Κεντρική Μακεδονία, New York Times Travel Show

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στη διεθνή τουριστική έκθεση “New York Times Travel Show” στη Νέα Υόρκη,  θέλοντας να αναδείξει τα ιδιαίτερα τουριστικά χαρακτηριστικά της περιοχής και να κινήσει το ενδιαφέρον της αμερικανικής τουριστικής αγοράς, ιδίως στο κομμάτι του περιηγητικού τουρισμού που γνωρίζει μεγάλη άνοδο στις ΗΠΑ. Η έκθεση πραγματοποιήθηκε το διάστημα 24 με 26 Ιανουαρίου και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε  μαζί με τον Τουριστικό Οργανισμό Θεσσαλονίκης, ως συνεκθέτες του ΕΟΤ. Όπως διαπιστώθηκε από τις κατ’ ιδίαν συναντήσεις που είχαν στελέχη της Περιφέρειας με εκπροσώπους μεγάλων τουριστικών πρακτόρων των ΗΠΑ, το ενδιαφέρον των Αμερικανών τουριστών στρέφεται πλέον εκτός από τα νησιά και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς. Την Περιφέρεια εκπροσώπησαν η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου και ο Τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.

«Με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή τουριστική έκθεση “New York Times Travel Show” στη Νέα Υόρκη, απευθυνόμαστε σε μια πολύ μεγάλη αγορά, η οποία δεν γνωρίζει τον προορισμό μας, αν και η περιοχή μας διαθέτει όλα τα τουριστικά χαρακτηριστικά που αναζητούν. Πολύ αναγνωρίσιμοι προορισμοί και τουριστικά προϊόντα, όπως ο Όλυμπος, το Άγιο Όρος, η κληρονομιά του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ενδιαφέρουν πολύ τους Αμερικανούς επισκέπτες. Γι’ αυτό και στην Κεντρική Μακεδονία ανοίγονται πολύ μεγάλες προοπτικές για την προσέλκυση επισκεπτών από τις ΗΠΑ και σκοπός μας είναι αρχικά να μας γνωρίσουν και στη συνέχεια να συμπεριλάβουν κάποιους από τους προορισμούς μας στο πρόγραμμά τους.

Η προσέγγιση της αμερικανικής αγοράς όμως δεν περιορίζεται μόνο στη συμμετοχή μας στην έκθεση της Νέας Υόρκης. Ήδη έχουμε προγραμματίσει, σε συνεργασία με το Γραφείο του ΕΟΤ των ΗΠΑ, ένα ταξίδι εξοικείωσης Αμερικανών δημοσιογράφων σε επισκέψιμα οινοποιία της Κεντρικής Μακεδονίας, που θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 10-17 Μαρτίου. Επίσης, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, προγραμματίζουμε τη συμμετοχή μας στην ετήσια συνάντηση της Ένωσης Αμερικανών Τουριστικών Πρακτόρων τον προσεχή Νοέμβριο. Παράλληλα, σχεδιάζουμε μέσα στο έτος διαδικτυακή καμπάνια προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας, ειδικά για την αμερικανική αγορά», δήλωσε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος.

Η διεθνής έκθεση “New York Times Travel Show” είναι μία αμιγώς τουριστική διοργάνωση, η οποία απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες του χώρου του τουρισμού όσο και στο κοινό, το οποίο έδειξε έντονο ενδιαφέρον για άμεση αγορά πακέτων διακοπών. Διοργανωτής της  έκθεσης είναι η γνωστή διεθνώς εφημερίδα New York Times.

Οι Αμερικανοί επισκέπτες, λόγω απόστασης και κόστους συνήθως επιλέγουν ταξίδια μεγάλης διάρκειας, τουλάχιστον δέκα – δεκαπέντε ημερών. Δεν ενδιαφέρονται τόσο για τον μαζικό τουρισμό όσο για συνδυαστικά πακέτα με τα νησιά του Αιγαίου, καθώς οι απευθείας αεροπορικές διασυνδέσεις με το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης είναι πολλές τους καλοκαιρινούς μήνες και χρονικά πολύ σύντομες.

Συμμετοχή και σε εκθέσεις σε Ιρλανδία και Σλοβενία

Πέραν της New York Times Travel Show η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε και άλλες σε δύο μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, την έκθεση συνεδριακού τουρισμού CONVENTA 2020”, στη Λιουμπλιάνα της Σλοβενίας που πραγματοποιήθηκε στις 22-23 Ιανουαρίου 2020 και την έκθεση γενικού τουρισμού Holiday World Show«, που πραγματοποιήθηκε στο Δουβλίνο στις 24-27 Ιανουαρίου 2020.

Η Περιφέρεια συμμετείχε για πρώτη φορά με ιδιαίτερη επιτυχία στην έκθεση CONVENTA 2020” στη Λιουμπλιάνα της Σλοβενίας, μία από τις πιο στοχευμένες  εκθέσεις συνεδριακού τουρισμού στην Ευρώπη. Παράλληλα, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ένωσε τις δυνάμεις της με τους Οργανισμούς Τουρισμού Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής και έδωσε δυναμικό «παρών» στην έκθεση γενικού τουρισμού Holiday World Show» στο Δουβλίνο, όπου ήταν η μοναδική Περιφέρεια με παρουσία στην έκθεση.

Κεντρική Μακεδονία Holiday World Show ΔουβλίνοΗ Κεντρική Μακεδονία διεκδικεί όλο και μεγαλύτερο ποσοστό και από την ιρλανδική αγορά και σε αυτό συμβάλλει ιδιαίτερα η απευθείας αεροπορική σύνδεση του Δουβλίνου με τη Θεσσαλονίκη κατά την περίοδο Απρίλιο-Οκτώβριο, η οποία ξεκίνησε πέρσι. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, πραγματοποιήθηκε συνάντηση με την Πρόξενο της Ελλάδας στην Ιρλανδία Αικατερίνη Σιμοπούλου, όπου συζητήθηκε η πρόταση για τη διοργάνωση στοχευμένων δράσεων (workshops) το προσεχές διάστημα στο Δουβλίνο, όπου στελέχη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα παρουσιάσουν θεματικά τον προορισμό και θα συνομιλήσουν σε κατ’ ιδίαν Β2Β συναντήσεις με τοπικούς δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας