Edenred

Η Edenred έδωσε δυναμικό παρών στην εθνική εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών που διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Η εθνική εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών είναι ένας διεθνής θεσμός, ο οποίος γιορτάζεται σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.

Η Edenred είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στις λύσεις συναλλαγών για επιχειρήσεις, εργαζόμενους και έμπορους, με όγκο συναλλαγών μεγαλύτερο από 26 δισ. Ευρώ το 2017, 78% εκ των οποίων μέσω ψηφιακών μορφών.

Στο πλαίσιο αυτό επέλεξε δράσεις με βάση το βαθμό διαδραστικότητας και ενεργού συμμετοχής των εργαζομένων, την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών στο εσωτερικό του οργανισμού, την ανάγκη αναγνώρισης και επιβράβευσης των εργαζομένων, αλλά και το κοινωνικό πρόσωπο της εταιρείας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας