Marriott Κίνηση-ματ, που ενδέχεται να σηματοδοτήσει ένα νέο σκηνικό στο διεθνές ξενοδοχειακό στερέωμα, και δη σε ό,τι αφορά αλυσίδες που έχουν υπό τη σκέπη τους πολλαπλά brands, επιχειρεί η Marriott International Inc., με την πρόθεσή της να δημιουργήσει ένα γιγαντιαίων διαστάσεων all inclusive resort, που θα ενσωματώνει και τις τέσσερις διαφορετικές εκφάνσεις της!

Επένδυση $800 εκατ. για τη δημιουργία 2.000 δωματίων στο Μεξικό!

MarriottΣε μια προσπάθεια κατηγοριοποίησης των αναγκών και των «θέλω» των πελατών στους οποίους απευθύνεται, κάθε διεθνής αλυσίδα έχει φροντίσει να δημιουργήσει μια καθετοποιημένη πρόταση φιλοξενίας. Πρακτική, που μέχρι σήμερα εφαρμόζεται ευρέως με ορατά αποτελέσματα. Επειδή, όμως, οι ανάγκες του κοινού δεν αποτυπώνονται σε μια ευθεία γραμμή, αλλά είναι δυναμικές και μεταβάλλονται διαρκώς, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι με το πέρασμα συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, το πελατειακό κοινό ανανεώνεται, λόγω των διαφορετικών γενεών, και ταυτόχρονα αναδύονται διαφορετικά χαρακτηριστικά, τα στελέχη των αλυσίδων «πονοκεφαλιάζουν». Ζητούμενο πάντοτε είναι η διασφάλιση των κατάλληλων εμπειριών, η «απάντηση» στις ανάγκες των πελατών, καθώς επίσης κι η εξασφάλιση μιας σύγχρονης «ματιάς» στη φιλοξενία.

«Πάντρεμα» εμπειριών κι υπηρεσιών

Φαίνεται πως έφτασε η στιγμή να επιχειρηθεί ένα… mix & match μεταξύ των διαφορετικών τύπων πελατών και των αναγκών τους, των παρεχόμενων υπηρεσιών που απολαμβάνουν και μιας συνολικότερης διαδικασίας συγχρωτισμού τους. Το εγχείρημα πρώτη επιχειρεί η Marriott International Inc. λανσάροντας το project με την κωδική ονομασία «Nia». Μέσω της υλοποίησής του, η εταιρεία αποφάσισε να επενδύσει περισσότερα από 800 εκατομμύρια δολάρια, προκειμένου να δημιουργήσει ένα κολοσσιαίων διαστάσεων all inclusive resort, στις δυτικές ακτές του Μεξικού, που θα περιλαμβάνει περισσότερα από 2.000 δωμάτια, για λογαριασμό τεσσάρων ξενοδοχειακών brand της εταιρείας!

Η νέας γενιάς all-inclusive resort πλατφόρμα αποτελεί μια φυσική εξέλιξη για το brand, «καθώς αναδεικνύει μια καινούριας πνοής πρόταση, η οποία έρχεται να αλλάξει τους όρους του παιχνιδιού».

Το εν λόγω υπερθέρετρο στο Μεξικό προβλέπει τη δημιουργία πέντε all-inclusive resorts, με την παρουσία τεσσάρων από τα brand names της εταιρείας, μεταξύ των οποίων τα Ritz-Carlton και Westin Hotels. Το «Nia» υλοποιείται στη Ριβιέρα Ναγιαρίτ, στα δυτικά της χώρας, ενώ οι εγκαταστάσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν να λειτουργούν μεταξύ της τριετίας 2022 – 2025.  Στόχος η πολλαπλή «αντιγραφή» του project διεθνώς! Μάλιστα, δεν πρόκειται για ένα one-off project, αλλά αναμένεται να αποτελέσει ένα φιλόδοξο ξεκίνημα που θα οδηγήσει στην κατασκευή ανάλογων all-inclusive resorts, στο σύνολο των δημοφιλών τουριστικών προορισμών, σε διεθνές επίπεδο. Κάτι που θα γίνει πράξη, τόσο με την κατασκευή νέων μονάδων όσο και με τη χρήση και φυσικά αισθητή αναβάθμιση υπαρχόντων δομών που ήδη διαθέτει σε διάφορες χώρες.

Marriott

Σε επικοινωνία μας με τον Tony Capuano, αντιπρόεδρο κι υπεύθυνο για την ανάπτυξη της Marriott International Inc., μας τόνισε πως η νέας γενιάς all-inclusive resort πλατφόρμα αποτελεί μια φυσική εξέλιξη για το brand «καθώς αναδεικνύει μια πρόταση καινούριας πνοής, η οποία έρχεται να αλλάξει τους όρους του παιχνιδιού. Και αυτό, για το σύνολο των project που διαθέτουμε σε παγκόσμιο επίπεδο. Δίχως άλλο, το σχέδιό μας αναμένεται να εξασφαλίσει στους επισκέπτες μια πλήρη πρόταση που βρίθει από επιλογές τύπου διακοπών, και δη με τα brands που γνωρίζει κι εμπιστεύεται, απολαμβάνοντας παράλληλα, την ποιότητα και το είδος των υπηρεσιών, τη φροντίδα και φιλοξενία, με τα οποία τις έχει συνδυάσει!».

Τα πέντε θέρετρα

Τα σχέδια συνολικά περιλαμβάνουν τον συνδυασμό πέντε θέρετρων: ένα στην Καραϊβική και τέσσερα στο Μεξικό. Συγκεκριμένα, θα κατασκευαστούν:

  • Στην Punta Cana της Δομινικανής Δημοκρατίας, ένα resort της Autograph Collection, 650 δωματίων, με εκτιμώμενη έναρξη λειτουργίας το 2022.
    Το «ΝΙΑ» στη Ριβιέρα Ναγιαρίτ του Μεξικού θα περιλαμβάνει τις εξής μονάδες:
  • The Ritz – Carlton resort, 240 δωματίων, με εκτιμώμενη έναρξη λειτουργίας το 2023.
  • Westin Hotels resort, 400 δωματίων, με εκτιμώμενη έναρξη λειτουργίας το 2025
  • Autograph Collection resort, 300 δωματίων, με εκτιμώμενη έναρξη λειτουργίας το 2025
  • Marriott Hotels resort, 500 δωματίων, με εκτιμώμενη έναρξη λειτουργίας το 2025

Πρόταση για κάθε τύπο πελάτη

MarriottΒλέποντας την αυξημένη ζήτηση για διακοπές all-inclusive, η Marriott International Inc. σχεδιάζει να εκμεταλλευτεί αρχικά, στον συγκεκριμένο τομέα, τα brands The Ritz-Carlton, Luxury Collection, Marriott Hotels, Westin Hotels, W Hotels, Autograph Collection και τέλος την Delta by Marriott. Μάλιστα, σε αυτό το πλαίσιο, οι επισκέπτες θα μπορούν να απολαύσουν ξεχωριστές all-inclusive διακοπές, με ιδιαίτερες ανέσεις και γαστρονομικές απολαύσεις που, ανάλογα το brand, θα απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. 

Για παράδειγμα, τα resort της Marriott Hotels θα απευθύνονται περισσότερο σε οικογένειες, ενώ τα W Hotels θα αφορούν περισσότερο ενήλικες. Γυμναστήρια, spa, δείπνο σε γκουρμέ εστιατόρια, πισίνες μόνο για ενήλικες με swim up μπαρ και 24ωρο room service θα συμπεριλαμβάνονται στις εγκαταστάσεις που θα απευθύνονται σε ενήλικο κοινό. Στα πιο οικογενειακά resort θα προσφέρονται θαλάσσια και άλλα σπορ, κλαμπ με δημιουργική απασχόληση παιδιών κι εφήβων, καθώς και πολλές αίθουσες ψυχαγωγίας.

Υπογραμμίζεται πως το 2016 η Marriott Int. απέκτησε τα Starwood Hotels & Resorts, κερδίζοντας πολύτιμη εμπειρία και γνώση, καθώς ανέλαβε τη λειτουργία της πρώτης all-inclusive μονάδας υπό την ιδιοκτησία της, το 406 δωματίων Westin Golf Resort & Spa στην Κόστα Ρίκα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας