Η αρχή πολιτικής αεροπορίας της Γαλλίας δήλωσε ότι η Aigle Azur, η δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της χώρας έχει μπει σε καθεστώς υποχρεωτικής ρύμισης μετά την αίτηση πτώχευσης που κατέθεσε τη Δευτέρα και την απώλεια εκατομμυρίων ευρώ.

Η Γενική Διεύθυνση Πολιτικής Αεροπορίας DGCA ανακοίνωσε ότι η αεροπορική εταιρεία Aigle Azur τέθηκε σε υποχρεωτική ρύθμιση μετά από αρκετούς μήνες προβλημάτων ταμειακής ροής.

Η κυβέρνηση κινητοποιήθηκε για να αναζητήσει την καλύτερη λύση για τη διατήρηση θέσεων εργασίας και τη διασφάλιση της συνέχισης των οικονομικών δραστηριοτήτων.

Την περασμένη εβδομάδα, οι μέτοχοι της αεροπορικής απομάκρυναν τον επικεφαλής Farntz Yvelin κατηγορώντας τον για «στρατηγικά λάθη τα τελευταία δύο χρόνια».

Παρόλο που το περασμένο έτος, η εταιρία ανακοίνωσε ότι μετέφερε περίπου 1,9 εκατομμύρια επιβάτες, φέρνοντας έσοδα ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ, κυρίως προερχόμενα από τις πτήσεις στην Αλγερία, ωστόσο δεν ήταν αρκετά για να περιορίσουν τις μεγάλες απώλειες.

Η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδια πώλησης των δρομολογίων της Πορτογαλίας στην χαμηλού κόστους αντίπαλο Vueling.

Οι υπάλληλοι δήλωσαν ότι η Aigle Azur προβαίνει σε παύση πληρωμών μετά από αρκετά χρόνια λόγω πολυάριθμων ακατάλληλων στρατηγικών αποφάσεων και κατά συνέπεια θα πρέπει να προσφύγουν σε νομική προστασία. Οι μέτοχοι περιμένουν διάσωση από κάποιο “Λευκό Ιππότη”, που θα διέσωζε τους 1.150 υπαλλήλους της αεροπορικής εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων περίπου των 350 που εδρεύουν στην Αλγερία.

Ο μεγαλύτερος μέτοχος με ποσοστό 49% είναι ο κινεζικός όμιλος HNAGroup που κατέχει την Hainan Airlines. Ο David Neeleman, ένας Αμερικανός επιχειρηματίας αερομεταφορών του οποίου οι εταιρείες περιλαμβάνουν την Jet Blue την και TAP Air Portugal, κατέχει το 32%, ενώ ο Γάλλος επιχειρηματίας Gerard Houa κατέχει το 19%.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας