Web Hotel: Η ψηφιοποίηση του ξενοδόχου στο επίκεντρο

Η ψηφιοποίηση του ξενοδόχου τέθηκε σε πρώτο πλάνο στις ομιλίες του Web Hotel.
Το περιεχόμενο είχε την… τιμητική του στη θεματική ενότητα με τίτλο: «H Σύγχρονη Ψηφιακή Παρουσία του Ξενοδοχείου». Έμφαση δόθηκε στην παραδοσιακή αξία του περιεχομένου, η οποία μάλιστα ισχυροποιείται με το πέρασμα του χρόνου, με χρήσιμα tips στους επαγγελματίες ξενοδόχους για τη βελτιστοποίησή του. Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης της Hellenic Technologies μίλησε στην ενότητα «Adworks: Πώς θα βρω τους πελάτες που θέλω να διαφημιστώ» για τα Google Ad Works, τις διαφημίσεις, δηλαδή, μέσω της Google, για τα ξενοδοχεία και για όλα τα είδη καταλυμάτων. «Είναι μια εφαρμογή που εμπιστεύονται πολύ οι ξενοδόχοι. Απλώς, το πρόβλημα είναι ότι δεν γνωρίζουν πολλά πράγματα».

Horeca 2019

Κατάμεστο ήταν το stage του Web hotel, όπου αναλύθηκαν σημαντικά ζητήματα για το Digital Hoteling αλλά και για τις ψηφιακές πωλήσεις, τα ηλεκτρονικά τουριστικά γραφεία και τα ψηφιακά κανάλια πώλησης. Οι ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα των online απευθείας κρατήσεων κι η ανάγκη των ξενοδοχείων να πετύχουν όσο περισσότερες μπορούν αποτέλεσε κύριο θέμα συζήτησης, ενώ αναλύθηκαν έξυπνοι τρόποι προσέλκυσης της πελατείας στο site του ξενοδοχείου και τεχνικές και σύγχρονες τεχνολογίες που βοηθούν τον ξενοδόχο να διαχειρίζεται τις κρατήσεις του. Ο Δημήτρης Μάντζιος από τη Flexibook αναφέρθηκε στον «Δεκάλογο των απευθείας κρατήσεων», τονίζοντας ότι ένα βασικό πρόβλημα είναι η αποτυχία των ερασιτεχνικών ιστοσελίδων, οι οποίες οδηγούν σε μεγάλο ποσοστό ακυρώσεων, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο ότι στόχοι των ξενοδόχων πρέπει να είναι η επισκεψιμότητα, η λειτουργικότητα (για Online πωλήσεις), η ευκολία του χρήστη και η ίση τιμή σε όλα τα κανάλια ανεξαρτήτων προμηθειών.

Τα σεμινάρια, οι live επιδείξεις και η εκπαίδευση σε ποκίλες τεχνικές «κέντρισαν» το ενδιαφέρον των επαγγελματιών.

Στο επίκεντρο βρέθηκε και η θεματική ενότητα «H Σύγχρονη Ψηφιακή Παρουσία του Ξενοδοχείου», με τον Ανδρέα Σφυρίδη της εταιρείας Hospitality Photography να σημειώνει πως ο μέσος χρόνος που ένα ξενοδοχείο έχει στη διάθεσή του, προκειμένου να πείσει έναν δυνητικό πελάτη που επισκέπτεται το site του δεν ξεπερνά τα 7 δευτερόλεπτα! «Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, σε αυτό το διάστημα θα πρέπει να κεντρίσετε το ενδιαφέρον του, ώστε να παραμείνει περισσότερο χρόνο και κατ’ επέκταση να αναζητήσει πρόσθετα στοιχεία για την επιχείρησή σας. Άρα, να ενισχύσετε τις πιθανότητές σας να σας επιλέξει, για να πραγματοποιήσει τις διακοπές του», τόνισε. Ο Federico Santos της εταιρείας Ink Design αναφέρθηκε στην παρουσίασή του με τίτλο «Πώς θα γράψετε σωστά την ιστορία του ξενοδοχείου σας» στην αυξημένη σημασία που λαμβάνει το σύγχρονο story telling για την επιτυχία της διαδικτυακής παρουσίας μιας επιχείρησης.

Coffee Events: Σεμινάρια, διαγωνισμοί και Social Media

Horeca 2019Τα πλούσια θεματικά σεμινάρια, οι επιδείξεις καινοτόμων προϊόντων κι εξελιγμένων τεχνικών, οι παρουσιάσεις από επιτυχημένους επιχειρηματίες και τα live shows από εξειδικευμένους baristas έδωσαν και φέτος το «στίγμα» της ελληνικής σκηνής της καφεστίασης, ενώ με επιτυχία διεξήχθησαν τα Πανελλήνια Πρωταθλήματα του SCA. Στο Panel με θέμα «Coffee Shops & Social Media – Η συνταγή της επιτυχίας», οι ομιλήτριες αναφέρθηκαν στο πώς πρέπει να επιλέγονται τα social media από τον εκάστοτε πελάτη για την προβολή της επιχείρησής του. Κατά την παρουσίασή τους τονίστηκε ότι το content είναι πολύ βασικό και ότι, αν δεν μπορεί να το αναλάβει κάποιος επαγγελματίας, τότε, ας χειριστεί το Community κάποιος που έχει ενδελεχή γνώση για το κοινό του cafe.

Beer and Spirits Show: Οι νέες τάσεις NoLo και Aperitivo κέρδισαν το κοινό

Horeca 2019Το πρόγραμμα του Beer & Spirits Show φέτος, πλήρως αναβαθμισμένο, με περισσότερες και πιο στοχευμένες παρουσιάσεις, επιδείξεις και συζητήσεις, κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού, παρουσιάζοντας νέες τάσεις, όπως το NoLo και το Aperitivo, ενώ παρουσιάστηκαν και συμβουλές για την επιλογή κατάλληλου προσωπικού. Η NoLo, (καθόλου αλκοόλ (No)ή λιγότερο αλκοόλ (Lo)) παρουσιάστηκε από τον Νίκο Τριανταφύλλου και τον Θάνο Κριμπούρα της Granikal, λέγοντας πως είναι μια καλή εναλλακτική πρόταση για συγκεκριμένες ομάδες ατόμων, όπως εγκυμονούσες γυναίκες, ανθρώπους με προβλήματα υγείας ή όσους απλώς θέλουν να αποφύγουν το αλκοόλ.

Η σημασία του να επιλέξει ο επαγγελματίας της εστίασης το σωστό προσωπικό τονίστηκε στην ενότητα «Finding the Right Person for the Right Job at the F&B Department», με ομιλητές τους Κωνσταντίνο Στεφανακίδη– Εκπαιδευτικός Επισιτισμού & Φιλοξενίας – Διεύθυνση Τουριστικής Εκπαίδευσης Υπουργείου Τουρισμού, και Νικόλα Μπίρη – HR Manager Hotel– Titania Athens. Οι ομιλητές τόνισαν ότι ο όρος «σωστό προσωπικό» δεν εξασφαλίζεται μόνο από τα τυπικά προσόντα, αλλά κι από εξαιρετικά σημαντικές λεπτομέρειες, όπως η καθαριότητα, το άρωμα, η ευγένεια κι η σωστή εμφάνιση, που σημειωτέον δεν αφορά καθόλου την ομορφιά, για να καταλήξουν στο ότι «Την επιχείρηση την κάνει ο άνθρωπος»!

Ο πρόεδρος του ΞΕΕ, Αλέξανδρος Βασιλικός έστειλε μήνυμα στην κυβέρνηση λέγοντας χαρακτηριστικά: ‘‘ Από μία αγελάδα δεν μπορείς να παίρνεις και κρέας και γάλα …’’

Τη νέα τάση Aperitivo παρουσίασε ο Κωνσταντίνος Τσάτσος από την Coca Cola 3E, εξηγώντας το πώς αυτή η νέα τάση επιδρά στην επιχείρηση εστίασης και τον καταναλωτή. «Πρόκειται για μια ξένη φιλοσοφία, ανάμεσα σε ποτό και cocktail. Το aperitivo διαθέτει τρία βασικά χαρακτηριστικά. Είναι εύγευστο, δροσερό κι όχι δυνατό αλκοολικά. Γι’ αυτό ποσφέρεται για ένα ευχάριστο διάλειμμα μέσα στην ημέρα. Είναι, λοιπόν, ένα «μεγάλο όπλο» για τους επιχειρηματίες της εστίασης, που έχει τη δυναμική να ανανεώσει το κοινό–πελατεία, να κερδίσει νέο και να αυξήσει το κέδρος της επιχείρησης, ενώ συγχρονίζεται απόλυτα με τη διάθεση του κόσμου να πίνει πιο υπεύθυνα!».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας