It’s All Greek

Μια νέα πρόταση από τον Όμιλο Εστίασης της Vivartia

Από τη Στέλλα Αυγουστάκη

Το «It’s All Greek» είναι ένα νέο concept, μια πρωτότυπη ιδέα που φέρει την υπογραφή του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, του ηγέτη στον κλάδο υπηρεσιών εστίασης στην Ελλάδα.

Γιατί η Vivartia μπαίνει στην αγορά των ψητοπωλείων

Ο Όμιλος Vivartia πραγματοποιεί ένα νέο, φιλόδοξο άνοιγμα στην αγορά του απόλυτου ελληνικού must, του ψητοπωλείου, μέσω του concept «It’s All Greek», θέλοντας να εκμεταλλευτεί την ευρύτερη τεχνογνωσία του στις αλυσίδες τροφίμων, καθώς και το ισχυρό momentum που έχουν τα brands «ελληνικός γύρος» και «ελληνικό σουβλάκι». Στόχος είναι το νέο concept να επεκταθεί τόσο εντός όσο και εκτός αεροδρομίων σταδιακά, να βγει δηλαδή από την «κλειστή» αγορά των αεροδρομίων και να επεκταθεί σε κεντρικά σημεία πόλεων, διεκδικώντας μερίδιο στην ελεύθερη αγορά. Αξίζει να διευκρινίσουμε ότι το «It’s All Greek» δεν είναι ένα ακόμη σουβλατζίδικο. Αντιθέτως, πρόκειται για ένα πλήρως αναβαθμισμένο και μοντέρνο concept ποιοτικού ψητοπωλείου, που παρουσιάζει όμως τις γεύσεις και τις εκδοχές του κρέατος στην πιο γνήσια εκδοχή.

Τι είναι το «It’s All Greek»

Η νέα πρόταση του Ομίλου Εστίασης της Vivartia στο ελληνικό φαγητό έχει ανοίξει εδώ και λίγο καιρό τις πόρτες του στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen. Πρόκειται για μια σύγχρονη ελληνική rotisserie, η οποία φέρνει νέο αέρα στον χώρο της κρεατοφαγίας και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την αισθητική και το μοντέρνο ύφος του μαγαζιού που δίνει σάρκα και οστά στην ιδέα. Είναι ένα νέο, μοντέρνο ψητοπωλείο, μια νέα εκδοχή του παραδοσιακού ψητοπωλείου, με πρωταγωνιστή το κοντοσούβλι. Το αγαπημένο έδεσμα της ελληνικής γευστικής παράδοσης παρουσιάζεται σε 3 εκδοχές, χοιρινό, κοτόπουλο και μοσχαράκι γάλακτος, και σερβίρεται ψιλοκομμένο μέσα σε τυλιχτά αλλά και σε χορταστικές μερίδες. Το κάθε κρέας μαρινάρεται σε ένα ειδικό μείγμα αρωματικών μπαχαρικών, που έχει σχεδιαστεί ώστε να αναδεικνύει τη γεύση του.

Το «It’s All Greek» αποτελεί τη νέα πρόταση του Ομίλου Εστίασης της Vivartia στο ελληνικό φαγητό και πρόκειται για ένα νέο, μοντέρνο ψητοπωλείο, μια νέα εκδοχή του παραδοσιακού ψητοπωλείου, με πρωταγωνιστή το κοντοσούβλι.

Το μενού του «It’s All Greek» συμπληρώνεται από σαλάτες και λαχταριστά ορεκτικά, όπως οι τηγανητές πατάτες με φέτα και αυγά, καθώς και από μια επιλογή ιδιαίτερων σπιτικών sauces που συμπληρώνουν ένα τέλειο γευστικό αποτέλεσμα. Το «It’s All Greek» έχει ήδη παρουσιαστεί με επιτυχία στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου, ενώ σύντομα θα βρίσκεται και στο αεροδρόμιο της Κω. H κα Κατερίνα Παπαγεωργίου, Chief Operating Officer του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, δήλωσε στο «Food Service»: «Ο Όμιλός μας διαθέτει ανθρώπους με μεγάλη τεχνογνωσία στον σχεδιασμό πρωτότυπων concepts με βάση τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις. Το νέο μας σήμα, το “It’s All Greek”, είναι μια πρωτότυπη ιδέα που αναδεικνύει με σύγχρονο τρόπο ένα παραδοσιακό ελληνικό έδεσμα, το κοντοσούβλι. Η αποδοχή από τους καταναλωτές είναι ήδη πολύ θετική, γεγονός που ενισχύει τον σχεδιασμό μας για την επέκταση του νέου concept εντός αλλά και εκτός Ελλάδος».

Το «It’s All Greek» αποτελεί τη νέα πρόταση του Ομίλου Εστίασης της Vivartia στο ελληνικό φαγητό και πρόκειται για ένα νέο, μοντέρνο ψητοπωλείο, μια νέα εκδοχή του παραδοσιακού ψητοπωλείου, με πρωταγωνιστή το κοντοσούβλι.

Τι θα γευτεί ο επισκέπτης στο «It’s All Greek»

Το «It’s All Greek» έχει δώσει μεγάλη έμφαση στο προϊόν που, τελικά, κάνει και τη διαφορά και το χαρακτηριστικό είναι ότι σχεδόν όλο το μενού είναι βασισμένο στο κοντοσούβλι, ενώ το χειροποίητο κοντοσούβλι του είναι μια γευστική έκπληξη. Παρουσιάζεται σε 3 εκδοχές, χοιρινό, κοτόπουλο και μοσχαράκι γάλακτος, ενώ σερβίρεται ψιλοκομμένο μέσα σε τυλιχτά, σε μερίδες, ακόμη και σε σαλάτα. Οι συνταγές των κρεάτων περιέχουν διαφορετικά μείγματα αρωματικών μπαχαρικών σχεδιασμένα από τους δύο σεφ του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, που είναι και οι δημιουργοί της ιδέας, τον Χρήστο Τσάβεζ και τον Βασίλη Ψυμούλη. Το κρέας αργοψήνεται για περισσότερες από 3 ώρες, ώστε να αποκτήσει μια πολύ τρυφερή υφή, κάτι που δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στο παραδοσιακό κοντοσούβλι. Το αποτέλεσμα είναι θεσπέσιο και, μάλιστα, πολύ πιο ελαφρύ από άλλες προτάσεις στο σουβλάκι (όπως π.χ. ο γύρος), αφού πρόκειται για πραγματικό ατόφιο κρέας, χωρίς προσθήκη λίπους!

Το «It’s All Greek» αποτελεί τη νέα πρόταση του Ομίλου Εστίασης της Vivartia στο ελληνικό φαγητό και πρόκειται για ένα νέο, μοντέρνο ψητοπωλείο, μια νέα εκδοχή του παραδοσιακού ψητοπωλείου, με πρωταγωνιστή το κοντοσούβλι.Το μενού συμπληρώνεται από σαλάτες και λαχταριστά ορεκτικά, όπως οι τηγανητές πατάτες με φέτα και αυγά, καθώς και από μια επιλογή ιδιαίτερων σπιτικών sauces. Το κατάστημα στο McArthurGlen είναι σχεδιασμένο με τέτοιον τρόπο, ώστε να αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο ο πρωταγωνιστής του, που είναι φυσικά το κοντοσούβλι. Όλη η κουζίνα είναι ανοιχτή, ενώ στον χώρο κυριαρχεί η ψησταριά, τα μεγάλα «κούτσουρα» για την κοπή του κρέατος, που θυμίζουν παλιό κρεοπωλείο, και η σχεδόν «διαστημική» στρογγυλή επιφάνεια όπου ψήνονται οι πίτες και διάφορα άλλα συνοδευτικά των πιάτων. Ο χώρος του καθιστικού είναι χαλαρός και μοντέρνος, ενώ κυριαρχεί το λευκό και το μπλε που είναι τα βασικά χρώματα του concept. Μια σκάλα οδηγεί στον επάνω όροφο και σε μία ακόμη ευχάριστη έκπληξη για τους επισκέπτες: μια ωραία στεγασμένη ταράτσα, με θέα όλο το εμπορικό κέντρο και τη γύρω περιοχή, ιδανική για χαλάρωση μετά τα ψώνια.

Η Vivartia μπαίνει στον χώρο των ψητοπωλείων

Ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia δραστηριοποιείται στη μαζική εστίαση με σήματα όπως Goody’s, Everest, Flocafe και La Pasteria, ενώ με το «It’s All Greek» μπαίνει δυναμικά και στον χώρο των ψητοπωλείων. Ο Όμιλος λειτουργεί και αναπτύσσει τα πλέον δυναμικά σήματα στον κλάδο της εστίασης και της ψυχαγωγίας, ενώ ανάμεσα στα brands που διαθέτει συγκαταλέγονται μερικά από τα πιο πετυχημένα στον χώρο της εστίασης. Ο Όμιλος, που είναι ο μεγαλύτερος όμιλος εστίασης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, λειτουργεί 3 σύγχρονες μονάδες παραγωγής, ενώ εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 300.000 πελάτες σε περισσότερα από 530 σημεία πώλησης, προσφέροντας ξεχωριστά προϊόντα και καλύπτοντας κάθε ανάγκη του καταναλωτή.

Θυμίζουμε ότι το φθινόπωρο του 2017 ο Όμιλος προχώρησε στην εξαγορά της εταιρείας Forky, η οποία δραστηριοποιείται στη γρήγορη παράδοση γευμάτων, με έμφαση στη μεσογειακή και ελληνική κουζίνα, ενώ μέσα στον Ιούλιο η Vivartia παρουσίασε ένα νέο προϊ­όν στα γαλακτοκομικά, το διπλοστραγγιστό γιαούρτι.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας