Η στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού

Η στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού παρουσιάστηκε στο TourisminTransition του ΣΕΤΕ από την Υπουργό Τουρισμού.

Όπως ανακοίνωσε η κα. Κουντουρά στα άμεσα σχέδια του Υπουργείου είναι να αξιοποιεί πλήρως ο τουρισμός την καινοτομία αλλά και να την δημιουργεί παρουσιάζοντας το σύνολο των υλοποιούμενων και σχεδιαζόμενων πολιτικών και δράσεων του Υπουργείου σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία που περιλαμβάνουν:

  • Προγράμματα και δράσεις υποστήριξης της start-up επιχειρηματικότητας στον τουρισμό και των υφιστάμενων μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων για την ψηφιακή τους μετεξέλιξη, ώστε να γίνουν πιο εξωστρεφείς και ανταγωνιστικές.
  • Τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Υπουργείου Τουρισμού για τη διευκόλυνση των πολιτών και επιχειρήσεων στις συναλλαγές τους, σε συνέχεια του έργου της ψηφιοποίησης και κωδικοποίησης της τουριστικής νομοθεσίας που έχει ολοκληρωθεί.
  • Ηλεκτρονικό σύστημα υποστήριξης των εργαζομένων του τουριστικού τομέα και διασύνδεσής τους με την αγορά εργασίας.
  • Ψηφιοποίηση της δημόσιας τουριστικής εκπαίδευσης και αναβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών με βάση τα διεθνή πρότυπα.
  • Εισαγωγή σύγχρονων μεθόδων ανάλυσης ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων BIGDATA για την αποτύπωση της πραγματικής συμβολής του τουρισμού στην οικονομία και την αξιοποίησή τους στην στρατηγική μάρκετινγκ.
  • Υλοποίηση της νέας ψηφιακής πύλης του ΕΟΤ, του εθνικού φορέα στην παγκόσμια τουριστική προώθηση και προβολή της Ελλάδας. Η ηλεκτρονική πύλη VisitGreece, εμπλουτίζεται, και θα είναι διαθέσιμη για τους επισκέπτες σε δέκα γλώσσες, με έξυπνες διαδραστικές εφαρμογές, αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες προβολής εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.
  • Δημιουργία ψηφιακού αποθετηρίου για την ανάδειξη του πολιτιστικού και φυσικού πλούτου της Ελλάδας που θα περιλαμβάνει αξιοθέατα και διαδρομές τουριστικού ενδιαφέροντος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας