Η φάση απόφασης της πορείας του ταξιδιώτη για αγορά είναι συνήθως το σημείο όπου τα ξενοδοχεία επενδύουν τον περισσότερο χρόνο και πόρους. Σε αυτή τη φάση, οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να κάνουν κράτηση σε σύγκριση με την Φάση της Αγοράς, όπου οι ταξιδιώτες συγκροτούν μια σύντομη λίστα των καταλυμάτων από τα οποία θα επιλέξουν στη συνέχεια.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΦΑΣΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

Η φάση απόφασης αφορά την περίοδο όπου ένας ταξιδιώτης επιλέγει έναν τόπο διαμονής και κάνει κράτηση. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι ταξιδιώτες επιλέγουν από τη λίστα που είχαν προηγουμένως αναπτύξει κατά την Φάση της Αγοράς. Η επιρροή του μάρκετινγκ σε αυτό το σημείο είναι περιορισμένη, αφού οι ταξιδιώτες έχουν ήδη περιορίσει τις επιλογές τους. Ωστόσο, οι πελάτες που μπορείτε να επηρεάσετε σε αυτή τη φάση έχουν υψηλή πρόθεση να προβούν σε κράτηση.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η τιμή αναφέρεται ως ο σημαντικότερος παράγοντας κατά την πραγματοποίηση μιας απόφασης κράτησης. Σε μια πρόσφατη μελέτη του TripBarometer, το 93% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι η τιμή ήταν ο ισχυρότερος παράγοντας κράτησης και το 72% δήλωσε ότι η εύρεση συμφέρουσας συμφωνίας ήταν πιο σημαντική για αυτούς.

ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ

Αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία να πείσετε τους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση μαζί σας – γι’ αυτό είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι δεν υπάρχει καμία δυσκολία στη διαδικασία αγοράς.

ΠΩΣ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΕΤΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ

Κάντε τη διαδικασία λήψης αποφάσεων όσο το δυνατόν πιο εύκολη και απλή για τους ταξιδιώτες. Αφαιρέστε τυχόν εμπόδια για την κράτηση δημιουργώντας μια ξεκάθαρη διαδρομή στα κανάλια άμεσης κράτησής σας. Συμπεριλάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την ιδιοκτησία σας (όπως τον αριθμό των δωματίων, τις φωτογραφίες των παροχών σας κλπ.) σε όλα τα κανάλια μάρκετινγκ όπου μπορεί να σας βρει κάποιος ταξιδιώτης, συμπεριλαμβανομένης της ιστοσελίδας κράτησης. Μην ξεχάσετε να αναδείξετε την καλύτερη πλευράς σας με ποιοτικές φωτογραφίες και βίντεο και να σιγουρευτείτε ότι προσφέρετε κίνητρα ή εκπτώσεις για να προσελκύσετε ταξιδιώτες έτοιμους για κράτηση.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΦΑΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

  1. Προσθέστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας έτσι ώστε οι ταξιδιώτες να μπορούν να καλέσουν, να στείλουν e-mail ή να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας για να κάνουν απευθείας κράτηση
  2. Δημοσιεύστε μια ειδική προσφορά για να προσελκύσετε τους ταξιδιώτες με μια ειδική συμφωνία
  3. Επισημάνετε μια καλή αξιολόγηση για να ενισχύσετε την απόφασή τους

Ενημερώστε τον ιστότοπο της ιδιοκτησίας σας με βάση τους σημαντικότερους παράγοντες που αναζητούν οι ταξιδιώτες σε έναν ιστότοπο κράτησης *:

  1. Δημοσίευση αξιόπιστων πληροφοριών για το ξενοδοχείο – πολιτικές, οδηγίες κ.λπ.
  2. Ενίσχυση του μηνύματος «καλύτερης τιμής» – ιδιαίτερα των εγγυήσεων χαμηλής τιμής
  3. Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας –Τόσο κοινόχρηστων χώρων όσο και φωτογραφίες δωματίων.
  4. Κάντε τον ιστότοπο εύκολο στη χρήση και την πλοήγηση – τόσο σε pc όσο και στα κινητά
  5. Προσθέστε μια σαφή εμφάνιση αξιολογήσεων βαθμολογίας για μια θετική επιρροή.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας