H ΤUI αξιοποίησε την ανενεργή τουριστικά περίοδο της πανδημίας πραγματοποιώντας επενδύσεις σε επίπεδο ΙΤ, και συγκεκριμένα επιχειρώντας να δημιουργήσει μια Ευρωπαϊκή πλατφόρμα πωλήσεων.

Αυτό δήλωσε ο επικεφαλής αγορών και αερομεταφορέων του ομίλου TUI, Dave Burling, μιλώντας στο Travel Weekly.

Όπως είπε ο κ. Burling παρότι η TUI επιμένει στη δέσμευσή της στους ταξιδιώτες, ο τουρ οπερέιτορ είχε την ευκαιρία κατά τη διάρκεια της πανδημίας να επενδύσει στην τεχνολογία του με όραμα να δημιουργήσει ένα ενιαίο σημείο ταξιδιωτικών πωλήσεων «one stop shop» στις αγορές που δραστηριοποιείται.

Το όφελος είναι ο βαθμός στον οποίο, με ψηφιακό τρόπο, μπορούμε να κάνουμε μαζική εξατομίκευση στα ταξίδια. Με τη νέα τεχνολογία, υπάρχει το περιθώριο ώστε οι άνθρωποι να καθορίζουν τις ανάγκες των διακοπών τους με συνδυασμούς συμπληρωματικών υπηρεσιών και εκδρομών.

Μέσα στην ερχόμενη διετία, τόνισε ο κ. Burling, θα δούμε έκρηξη των επιλογών κράτησης διακοπών και της ευκολίας με την οποία θα μπορούν να κάνουν κράτηση. Ως παράδειγμα, αναφέρθηκε στην επιλογή δωματίου η οποία ήταν ιδιαίτερα δύσκολη υπόθεση, και η οποία πλέον, με τις νέες πλατφόρμες, είναι κάτι απολύτως εφικτό.

Οι ταξιδιώτες θα έχουν μεγαλύτερη ευελιξία όσον αφορά τις κρατήσεις τους, τόνισε.

Καθώς συνεχίζεται η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη της περιόδου αιχμής κρατήσεων στις ταξιδιωτικές εταιρίες, ο κ. Burling διαισθάνεται ότι διαμορφώνεται μια ορμή, η οποία επηρεάστηκε σημαντικά από τις πρόσφατες ανακοινώσεις της βρετανικής κυβέρνησης με πενταπλασιασμό, αμέσως μετά, των κρατήσεων για τη Δομινικανή Δημοκρατία.

Τις τελευταίες έξι εβδομάδες καταγράφεται τεράστια ορμή κρατήσεων, τόνισε, που οφείλεται στην αύξηση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας