Το κεφάλαιο «καθαριότητα» παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένο
με τη φήμη του ξενοδοχείου και του καταστήματος εστίασης, αλλά
και με την εμπιστοσύνη εκ μέρους των πελατών σας.

Από τη Στέλλα Αυγουστάκη

Χαρτικά και καθαριστικά

Χαρτικά και καθαριστικάΚαθώς το υψηλό επίπεδο υγιεινής αποτελεί βασική προϋπόθεση για ευχάριστη διαμονή και κίνητρο προσέλκυσης εν δυνάμει πελατών, υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για επαγγελματικά και καινοτόμα προϊόντα που εξασφαλίζουν σίγουρο κι αξιόπιστο αποτέλεσμα από την πρώτη κιόλας εφαρμογή. Λόγω της υψηλής κινητικότητας των επισκεπτών στον κλάδο της φιλοξενίας και της μαζικής εστίασης, σημαντική απαίτηση των επιχειρήσεων είναι η εύκολη, αλλά παράλληλα αποτελεσματική, χρήση καθαριστικών προϊόντων, με ισχυρή απολυμαντική δράση, προϊόντων σταθερών σε ποιότητα που θα εξασφαλίζουν στην επιχείρηση το μέγιστο όφελος με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Τι ζητούν οι επιχειρήσεις

Βασική προτεραιότητα των επιχειρήσεων του κλάδου της φιλοξενίας και της μαζικής εστίασης στα προϊόντα γενικού καθαρισμού είναι η αποτελεσματικότητά τους, σε συνδυασμό με χαμηλό κόστος κι έξυπνες και καινοτόμες λύσεις. Προϊόντα, δηλαδή, που να καλύπτουν όλες τις ανάγκες της επιχείρησης με εύκολο τρόπο. Οι επαγγελματίες, ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις αλλά κι αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες τους, αναζητούν καινοτόμα προϊόντα, αποτελεσματικά, οικολογικά κι οικονομικά. Προϊόντα που να εξασφαλίζουν την προστασία της υγείας των πελατών τους και του περιβάλλοντος αλλά και την άριστη και χωρίς προβλήματα λειτουργία της επιχείρησης.

Βασική προτεραιότητα των επιχειρήσεων του κλάδου της φιλοξενίας και της μαζικής εστίασης στα προϊόντα γενικού καθαρισμού είναι η αποτελεσματικότητά τους, σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος, έξυπνες όσο και καινοτόμες λύσεις.

Οι επιχειρηματίες του κλάδου είναι αρκετά συνειδητοποιημένοι και δρουν ολοένα και περισσότερο προς την κατάκτηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, που δεν είναι άλλο από το οικολογικό αποτύπωμα. Οι επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας και της μαζικής εστίασης, στην προσπάθεια τήρησης των απαραίτητων κανόνων υγιεινής, αναζητούν τρόπους να ελαττώσουν όσο το δυνατόν περισσότερο το κόστος εφαρμογής τους. Για να επιτευχθεί αυτό, ένας τρόπος είναι η έρευνα για την παροχή συσκευών υγιεινής με χρησιδάνειο. Μπορεί, βέβαια, το χρησιδάνειο να παρουσιάζεται ως δωρεάν λύση για τις επιχειρήσεις τους, αλλά ίσως να υποκρύπτει ένα ακριβό κόστος για την αγορά αναλωσίμων.

Άλλες λύσεις αποτελούν η ζήτηση πίστωσης από τους προμηθευτές ή η έρευνα στη σχέση τιμής – ποιότητας των προϊόντων, στην προσπάθεια που κάνουν οι επιχειρηματίες να πετύχουν αποδεκτή ποιότητα με το δυνατόν χαμηλότερο κόστος. Ταυτόχρονα, οι επαγγελματίες χρειάζονται την κρατική στήριξη και την υποστήριξη των προμηθευτών, για να μην επηρεαστεί αρνητικά η οικονομική τους κατάσταση κι η ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας στους πελάτες τους.

Τρίπτυχο Επιτυχίας: Οικολογία- Υδατοδιαλυτότητα-Πιστοποίηση

Χαρτικά και καθαριστικάΣε μια χώρα που στηρίζεται στον τουρισμό, οι επαγγελματίες του κλάδου θα πρέπει να μπορούν να ανταπεξέλθουν στην κουλτούρα και τις συνήθειες όλων των λαών, τηρώντας πάντα τους κανόνες υγιεινής. Πρώτο και βασικό ζητούμενο είναι τα καθαριστικά να έχουν άριστη συμβατότητα με τα υλικά που καθαρίζουν, χωρίς να τα καταστρέφουν, να εξοικονομούν χρόνο στον χρήστη, να έχουν χαμηλό κόστος, να δρουν ταχύτατα και να είναι 100% αποτελεσματικά. Οι εταιρείες Eurocyst και Ecozymes συμφωνούν ότι η τάση που φαίνεται χρόνο με το χρόνο να κυριαρχεί στην αγορά των τουριστικών επιχειρήσεων αναφορικά με τα καθαριστικά είναι η χρήση προϊόντων με όσο το δυνατόν φιλικότερο οικολογικό αποτύπωμα.

Ειδικότερα η χρήση προϊόντων χαρτιού κι απορρυπαντικών με οικολογικά πιστοποιητικά (FSC, Ecolabel), αλλά κι η κατάργηση των προϊόντων μιας χρήσης από πλαστικό (πλαστικά ποτήρια, καλαμάκια κ.ά.) είναι πλέον προϋπόθεση για κάθε επιχειρηματία στον κλάδο της εστίασης και της φιλοξενίας, καθώς ο σύγχρονος τουρίστας έχει ήδη αρκετά αναπτυγμένη οικολογική συνείδηση. Σε ενίσχυση της παραπάνω τοποθέτησης, ο Όμιλος Σαράντης αναφέρει ότι μια νέα τάση είναι η όλο και μεγαλύτερη χρήση δοσομετρητών, που εξασφαλίζουν το μέγιστο αποτέλεσμα στο χαμηλότερο δυνατό κόστος, σε συνδυασμό με τα κατάλληλα προϊόντα.

Με δεδομένο ότι στις περισσότερες τουριστικές περιοχές της Ελλάδας δεν υπάρχει κεντρικό αποχετευτικό δίκτυο, επιβάλλεται τα καθαριστικά που χρησιμοποιούνται να είναι βιοδιασπώμενα και συμβατά με τους βόθρους ή το βιολογικό καθαρισμό κάθε περιοχής.
Χαρακτηριστικό είναι, μάλιστα, ότι τα ισχυρά χημικά καθαριστικά, και κυρίως η χλωρίνη που χρησιμοποιείται κατά κόρον και κατά παράβαση ευρωπαϊκής οδηγίας, προκαλούν σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία του αποχετευτικού συστήματος (υπολειτουργία, βουλώματα, δυσοσμία, κοστοβόρο άδειασμα βόθρων κ.λπ.) κι εμποδίζουν την εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων. Έτσι, τα αποτελεσματικά κι οικονομικά οικολογικά καθαριστικά, που είναι συμβατά με βόθρους και βιολογικούς καθαρισμούς, είναι η ιδανική λύση.

Σύμφωνα με τη ΜΑΝΙ ΜΟΝ. ΕΠΕ, απαραίτητος κι υποχρεωτικός κανόνας είναι η 100% υδατοδιαλυτότητα στο χαρτί υγείας. Φυσικά και δεν νοείται στη σημερινή εποχή το χαρτί υγείας που τίθεται σε κατανάλωση να είναι αποτέλεσμα διεργασίας κι η χρήση του να επιφέρει ζημιογόνα αποτελέσματα. Η επόμενη μεγάλη τάση αφορά την πιστοποίηση όλων των προϊόντων καθαριότητας, τα οποία χρόνο με τον χρόνο πρέπει να πληρούν όλο κι αυστηρότερους κανόνες, τόσο απέναντι στην προστασία του περιβάλλοντος όσο και του ανθρώπινου οργανισμού. Όλα τα χαρτικά θα πρέπει να προέρχονται από πιστοποιημένα δάση, που φροντίζουν για τη διατήρηση της βιοποικιλότητας του πλανήτη (πιστοποιητικά FSC και PEFC), καθώς επίσης και να πιστοποιούν τον πλήρη οικολογικό τους χαρακτήρα, όχι μόνο κατά την παρασκευή τους αλλά και κατά την ανάλωση τους (πιστοποιητικό ECOLABEL).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας