Μερικά ενδιαφέροντα βασικά χαρακτηριστικά

Μερικά πολύ ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά της κινεζικής αγοράς που αφορούν την εξειδίκευση, την ασφάλεια αλλά και τις νέες τάσεις των Κινέζων τουριστών αξίζει να εξεταστούν με προσοχή από επιχειρήσεις και προορισμούς που απευθύνονται σε αυτή την αγορά. Ένα λάθος που θα αποδειχθεί δαπανηρό για τους προορισμούς και τις επιχειρήσεις είναι να προσκολλώνται στην παλιά αντίληψη ότι όλοι οι Κινέζοι τουρίστες είναι ίδιοι. Ο ρόλος του μαζικού τουρισμού θα είναι άμεσα συνδεδεμένος με τον αυξανόμενο κατακερματισμό της αγοράς. Μετά την τιμή, η ασφάλεια του προορισμού κατατάσσεται ως δεύτερη σημαντικότερη για τους Κινέζους ταξιδιώτες. Περισσότερο από τα δύο τρίτα των Κινέζων ταξιδιωτών κατέταξαν τις ΗΠΑ ως τον προορισμό που θεωρούν λιγότερο ασφαλή για επίσκεψη. Πριν από την πανδημία, θεωρούνταν εντυπωσιακό το να καυχιέται κανείς για μεγάλες δαπάνες, αλλά αυτό που θεωρείται εντυπωσιακό τώρα είναι να ξοδεύει σε εμπειρίες και να μαθαίνει κάνοντας κάτι, όχι απλώς να επιδεικνύοντας πλούτο.

Τι ζητάνε οι Κινέζοι τουρίστες
• Κίνητρα ταξιδιού
Όταν ρωτήθηκαν για τα κύρια πράγματα που θα ήθελαν στο επόμενο ταξίδι τους, το 33% των Κινέζων ταξιδιωτών είπε ότι θέλει να απολαύσει νέες εμπειρίες, ενώ το 23% θέλει να δοκιμάσει νέα φαγητά. Αφού πέρασαν πολύ χρόνο στο σπίτι, το 38% των ερωτηθέντων δίνει προτεραιότητα στην αλλαγή του σκηνικού. Όσον αφορά τους τύπους ταξιδιών, το 81% συμφωνεί ότι είναι πιο ανοιχτό να δοκιμάσει διαφορετικούς τύπους διακοπών σε σύγκριση με πριν από την πανδημία. Επιπλέον, το 83% δεν ενδιαφέρεται για το πού πηγαίνει, αρκεί να ταιριάζει με τον τύπο ταξιδιού που θέλει, είτε πρόκειται για διακοπές για σκι είτε για απόδραση στην παραλία.

• Προτιμήσεις διαμονής
Τα τελευταία χρόνια, οι καταναλωτικές αξίες έχουν στραφεί προς την αυτο-φροντίδα και την ευεξία. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 72% των Κινέζων ταξιδιωτών συμφωνεί ότι πλέον προτιμούν να μένουν σε καταλύματα με εγκαταστάσεις ευεξίας -όπως γυμναστήριο, πισίνα ή σπα- σε σύγκριση με πριν από την πανδημία. Επιπλέον, το 73% αναμένει ότι τα καταλύματα θα προσφέρουν μαθήματα ευεξίας, όπως γιόγκα, πιλάτες και διαλογισμό. Με το 74% να ενδιαφέρεται να κάνει κράτηση καταλυμάτων με διαθέσιμο κοινόχρηστο χώρο εργασίας, η εξ αποστάσεως εργασία αποτελεί σημαντική τάση το 2022. Ένα βασικό στοιχείο εδώ είναι το αξιόπιστο Internet. Το 83% των ταξιδιωτών συμφωνεί ότι θα ήθελε να εργαστεί εξ αποστάσεως, αλλά θα χρειαζόταν διαβεβαίωση ότι το WiFi του καταλύματος είναι ισχυρό. Σχετική με αυτή την τάση είναι η διάρκεια της παραμονής. Πάνω από τους μισούς (59%) των Κινέζων ταξιδιωτών θα προτιμούσαν να περνούν περισσότερο χρόνο (14+ ημέρες) σε έναν προορισμό, αν μπορούσαν να διαθέσουν και κάποιο χρόνο για δουλειά.

• Συν-ταξιδιώτες
Όσον αφορά το με ποιους θέλουν να ταξιδέψουν μαζί, η οικογένεια κατέχει την πρώτη θέση, με το εκπληκτικό 96% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι είναι πιθανό να ταξιδέψει με την οικογένεια στις επόμενες διακοπές τους. Οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων έχουν αυξηθεί από την αρχή της πανδημίας. Το 72% των Κινέζων ταξιδιωτών είπε ότι είναι πιθανό να φέρει μαζί του και το κατοικίδιό του στις επόμενες διακοπές του.

• Τεχνολογική καινοτομία
Η πανδημία έχει αυξήσει τη ζήτηση για καινοτομία, με την τεχνολογία να συμβάλλει στο να γίνονται τα ταξίδια ασφαλέστερα. Σύμφωνα με την έρευνα, ορισμένες από τις τεχνολογικές καινοτομίες που θα ενδιέφεραν περισσότερο τους Κινέζους ταξιδιώτες να έχουν κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους περιλαμβάνουν το λογισμικό αναγνώρισης προσώπου για ανέπαφο check-in (76%), μια περιήγηση εικονικής πραγματικότητας στα καταλύματα πριν από το ταξίδι (73%), ή ακόμη και υπηρεσία θυρωρού ρομπότ (64%).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας