Αναζητήστε στοιχεία μοναδικότητας, αλλά και, ταυτόχρονα, αναγνωρισιμότητας. Εξ άλλου, τα καλύτερα σχέδια logo είναι όσα αποδεικνύονται απλά στον σχεδιασμό και τη δημιουργία, αφού είναι εξόχως πιο εύκολο να «απορροφηθούν» και να εντυπωθούν στη μνήμη των πελατών, οι οποίοι αυτομάτως τα αναγνωρίζουν και κάνουν τη νοητή σύνδεση με την επιχείρηση, ενθυμούμενοι τα πιάτα, τη μοναδικότητα των γεύσεων, την ποικιλία, τη φρεσκάδα των πρώτων υλών, τους χώρους του εστιατορίου, το επίπεδο της εξυπηρέτησης κ.ο.κ. Επιπροσθέτως, η απλότητα ενός σχεδίου το κάνει πολύ πιο δύσκολο να αντιγραφεί κακόβουλα.

Χρώμα σημαίνει συναίσθημα!

Ένα από τα πλέον δεδομένα ζητήματα είναι το λογότυπό σας να είναι εύκολο στην ανάγνωση. Υπό αυτό το πρίσμα, τα χρώματα, το φόντο, η γραμματοσειρά, η μορφή κι η αποτύπωση των γραμμάτων οφείλουν να επιλέγονται με εξόχως προσεκτικό τρόπο, εξυπηρετώντας τον προαναφερθέντα σκοπό. Μπορεί ορισμένα logos να είναι «ζωντανά» και να τραβούν το ενδιαφέρον από μέρους των πελατών σας, ενώ κάποια άλλα να χρησιμοποιούν αποχρώσεις ή ακόμη και «σκιές», προκειμένου να συλλάβουν την προσοχή όσων τα βλέπουν. Ανεξαρτήτως της τελικής σας επιλογής, θα πρέπει πάντοτε να θυμάστε πως κάθε χρώμα πυροδοτεί μια σειρά από συναισθήματα.

«Κλειδί» η αναγνωρισιμότητα

Ανεξαρτήτως των επιλογών που θα κάνετε, το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται στο στοιχείο της αναγνωρισιμότητας. Όσο κι εάν ηχεί περίεργα, η ισχύς ενός λογότυπου περιορίζεται σημαντικά, όταν κάποιος πελάτης πρέπει να το σκεφτεί, πόσο μάλλον από τη στιγμή κατά την οποία η σκέψη εξουδετερώνει το συναίσθημα σε μια αντίδραση.

Καθώς καταλήγετε στον τελικό σχεδιασμό του λογοτύπου σας, υπάρχουν κι ορισμένα ζητήματα τεχνικής φύσεως που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη σας. Για παράδειγμα, το λογότυπό σας θα πρέπει να μπορεί να αναπαράγεται, διατηρώντας την ίδια στιγμή την ακεραιότητα του σχεδιασμού που το διέπει. Θα πρέπει να είναι μετατρέψιμο σε όλα τα Μέσα, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να μπορεί να προσαρμόζεται (λ.χ. το μέγεθός του) σε ποικίλα περιβάλλοντα, δίχως όμως να χάνει κάτι σε επίπεδο ποιότητας.

“Το λογότυπό σας θα πρέπει να μπορεί να αναπαράγεται, διατηρώντας την ίδια στιγμή την ακεραιότητα του σχεδιασμού που το διέπει.”

Κάτι άλλο στο οποίο πρέπει να δίνεται προσοχή είναι τα τετράγωνα format που χρησιμοποιούνται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το λογότυπό σας θα πρέπει να διέπεται από μια αυτόνομη λογική και την ίδια στιγμή να είναι κι ισορροπημένο οπτικά, ώστε να έχει τη δυνατότητα να εμφανίζεται ακόμη κι όταν ισχύουν διάφοροι περιορισμοί, σχετικά με την ευρύτερη μορφοποίηση.

Παρά το γεγονός πως από ένα μεγάλο τμήμα των επαγγελματιών του κλάδου θεωρείται ως επιπρόσθετη προσπάθεια, ενδεχομένως δευτερεύουσας σημασίας, το λογότυπο μιας εστιατορικής επιχείρησης δύναται να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε μεταξύ των ανταγωνιστών σας. Εξ άλλου, ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο δίνει την εντύπωση μιας φτασμένης, σαφώς καθιερωμένης, όσο και σοβαρής εταιρείας, που έχει επενδύσει σημαντικά στην ανάπτυξη και διαμόρφωση της ταυτότητάς της. Τοποθετώντας το λογότυπο παντού και πάνω σε όλα, αυξάνετε την επανάληψη της έκθεσης, που με τη σειρά της ενισχύει την αποτελεσματικότητά του, «οικοδομώντας» τον απαιτούμενο βαθμό οικειότητας και την ανάλογη εμπιστοσύνη των καταναλωτών, έως ότου ο πελάτης, ακόμη κι εάν δει ένα τμήμα του λογότυπου, να κάνει τη σύνδεση με το brand και την εστιατορική σας επιχείρηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας