«Η τουριστική περίοδος στην Ελλάδα είναι ακόμα ενεργή», τόνισε σε συνέντευξή του ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο υπουργός σημείωσε ότι «έχει γίνει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια εν μέσω πανδημίας και προφανώς είναι η κοινή συνισταμένη της προσπάθειας των ξενοδόχων, των μεταφορών, των ανθρώπων οι οποίοι δουλεύουν γύρω-γύρω από τα τουριστικά επαγγέλματα, των αεροπορικών εταιρειών, των tour operators, του τρόπου που διαφημίζεται η χώρα προς το εξωτερικό, των επισκεπτών, του βιώσιμου τουριστικού προϊόντος».

Σχετικά με τις καμπάνιες που έχει ανακοινώσει για φέτος, ανέφερε ότι η μία θα είναι Νοέμβριο, Δεκέμβριο και Ιανουάριο και θα έχει να κάνει με εναλλακτικούς προορισμούς που ενδεχομένως δεν είναι brand τουριστικοί καλοκαιρινοί, όπως και με το city brake με μεγάλες πόλεις, έτσι ώστε να στηριχθούν και τα ξενοδοχεία τους τα οποία βλήθηκαν δύο χρόνια εν μέσω πανδημίας.

«Τα εποχικά καταλύματα είχαν πιο προνομιακούς όρους μέσα σε μία εξαιρετική θερινή περίοδο που διανύσαμε και που ακόμα είναι ενεργή, καθώς μέχρι 16 Νοεμβρίου έχουμε πτήσεις σε Κέρκυρα, σε Ρόδο, σε Κρήτη, στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, έχουμε την κρουαζιέρα»,

«Η δεύτερη μεγάλη καμπάνια μας», τόνισε ο κ. Κικίλιας, θα είναι Φεβρουάριο και Μάρτιο, όταν κλείνονται τα μεγάλα πακέτα για τον τουρισμό της θερινής περιόδου, με στόχο ένα ολιστικό σχέδιο μίας συνολικής πολιτικής που θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες και τους 12 μήνες του χρόνου.

Υποδομές, crisis management, ψηφιοποίηση και εκπαίδευση, οι πυλώνες της πολιτικής μας για τον Τουρισμό

«Τέσσερις είναι οι πυλώνες της πολιτικής μας για τον Τουρισμό. Η υποστήριξη των υποδομών σε περιοχές και σε brand τέτοια, τα οποία ενδεχομένως κινδυνεύουν και πρέπει να υποστηριχθούν, με έναν βιώσιμο, οργανωμένο και δίκαιο τρόπο για να προστατεύσουμε τους κορυφαίους προορισμούς μας. Θα αναδείξουμε δευτερεύοντες προορισμούς με βάση τη στρατηγική μας.

Είναι σαφές πλέον ότι τις ομορφιές της Ελλάδας είτε είναι θάλασσα, είτε είναι βουνό, είτε είναι εναλλακτικός τουρισμός, θρησκευτικός, γαστρονομικός, οινοτουρισμός, τις παρακολουθεί όλος ο κόσμος και εν δυνάμει θα ήθελε να έρθει εδώ», σημείωσε ο υπουργός.

«Δεύτερη προτεραιότητα είναι η δημιουργία μίας task force crisis management. Ένας υπηρεσιακός μηχανισμός για οτιδήποτε έκτακτο προκύπτει στον τουρισμό. Είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο για την οικονομία μας, πρέπει να μπορεί να ενεργοποιείται και να προασπίζει το τουριστικό προϊόν.

Τρίτος πυλώνας η ψηφιοποίηση. Ψηφιακός ΕΟΤ, με ψηφιακό χάρτη τουρισμού, ακόμα και με ψηφιακά ΚΕΠ τουρισμού.

Και ο τέταρτος έχει να κάνει με το upskilling και reskilling, δηλαδή την αναμόρφωση και αναβάθμιση της εκπαίδευσης στην Ελλάδα σε ό,τι έχει να κάνει με το τουριστικό προϊόν, με τουριστική ακαδημία και πιο υψηλού επιπέδου και καλύτερα αμειβόμενα στελέχη», συμπλήρωσε, δηλώνοντας συγκρατημένα αισιόδοξος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας