Μαρκόπουλος-Στρουγκάτο Ποιότητα, Ποικιλία, Εξυπηρέτηση, Τιμές!

του Παναγιώτη Μαρκέτου

Μαρκόπουλος-ΣτρουγκάτοΈμφαση στην ποιότητα, προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια της εξυπηρέτησης του επαγγελματία- πελάτη, με ταυτόχρονη αμεσότητα στην απόκριση ικανοποίησης των ιδιαίτερων αναγκών του, φροντίδα για την ευρύτητα και την επάρκεια της διαθέσιμης προϊοντικής γκάμας, αλλά και πλούσιες own brand προτάσεις ανώτερης ποιοτικής στάθμης διακρίνουν την εταιρεία «Μαρκόπουλος-Στρουγκάτο», όπως τονίζει ο Πέτρος Μαρκόπουλος, ιδρυτής κι ιδιοκτήτης της εταιρείας. Η εταιρεία «Μαρκόπουλος-Στρουγκάτο» δραστηριοποιείται από το 1992 στον ευρύτερο χώρο του εμπορίου προϊ­όντων τροφοδοσίας κι εν γένει ειδών διατροφής, κτίζοντας σταδιακά τόσο την παρουσία της στην εγχώρια αγορά της εστίασης όσο και την γκάμα των προϊόντων που διαθέτει.

Σήμερα, κινείται σε δύο επίπεδα, αφενός διαθέτοντας μια ευρεία γκάμα επώνυμων λύσεων αφετέρου αναπτύσσοντας με εντυπωσιακά έντονο ρυθμό τις own brand σειρές premium προϊόντων της. Αυτή τη στιγμή, στην τελευταία ανήκουν συνολικά 4 σειρές, με τους διακριτικούς τίτλους: «Όλεα γην», «Mark O’ Polo», «Στρουγκάτο» και «Μέλιτον». «Η πολυετής δραστηριοποίησή μας στην προμήθεια τροφίμων, προϊόντων κι εν γένει λύσεων στη HoReCa αγορά, μας έδειξε πως η διαστρωμάτωση του κλάδου είναι τέτοια, που υπάρχουν ενεργά τμήματά της τα οποία κι αναζητούν ποιοτικά είδη διατροφής, που ξεφεύγουν από τα συνήθη, είναι επώνυμα και διατίθενται σε ικανοποιητική τιμή. Το σύνολο των own brand λύσεών μας αποτελείται, ουσιαστικά, από ειδικά επιλεγμένα προϊόντα, τα οποία παρασκευάζονται, τυποποιούνται και συσκευάζονται για λογαριασμό της “Μαρκόπουλος-Στρουγκάτο”.

Μαρκόπουλος-ΣτρουγκάτοΣε αυτό το πλαίσιο, επιλέξαμε να δραστηριοποιηθούμε στον τομέα των own brand λύσεων, δημιουργώντας τέσσερα ξεχωριστά σήματα. Έτσι, το “Όλεα γην” αφορά έξτρα παρθένο και παρθένο συσκευασμένο ελαιόλαδο, καθώς επίσης και επιτραπέζιες ελιές (λ.χ. Καλαμών), ενώ το “Mark O’ Polo” περιλαμβάνει μια πλούσια προϊοντική γκάμα, από ηλιέλαιο, dressings, κρέμα τυριού και σος τσένταρ, μέχρι κονσέρβες τοματάκια, συσκευασίες πέστο και μεγάλη ποικιλία από ξίδι (λευκό, κρασιού, balsamico, κρέμα κ.ά.). Το brand “Μέλιτον” εμπεριέχει τα προϊόντα μελιού και το “Στρουγκάτο” περιλαμβάνει από τυροκομικά και γιαούρτια, μέχρι μουστάρδες, μαγιονέζες και κέτσαπ. Τα πάντα σε επαγγελματικές συσκευασίες, εφαρμόζοντας τα πλέον αυστηρά πιστοποιητικά και στάνταρντ ποιότητας, με απόλυτο σεβασμό στις ανάγκες των επαγγελματιών πελατών της εστίασης, και κατ’ επέκταση, στην ικανοποίηση των δεδομένων γευστικών απαιτήσεων από μέρους των τελικών καταναλωτών!», ισχυρίζεται ο Πέτρος Μαρκόπουλος, η «ψυχή» της εταιρείας.

Εξειδίκευση, πληρότητα, ποιότητα

Το γεγονός ότι εδώ και περίπου τρεις δεκαετίες η εταιρεία «Μαρκόπουλος-Στρουγκάτο» έχει αφοσιωθεί αποκλειστικά στο αντικείμενο του εμπορίου τροφοδοσίας ειδών διατροφής, εστιάζοντας την προσοχή της στον ευρύτερο χώρο της εστίασης, της έχει επιτρέψει να αναπτύξει στενούς δεσμούς με σημαίνοντες «παίκτες» του κλάδου, τόσο από την πλευρά της διανομής όσο και των μεμονωμένων εστιατορίων. Μάλιστα, με το πέρασμα του χρόνου έχει αποδείξει εμπράκτως πως τα στελέχη της αναζητούν διαρκώς τη διεύρυνση του γνωστικού τους αντικειμένου και την ενδυνάμωση της διαθέσιμης προϊοντικής γκάμας, προκειμένου να βελτιστοποιήσουν περαιτέρω τις υπηρεσίες που διαθέτουν προς τη HoReCa αγορά.

Σχεδιάζω να αξιοποιήσω ποιοτικά προϊόντα της ελληνικής γης!

Όπως επισημαίνει ο Πέτρος Μαρκόπουλος: «Καθ’ όλη τη διάρκεια της δραστηριοποίησής μας, οι πελάτες αναγνωρίζουν πως βρισκόμαστε κοντά σε κάθε επαγγελματία μαζικής εστίασης, προκειμένου να παρέχουμε λύσεις και προϊόντα που καλύπτουν το σύνολο των αναγκών τους. Παράλληλα, είμαστε γνωστοί για την πληρότητα όσο και ταχεία εξυπηρέτηση και τη βαθιά γνώση της αγοράς, που μας επιτρέπει να προσεγγίζουμε κάθε επαγγελματία ξεχωριστά, μελετώντας τις δικές του ανάγκες, φροντίζοντας να τις καλύψουμε με τα ανάλογα προϊόντα. Ξέρετε, αυτή η εξειδίκευση απαιτεί γνώση, θέληση, διάθεση, καθώς επίσης κι απόλυτα πελατοκεντρικό πνεύμα συνεργασίας κι εξυπηρέτησης».

Αυστηρή εφαρμογή πρότυπων συνθηκών

Από την πλευρά της, η αγορά αναγνωρίζει κι έχει ταυτίσει την εταιρεία «Μαρκόπουλος-Στρουγκάτο» με τα χαρακτηριστικά της αμεσότητας στο επίπεδο της εξυπηρέτησης, της σταθερά υψηλής ποιότητας, της συνέπειας, της ευρείας ποικιλίας σε προϊοντικό επίπεδο, καθώς επίσης και των ανταγωνιστικών τιμών! Σύμφωνα με τον κ. Μαρκόπουλο: «Η συνεργασία μας με αξιόπιστες όσο και μεγάλου βεληνεκούς εταιρείες κι η επένδυση σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις κι ιδιόκτητα φορτηγά ψυγεία μας δίνουν τη δυνατότητα σταθερής κι άμεσης διάθεσης, αλλά και ταχύτατης παράδοσης των προϊόντων στις επιχειρήσεις του κλάδου της εστίασης. Διαθέτουμε έναν μεγάλο αριθμό κωδικών για προϊόντα τα οποία είναι ποιοτικά ελεγμένα κι εγγυημένα, τηρώντας αυστηρά τις προδιαγραφές που ορίζει η εθνική κι ευρωπαϊκή νομοθεσία, εφαρμόζοντας το σύστημα HACCP, που διασφαλίζει την ποιότητα των προϊόντων μας από τον παραγωγό μέχρι την επιχείρησή σας, σε όλα τα στάδια. Εξάλλου, μια από τις πλέον βασικές αρχές που μας διέπουν είναι η διάθεση προϊόντων υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές! Κάτι, που επιδιώκουμε να κάνουμε πράξη, αξιοποιώντας την εμπειρία, τη γνώση και τους δεσμούς μας με την αγορά των παραγωγών κι εν γένει προμηθευτών. Όλα αυτά, προς όφελος των επαγγελματιών-πελατών μας».

 

Μετά την Αθήνα ακολουθούν οι Κυκλάδες!

Οι υπηρεσίες της εταιρείας απευθύνονται σε ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων, όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια, ψητοπωλεία, ταβέρνες, catering, καθώς επίσης και σε ολόκληρη την αγορά της μαζικής εστίασης, μέσω του εφοδιασμού μικρότερων όσο και μεγαλύτερων εταιρειών του χώρου. Η πλειοψηφία των πελατών της εταιρείας βρίσκεται στην Αττική, ωστόσο πρόσφατα έχουν ξεκινήσει με προσεκτικά βήματα να πραγματοποιούνται συνεργασίες σε πρώτη φάση με ορισμένα νησιά των Κυκλάδων, και δη με τοπικούς εμπόρους – προμηθευτές προϊόντων και λύσεων HoReCa της τοπικής αγοράς.

«Ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα, που διακρίνει την επιχειρηματική μας πορεία, είναι το γεγονός ότι δεν επιχειρούμε… άλματα εντυπωσιασμού, καθώς, σε πλείστες περιπτώσεις, αυτά καταλήγουν στο κενό! Αντιθέτως, έχουμε υιοθετήσει μια πιο συντηρητική πορεία, με προσεκτικές όσο και καλά μελετημένες κινήσεις, που μας έχουν επιτρέψει μέχρι σήμερα να κινούμαστε θετικά σε ό,τι αφορά το ταμείο μας και το εν γένει οικονομικό μας αποτύπωμα! Οφείλω να ομολογήσω πως ελέγχω διαρκώς τα λογιστικά δεδομένα της επιχείρησής μας, προσέχοντας και την παραμικρή λεπτομέρεια, προκειμένου να διασφαλίζεται η βιωσιμότητά μας. Επίσης, φροντίζω να ενημερώνομαι και να παρακολουθώ τα τεκταινόμενα και τις τάσεις της αγοράς, προσπαθώντας να τις μετουσιώσω σε λύσεις, προϊόντα κι ικανοποίηση αναγκών», επισημαίνει ο ιδιοκτήτης της «Μαρκόπουλος-Στρουγκάτο».

Μελλοντικά σχέδια για γκρουπ προϊόντων της ελληνικής γης!

Ο κ. Μαρκόπουλος, αυτοδημιούργητος ων, δείχνει να είναι ένας άνθρωπος που… θρέφεται από την πρόκληση της μετεξέλιξης, την αναζήτηση του επόμενου βήματος και, φυσικά, τη βίωση της συνολικής διαδικασίας της σύλληψης, του σχεδιασμού και της υλοποίησης μιας επιχειρηματικής ιδέας. Ουδέποτε δε έχει κρύψει πως ονειρεύεται εμφορούμενος από τα χαρακτηριστικά της καινοτομίας, της πρωτοτυπίας και της ποιότητας. Εάν αναρωτιέστε σχετικά με τα προσεχή του σχέδια, ο ίδιος εμφανίζεται αποκαλυπτικός: «Δεν σας κρύβω πως σχεδιάζω να δημιουργήσω ένα γκρουπ συγκέντρωσης, επεξεργασίας, τυποποίησης, συσκευασίας και διάθεσης ποιοτικών προϊόντων της ελληνικής γης! Σε αυτή την ομάδα θα μπορεί να ενταχθεί λ.χ. μια μονάδα επεξεργασίας και τυποποίησης ελαιόλαδου που θα εδρεύει στην Πελοπόννησο, ενδεχομένως στη Μεσσηνία.

Ήδη, μάλιστα, εδώ και καιρό έχουμε λανσάρει στην αγορά το own brand “Όλεα γην”, που διατίθεται σε συσκευασίες έξτρα παρθένου και παρθένου ελαιόλαδου, και είναι αποτέλεσμα της αποκλειστικής συνεργασίας μας με τρεις μικρές τοπικές ελαιοπαραγωγικές μονάδες που εδρεύουν στην Καλαμάτα, την Ηλεία και την Κρήτη. Το επόμενο βήμα είναι να συγκεντρώσουμε ικανή ποσότητα από ποιοτικό ελαιόλαδο που θα προέρχεται κατά βάση από τις πλέον ανεπτυγμένες ελαιοπαραγωγικές περιοχές της χώρας μας, θα υπόκειται σε επεξεργασία, θα τυποποιείται και θα διατίθεται στην αγορά ως εξαιρετικά ποιοτική λύση, που θα εφαρμόζει και θα πληροί τα πλέον αυστηρά ποιοτικά στάνταρντ. Στους ίδιους μελλοντικούς μου σχεδιασμούς περιλαμβάνεται η ποσοτική ενίσχυση των 4 own brand ετικετών μας σε επίπεδο διαθέσιμων κωδικών και προϊοντικών κατηγοριών, με την ταυτόχρονη διεύρυνση της διείσδυσής τους σε επιχειρηματικές και γεωγραφικές αγορές».

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας