Η Hershey εξαγοράζει την Pirate Brands για 420 εκατομμύρια δολάρια κάνοντας repositioning στα snack.

Η Hershey εξαγοράζει την Pirate Brands για 420 εκατομμύρια δολάρια κάνοντας repositioning στα snack.

Συγκεκριμένα η Hersheyμια εταιρία που ειδικεύεται στα συσκευασμένα γλυκίσματα αγοράζει έναντι 20 εκατομμυρίων δολαρίων την Pirate Brands, όπως ανακοίνωσε η B & G Foods, η οποία κατασκευάζει snack, συμπεριλαμβανομένων των Pirate’s Booty, Smart Puffs και Original Tings.

Η εξαγορά θα χρηματοδοτηθεί με μετρητά και βραχυπρόθεσμα δάνεια και αναμένεται να κλείσει και τυπικά στο τέταρτο τρίμηνο του 2018 ενώ τα νέα εμπορικά σήματα θα λειτουργήσουν υπό τη θυγατρική, Amplify,της Hershey, στο Austin του Texas.

Για μια εταιρεία, που ειδικεύεται στα συσκευασμένα γλυκίσματα, όπως η Hershey, και προσπαθεί να επανατοποθετηθεί ως εταιρεία που παρασκευάζει snack, η συγκεκριμένη εξαγορά μπορεί να φέρει στην επιφάνεια έναν κρυμμένο θησαυρό. Η Pirate Brands, την οποία είχε αρχικά αποκτήσει η B & G το 2013 για 195 εκατ. δολάρια, έχει αποδώσει εξαιρετικά καλά. Σύμφωνα με σχετικά πρόσφατα στοιχεία, η μάρκα ήταν μία από τις επτά μεγαλύτερες σε πωλήσεις της B & G, οι οποίες αντιστοιχούν σε πάνω από το 75% των καθαρών πωλήσεων κατά το προηγούμενο τρίμηνο. Ενώ η εξαγορά της Amplify έφερε μια κορυφαία επωνυμία snack στο χαρτοφυλάκιο της Hershey, τα snacks της Pirate Brands είναι επιτυχημένα, και αποδίδουν την καλύτερη δυνατή έξωθεν μαρτυρία, που έχει ανάγκη κάθε εταιρεία ως προς την ποιότητα και τη γεύση τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας