Η EΞΘ και η GBR Consulting «ένωσαν τις δυνάμεις τους» και παρουσίασαν στο κοινό τα αποτελέσματα της κοινής τους έρευνας που δείχνει αύξηση πληρότητας καταλυμάτων στην συμπρωτεύουσα φανερώνοντας ταυτόχρονα τον προβληματισμό για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των τουριστών που επισκέπτονται στην πόλη τους.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας η Θεσσαλονίκη είναι ένας προορισμός που παραμένει σε υψηλά επίπεδα στις επιλογές των τουριστών, καθώς όσοι την επισκέπτονται επιθυμούν όχι μόνο να το επαναλάβουν άλλα και να τη συστήσουν σε άλλους, συγγενείς και φίλους (ποσοστό 96%). Επίσης το 2017 τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης είχαν πληρότητα που έφτασε το 70,8 %, ποσοστό αυξημένο κατά 3,3% από το 2016.

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και η GBR Consulting παρουσίασαν τα αποτελέσματα της κοινής τους έρευναςΗ παρουσίαση της έρευνας έγινε από το Managing Consultant της GBR κ. Stefan Merkenhof, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο «Nikopolis Thessaloniki», παρουσία εκπροσώπων της Πολιτείας, της Αυτοδιοίκησης, τουριστικών και άλλων φορέων της πόλης. Στην παρουσίαση της έρευνας παρέστησαν τα μέλη του Δ.Σ. της ΕΞΘ και ξενοδόχοι της Θεσσαλονίκης, ενώ την παρακολούθησαν και δημοσιογράφοι.

«Το θετικό μήνυμα που λάβαμε και το ενδιαφέρον για τον προορισμό αποτυπώθηκε σε πραγματικά νούμερα καθώς επιτεύχθηκε ο στόχος έλευσης τουριστών από νέες χώρες» τόνισε ο κ Ανδρέας Μανδρίνος, Πρόεδρος της ΕΞΘ, αναφερόμενος στις προσπάθειες της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης που συνεχίστηκαν, με σκοπό την ανάδειξη του προορισμού στις υπάρχουσες τουριστικές αγορές αλλά και σε νέες που γνώρισαν και εμπιστεύθηκαν τη Θεσσαλονίκη.

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και η GBR Consulting παρουσίασαν τα αποτελέσματα της κοινής τους έρευναςΟ πρόεδρος της ΕΞΘ εξέφρασε την αγωνία του για το μέλλον του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη ενώ αναφέρθηκε στο ρόλο του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και στην ανάγκη αλλαγής νοοτροπίας για την εξέλιξη του. «Είναι ανάγκη να σταματήσει να είναι προτεραιότητα η πολιτική προβολή μέσα από τον Οργανισμό και να επικεντρωθούμε στην προβολή του τόπου μας. Άλλωστε είμαστε ρεαλιστές και ξέρουμε ότι όσο εμπλέκονται πολιτικοί στη διαχείριση του οργανισμού, θα υπάρχει η πολιτική προβολή αλλά δεν θα πρέπει να είναι ο κύριος στόχος», υπογράμμισε ο κ Μανδρίνος.

Ο πρόεδρος της ΕΞΘ αναφέρθηκε στη μικρή πτώση της τάξης του 0,2% που παρουσιάζει η συνολική ικανοποίηση των επισκεπτών της Θεσσαλονίκης, (8,0 το 2017 και 8,2 το 2016) και στην πτωτική πορεία κατά μια ποσοστιαία μονάδα, των συστάσεων των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης (96% το 2017 – 97% το 2016) παρασύροντας σε μικρή κάθοδο της βαθμολογίας από 8,8 σε 8,6 και την ικανοποίηση των επισκεπτών από τις εγκαταστάσεις των ξενοδοχείων.

«Τα στοιχεία αυτά ωστόσο δεν αποθαρρύνουν την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η οποία συνεχίζει τις προσπάθειες για περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη παρά τις όποιες αντίξοες συνθήκες» τόνισε ο κ Μανδρίνος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας