Ηλεκτρονικό marketing τουρισμού για την προβολή της Τζια

Η προβολή της Τζια είναι σε πρώτη προτεραιότητα για την δημοτική αρχή του νησιού που αποφάσισε την δημιουργία ηλεκτρονικού marketing τουρισμού.

Πρόκειται για μια υπηρεσία απευθείας ανάθεσης, με συνολικό κόστος 15.000 ευρώ και αναμένεται να καλύψει τα κενά της εξειδικευμένης τεχνογνωσίας που απαιτείται, με σκοπό να ολοκληρωθούν οι προτεινόμενες δράσεις της Μελέτης Στρατηγικής Ανάπτυξης του νησιού, που αφορούν την τουριστική του προβολή μέσω διαδικτύου.

Η υπηρεσία του ηλεκτρονικού marketing προϋποθέτει ότι οι ιστοσελίδες του Δήμου kea.gr και destinationkea.com, θα είναι πλήρως ενημερωμένες και επίκαιρες ενώ θα πραγματοποιούνται και οι κατάλληλες προωθητικές ενέργειες, ώστε να προβάλλονται οι εκδηλώσεις και η τουριστική δραστηριότητα της Τζιας.

Επίσης βασική προϋπόθεση θεωρείται και η τακτική δημιουργία ενημερωτικού δελτίου (newsletter) με τα νέα του Δήμου και η αποστολή του σε Μ.Μ.Ε. και άλλες επαφές, με στόχο την τουριστική προώθηση του νησιού, η προώθηση δημοσιεύσεων και advertorials σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα. Βασική επιδίωξη επίσης από την παραπάνω υπηρεσία είναι το να δημιουργηθεί μια ισχυρή ηλεκτρονική παρουσία του Δήμου Κέας που θα προσφέρει ένα ενιαίο, συνεκτικό προφίλ Μ.Μ.Ε. συνεχή και συστηματική ροή πληροφοριών στους επισκέπτες του.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι στα πλαίσια προβολής του νησιού ο Δήμος Κέας αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Δημοτών ενσωμάτωσε την ηλεκτρονική πλατφόρμα novoville.

Η novoville είναι ένα μέσο επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου – δημότη και ο ανάδοχος του έργου θα πρέπει να ενημερώνει την πλατφόρμα αυτή σχετικά με τις εκδηλώσεις, τα σημεία ενδιαφέροντος του νησιού και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για τους δημότες ενώ θα είναι υπεύθυνος για τα ζητήματα εμφάνισης και προώθησης της εφαρμογής.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας