Θετικά κρίνονται τα αποτελέσματα του έβδομου 100% Hotel Show που πραγματοποιήθηκε στις 15 με 18 Νοεμβρίου στο MEC Παιανίας. Χιλιάδες Ξενοδόχοι, Αρχιτέκτονες και Επαγγελματίες του Τουρισμού έδωσαν το παρών στην έκθεση. 

Tις εντυπώσεις έκλεψε η υψηλή ποιότητα των επισκεπτών, με σημαντική επενδυτική διάθεση αλλά και με ενδιαφέρον για τις εξελίξεις της ξενοδοχειακής αγοράς. H αίθουσα των 100% Workshops μετατράπηκε στο μεγαλύτερο ξενοδοχειακό εκπαιδευτικό hub, με κορυφαίους ομιλητές να παρουσιάζουν πραγματικές λύσεις, που θα περάσουν τα Ελληνικά Ξενοδοχεία στη νέα τους εποχή.

Τα Highlights

  • Η Έκθεση παρουσίασε για πρώτη φορά εφαρμοσμένα Case Studies δημιουργίας Ξενοδοχειακής Εμπειρίας μέσα από τον Αρχιτεκτονικό Φωτισμό αλλά και το Scent Marketing.

Στην είσοδο του 100% Hotel Show παρουσιάστηκε το Πείραμα “Rooms + Light”, με τρεις lighting designers να αλλάζουν την εμπειρία ενός πανομοιότυπου δωματίου μέσα από τον φωτισμό. Το κοινό της έκθεσης επισκέφθηκε τα ειδικά διαμορφωμένα δωμάτια, αφού αποτελούσαν μέρος της εισόδου, ενώ είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους δημιουργούς τους. Παράλληλα, η Demand Fairs & Media, διοργανώτρια εταιρεία της έκθεσης, συνεργάστηκε με την εταιρεία Scent Plus δημιουργώντας το custom άρωμα της έκθεσης, παρουσιάζοντας πρακτικά την εφαρμογή τού Scent Marketing στα Ξενοδοχεία και μετατρέποντας την επίσκεψη στην έκθεση σε μια βιωματική εμπειρία. Και οι δύο δράσεις παρουσιάστηκαν σε ένα ειδικό Hotel Experience Workshop, όπου αναλύθηκε τόσο ο τρόπος σκέψης του πειράματος όσο και η διαδικασία δημιουργίας του αρώματος, εξελίσσοντας τον τρόπο που το 100% Hotel Show επικοινωνεί με το κοινό του.

  • Τα 100% Workshops απέκτησαν νέα διαδραστική μορφή με αυξημένο εκπαιδευτικό χαρακτήρα, διπλασιάζοντας ταυτόχρονα τον αριθμό των Ξενοδόχων που τα παρακολούθησαν.

Συνεχίζοντας την παράδοση του 100% Workshop Tour, τα φετινά Workshops στο Stage του 100% Workshop απέκτησαν νέο format, αφού, εκτός από τους υψηλής τεχνογνωσίας ομιλητές, τις παρουσιάσεις συντόνιζε ο Νίκος Σ. Μοράντης από τη Hotelier Academy, με ειδικές παρεμβάσεις που ενίσχυαν τον διαδραστικό και εκπαιδευτικό τους χαρακτήρα. Αναλύθηκαν τα πλέον επίκαιρα θέματα για τα Ελληνικά Ξενοδοχεία όπως το άνοιγμα νέων αγορών, την αύξηση της κερδοφορίας, αλλά και πιο πρακτικά ζητήματα όπως η εύρεση προσωπικού.

  • Τα περίπτερα των εκθετών εστίαζαν σε πρακτική εφαρμογή λύσεων, ενώ υπήρξε απόλυτη εξειδίκευση στις προτάσεις που παρουσιάστηκαν για τους Ξενοδόχους.

Τα περίπτερα του φετινού 100% Hotel Show εστίαζαν στην πρακτική εφαρμογή λύσεων για την καλύτερη κατανόηση από το κοινό της έκθεσης. Πολλά από τα περίπτερα προσομοίαζαν πραγματικούς χώρους ξενοδοχείων με προτάσεις υλικών, επίπλων αλλά και τεχνοτροπιών, ενώ πολλές ήταν και οι conceptual συμμετοχές που έδωσαν νέο χαρακτήρα στην έκθεση.

  • Το Masterclass της WebHotelier επεξήγησε την αλλαγή τού όρου Άμεσες Κρατήσεις, ενώ ανακοίνωσε σημαντικά νούμερα για τις Κρατήσεις στην Ελλάδα, που δείχνουν τη δυναμική των Meta Search καναλιών αλλά και των Direct B2B Συμφωνιών.

Η πέμπτη συνάντηση των Ξενοδόχων με τη WebHotelier στο 100% Hotel Show, αποτέλεσε την πιο ουσιαστική συνάντηση, αφού το κορυφαίο booking engine παρουσίασε σημαντικά στατιστικά σχετικά με τις κρατήσεις τη χρονιά που διανύουμε. Με τα Meta Search και το Direct B2B Contracting με ποιοτικούς Travel Agents να παρουσιάζουν νούμερα ρεκόρ, τα booking engines αποκτούν νέα διάσταση, η οποία αναλύθηκε εκτενώς για πρώτη φορά στο 100% Workshop Stage.

  • Το ειδικό section Digital & Sales παρουσίασε νέες εξειδικευμένες εταιρείες, με τη διαχείριση και την αύξηση του Revenue να είναι στο επίκεντρο.

Η ειδική ενότητα με εταιρείες σχετικές με τις πωλήσεις και το digital marketing των ξενοδοχείων αποτέλεσε ένα από τα πλέον δυναμικά segments της έκθεσης, με τις σημαντικότερες εταιρείες να δηλώνουν το παρών. Εκτός όμως από τα κορυφαία booking engines και channel management συστήματα, φέτος για πρώτη φορά παρουσιάστηκαν εταιρείες με κύριο focus στις πωλήσεις αλλά και το revenue management, που αποτελεί ένα από τα πιο φλέγοντα ζητήματα για τους σύγχρονους ξενοδόχους. 

  • Τα 100% Hotel Design Awards εστίασαν στη συνολική παρουσίαση των shortlisted συμμετοχών αυξάνοντας την προβολή τους.

Με την τελετή απονομής να συγκεντρώνει 400 επιλεγμένους επισκέπτες και με νέα μορφή παρουσίασης, η φετινή βραδιά των 100% Hotel Design Awards εστίασε στην παρουσίαση του συνόλου των συμμετοχών, αφού το επίπεδο όλων των διαγωνιζομένων ήταν υψηλότερο από ποτέ.

  • Η Ημέρα Καριέρας τής Workathlon, που φιλοξενήθηκε στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα, φιλοξένησε πάνω από 1500 άτομα φέρνοντας την έκθεση σε επαφή με το έμψυχο δυναμικό των Ξενοδοχείων.

Η φιλοξενία της “Ημέρας Καριέρας της Workathlon” ξεπέρασε κάθε προσδοκία, αφού πάνω από 1500 attendees επισκέφθηκαν το 100% Hotel Show και συνάντησαν τα 25+ Ξενοδοχεία που συμμετείχαν στο ξεχωριστό event. Η μείξη των ανθρώπων που διαμορφώνουν την εμπειρία στα ξενοδοχεία με τις “παραδοσιακά υψηλής ποιότητας επαφές της Δευτέρας” έδωσαν έναν ιδιαίτερο ρυθμό στην έκθεση, που ολοκλήρωσε την 7η διοργάνωσή της με τον καλύτερο τρόπο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας