Λούλη

Η εταιρεία Μύλοι Λούλη σημείωσε αύξηση των πωλήσεων συνολικά μέσα στο 2018 αν και εμφανίστηκε μείωση πωλήσεων καταναλωτικών προϊόντων ανά τομέα δραστηριότητας.

Πιο αναλυτικά οι πωλήσεις κατ’ όγκο βιομηχανικών προϊόντων αυξήθηκαν, οδηγώντας σε ανάπτυξη και την κατηγορία των επαγγελματικών προϊόντων ενώ άνοδο κατέγραψαν και οι πωλήσεις μειγμάτων για την αρτοποιία και τη ζαχαροπλαστική.

Η ενίσχυση της μονάδας που διαθέτει η εταιρεία Μύλοι Λούλη στην Βουλγαρία και η έμφαση των δραστηριοτήτων της στα Βαλκάνια τίθεται ως πρώτος στόχος μέσα στο 2019 .

Άμεση προτεραιότητα για την εταιρεία είναι να εξυπηρετήσει τις αγορές της Βουλγαρίας και Ρουμανίας ρίχνοντας έτσι μεγαλύτερο βάρος στην ανάπτυξη διεθνών αγορών μέσω εξαγωγών και επενδύσεων και με απώτερο στόχο να αποτελέσει την ηγέτιδα δύναμη του κλάδου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας