και 03 Οκτωβρίου, ενώ συνεχίζει και τη συνεργασία της με την Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά.

Πάνω από 200 εκατομμύρια νόστιμες, κίτρινες μπανάνες σε όλο τον κόσμο θα κοσμηθούν με τα limited-edition ροζ αυτοκόλλητά της της Chiquita. Δεδομένου ότι το ευρέως αναγνωρισμένο Μπλε Αυτοκόλλητο της Chiquita λειτουργεί ως μια πλατφόρμα ενημέρωσης για την πρέσβειρα μας, τη Miss Chiquita, η νέα σειρά ροζ αυτοκόλλητων στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα στήριξης σε όσους νοσούν από καρκίνο του μαστού.

Για πρώτη φορά, ο γυναικείος καρκίνος του μαστού ξεπέρασε τον καρκίνο του πνεύμονα ως ο συχνότερα διαγνωσμένος καρκίνος παγκοσμίως (Παγκόσμιες στατιστικές για τον καρκίνο 2020).

Με τo ροζ αυτοκόλλητο η Chiquita προβάλλει την προσπάθεια στήριξης του Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού, μέσω της ενημέρωσης των καταναλωτών για τη σημασία των τακτικών προληπτικών εξετάσεων.

«Στην Chiquita είμαστε υπερήφανοι για τον ρόλο μας ως «Καλός Γείτονας» και δείχνουμε έμπρακτα την στήριξη μας σε θέματα που αφορούν τον καρκίνο του μαστού, ο οποίος επηρεάζει τις γυναίκες και τις οικογένειές τους σε όλον τον κόσμο.

Στηρίζουμε ένθερμα τη χειραφέτηση όλων των γυναικών, καθώς αποτελεί θεμελιώδες κομμάτι της πρωτοβουλίας μας Behind the Blue Sticker, και γι’ αυτό νιώθουμε την ανάγκη να ενισχύσουμε την ενημέρωση για τον σκοπό αυτό, ελπίζοντας ότι συμβάλουμε στην πρόοδο που γίνεται παγκόσμια.» δήλωσε ο Raul Cutait, Διευθυντής Πωλήσεων της Νότιας Ευρώπης.

Οι ειδικοί εκφράζουν τις ανησυχίες τους, καθώς τα τελευταία δύο χρόνια χιλιάδες άνθρωποι έχασαν τις προγραμματισμένες ιατρικές εξετάσεις τους, εξαιτίας του φόβου τους για την COVID-19.

Η παράλειψη των εξετάσεων αυτών, θα μπορούσε να έχει μοιραίες συνέπειες, εκθέτοντας τους ανθρώπους με σοβαρά προβλήματα υγείας σε πολύ υψηλότερο κίνδυνο που θα μπορούσε να αποφευχθεί από την έγκαιρη διάγνωση.

Αναγνωρίζοντας αυτήν την ανησυχητική κατάσταση, η Chiquita έχει ενώσει τις δυνάμεις της με κάποιους από τους σημαντικότερους οργανισμούς υγείας παγκόσμια, όπως το «Άλμα Ζωής», τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού, για να μεταφέρει προς τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο το μήνυμα της σημαντικότητας και της ανάγκης για τη διενέργεια ετήσιων προληπτικών εξετάσεων μαστού για έγκαιρη διάγνωση και παράλληλα την υιοθέτηση ενός καλύτερου τρόπου ζωής και διατροφής.

Στο πλαίσιο αυτής της ετήσιας προσπάθειας, η Chiquita, μέσα από τη συνεργασία με το «Άλμα Ζωής» έχει δημιουργήσει έξι πεντανόστιμες συνταγές. Ανάμεσα σε αυτές είναι το Frozen yogurt μπανάνας με κάρδαμο, το vegan τοστ με μπανάνα Chiquita, βούτυρο ηλιόσπορου και ηλιόσπορους, το smoothie με μπανάνα, γκρέιπφρουτ και τζίντζερ, το smoothie με παπάγια και μπανάνα Chiquita, το τσάι βοτάνων με μπανάνα και χαμομήλι και το Banana split με βρώμη και καβουρδισμένα αμύγδαλα.

Κάθε συνταγή έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να ακολουθεί τις οδηγίες του «Άλματος Ζωής» για σωστή διατροφή και έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές ότι η διατήρηση μιας ισορροπημένης διατροφής συμβαδίζει με τη διατήρηση της συνολικής υγείας και ευεξίας.

«Η συνεργασία μας με την Chiquita, μας δίνει την ευκαιρία να προωθήσουμε την πρόληψη του καρκίνου του μαστού και να αναδείξουμε τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσής του στην Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα μας παρέχει πολύτιμη στήριξη για την υλοποίηση προγραμμάτων που υποστηρίζουν τις ασθενείς με καρκίνο του μαστού όποτε το χρειάζονται, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19,» δηλώνει η κα Παρασκευή Μιχαλοπούλου, Πρόεδρος Δ.Σ. του Πανελληνίου Συλλόγου «Άλμα Ζωής».

Εκτός από το «Άλμα Ζωής», η Chiquita συνεργάζεται και με άλλες οργανώσεις κατά του καρκίνου σε όλο τον κόσμο, όπως η Pink Ribbon στη Γερμανία, το Fondazione AIRC στην Ιταλία και το Ana Ross Foundation στην Κόστα Ρίκα, όπου θα διανείμει μάσκες προσώπου με θέμα την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού στους εργάτες και τις οικογένειες που εργάζονται στην φάρμα Grupo Calinda.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας